Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Net zindelijk en handen wassen

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Feb 2016 15:46

Net zindelijk en handen wassen

R moet natuurlijk na het plassen zijn handen wassen. We hebben gewoon een fonteintje op het toilet maar dat wordt zo'n kliederboel.
Maar, hij zit natuurlijk met zijn handen aan de bril dus ik wil hem eigenlijk niet naar de keuken laten lopen terwijl hij alles aanraakt met die vieze handen.

Hoe leren jullie dit aan?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem255

Bericht 27 Feb 2016 16:17

Re: Net zindelijk en handen wassen

Tja, wij hebben niet eens een fonteintje op het toilet...
Ik doe wel elke dag alle deurklinken En kranen af en de wc poets ik sowieso elke dag.

anders van die billendoekjes/toetenpoetsers op de wc leggen?
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 27 Feb 2016 16:30

Re: Net zindelijk en handen wassen

Of zo'n pompje desinfecterende handgel neerzetten. Heb je geen water bij nodig. Dat staat hier op het toilet, in de hoop dat men dat gebruikt voordat ze aan de deurklink komen.
<<

Anoniem162

Bericht 27 Feb 2016 16:43

Re: Net zindelijk en handen wassen

bij het fonteintje op de wc. gewoon zo'n krukje er voor zodat hij er goed bij kan. Soms is inderdaad bijna alles nat daar en krijg ik als opmerking de vloer moest ook gewassen :palm: maar ach als hij het maar leert.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Feb 2016 16:44

Re: Net zindelijk en handen wassen

Wij hebben er een opstapje bij staan en hebben er ons er bij neergelegd dat het daar altijd een kliederboel word. Liever dat dan dat ze hun handen niet wassen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Feb 2016 16:51

Re: Net zindelijk en handen wassen

We hebben er inderdaad een stoeltje staan maar ik kan na elke wasbeurt de hele vloer en muur weer afdrogen. Ik maak sowieso elke keer de verkleiner schoon met van die doekjes dus ik kan elke keer aan de poets en das wel het laatste waar ik zin in heb :(
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem236

Bericht 27 Feb 2016 17:23

Re: Net zindelijk en handen wassen

Hier wassen we de handen in de keuken ook vanwege een kliederboel. We zorgen er gewoon voor dat hij meteen doorloopt naar de keuken en niet ergens anders aan zit.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 27 Feb 2016 20:21

Re: Net zindelijk en handen wassen

Nou ja het is maar water wat ie knoeit toch... Anders leg je ff een handdoek onder het fonteintje?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers