Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 26 Feb 2016 14:40

Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Even iets luchtigs:
Wat hebben jullie allemaal al in de wasmachine gevonden/ meegewassen?
Ik vind vaak timmerpotloden, duimstokken, geld en soms een zakdoekje (soms gaan die mee in de droger en dan sneeuwt het hier in huis).
<<

Anoniem237

Bericht 26 Feb 2016 14:42

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Niks. Ik controleer altijd alle zakken voordat ik de kleding in de machine doe.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Feb 2016 15:01

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Plukjes met lange haren die ophopen in de trommel

Van mijn vriend:
Schroeven, zekeringen, bonnetjes (in stukjes) en nog wat klein grut wat hij wel eens uit zijn zakken vergeet te halen.

Ikzelf:
Maandverband, gevuld en al met water en dan lijkt het wel en bom!
08/2018
05/2021
<<

Anoniem304

Bericht 26 Feb 2016 15:26

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Geld, aanstekers, sigaretten, bonnetjes van winkels, tampons.

Tampons zijn heel grappig als ze uit de wasmachine komen. Er lijkt niks aan de hand te zijn tot je de verpakking open maakt, dan worden ze ineens huge hahaha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Feb 2016 15:30

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Tampons en Labello :P
❤ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Feb 2016 15:34

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Forumster schreef:Niks. Ik controleer altijd alle zakken voordat ik de kleding in de machine doe.
Ik ook!
#teammaple🍁
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 26 Feb 2016 15:37

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Yadira schreef:Geld, aanstekers, sigaretten, bonnetjes van winkels, tampons.

Tampons zijn heel grappig als ze uit de wasmachine komen. Er lijkt niks aan de hand te zijn tot je de verpakking open maakt, dan worden ze ineens huge hahaha.

Ik zou het bijna willen uitproberen!
Ik controleer de zakken als ik verkouden ben wel op zakdoekjes, maar de rest van de tijd vergeet ik het vaak.
<<

Anoniem151

Bericht 26 Feb 2016 15:43

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Schroeven, spijkers, bonnetjes, boodschappen lijstje, hout boortje, oordopjes en een potlood was de score deze week. Ik blij dat ik het controleerde voordat het de wasmachine in ging ;)
<<

Anoniem177

Bericht 26 Feb 2016 16:24

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Ik controleer de zakken van mijn vriend ook altijd. Zelf stop ik nooit iets in de zakken.
Ik vind vrijwel niks dus in de wasmachine
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Feb 2016 16:28

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Nooit zo heel veel. Hooguit wat plastic zakjes die ik gebruik als ik de hond aan het uitlaten ben. Op de een of andere manier vind ik die dingen door het hele huis.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 26 Feb 2016 16:45

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Urban Naked schreef:
Forumster schreef:Niks. Ik controleer altijd alle zakken voordat ik de kleding in de machine doe.
Ik ook!

En ik ook.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 26 Feb 2016 16:51

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Soms een papieren zakdoekje, maar meestal niks. Ik controleer vrijwel altijd de was voor ik het in de wasmachine doe (dat heb ik geleerd doordat mijn man ooit een pen in zijn blouse had laten zitten en ik een was had vol met inktvlekken).
<<

Anoniem171

Bericht 26 Feb 2016 17:18

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Nu ik twee zoontjes heb vind ik heeeel veel stenen in m'n wastrommel.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Feb 2016 17:33

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Geld, papier (vaak niet eens meer waar van) usb stick,
Rolmaat,schoeven, moertjes enz. (Dat is wat mijn man thuis in zijn zakken steekt) op zijn werk stopt hij weinig in zijn zakken.
2014 2016
<<

Anoniem174

Bericht 26 Feb 2016 17:34

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 05 Apr 2016 10:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem237

Bericht 26 Feb 2016 17:52

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Believe schreef:Labello wordt regelmatig mee gewassen omdat ik die onder mijn kussen heb liggen (hoe bedoel je verslaafd :smile: ) en als we dan het bed afhalen dan lag hij nog op bed en zit dan in het hoeslaken :P .

Misschien ongevraagd advies van mij maar aan Labello wordt een stofje toegevoegd zodat je lippen er dus echt verslaafd aan raken. Purol bijvoorbeeld heeft dat niet.
<<

Anoniem174

Bericht 26 Feb 2016 17:57

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 05 Apr 2016 10:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem177

Bericht 26 Feb 2016 17:58

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Forumster schreef:
Believe schreef:Labello wordt regelmatig mee gewassen omdat ik die onder mijn kussen heb liggen (hoe bedoel je verslaafd :smile: ) en als we dan het bed afhalen dan lag hij nog op bed en zit dan in het hoeslaken :P .

Misschien ongevraagd advies van mij maar aan Labello wordt een stofje toegevoegd zodat je lippen er dus echt verslaafd aan raken. Purol bijvoorbeeld heeft dat niet.

Offtopic: Je lippen maken dan toch niet meer hun eigen vet aan? Natuurlijk niet gelijk maar over een aantal jaren?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Feb 2016 17:59

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Believe schreef:
Forumster schreef:
Believe schreef:Labello wordt regelmatig mee gewassen omdat ik die onder mijn kussen heb liggen (hoe bedoel je verslaafd :smile: ) en als we dan het bed afhalen dan lag hij nog op bed en zit dan in het hoeslaken :P .

Misschien ongevraagd advies van mij maar aan Labello wordt een stofje toegevoegd zodat je lippen er dus echt verslaafd aan raken. Purol bijvoorbeeld heeft dat niet.


Yes i know, maar dat is inmiddels al te laat vrees ik. Ik gebruik het al zo'n 10 jaar en kan écht niet meer zonder. :palm:


Haha ik al zo'n 20 jaar, hopeloos verloren ben ik ;) Bij mij staat ie 's nachts ook altijd binnen handbereik op m'n nachtkastje en overdag zit ie in m'n broekzak (waardoor hij dus soms in de wasmachine belandt).
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem174

Bericht 26 Feb 2016 18:00

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 05 Apr 2016 10:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem237

Bericht 26 Feb 2016 18:08

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

bambina schreef:Offtopic: Je lippen maken dan toch niet meer hun eigen vet aan? Natuurlijk niet gelijk maar over een aantal jaren?

Ja, inderdaad. Ze voegen het toe waardoor je lippen er afhankelijk van worden.
Believe en Bliss, als je cold turkey overstapt op een ander merk is het mogelijk om van de verslaving af te komen. Kan alleen niet garanderen dat het makkelijk zal worden. :P
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 26 Feb 2016 18:50

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Eigenlijk niets, ik controleer de zakken altijd. Hooguit een keer een papieren zakdoekje of een papiertje, maar ook dat komt vrijwel nooit voor.
<<

Anoniem167

Bericht 26 Feb 2016 18:53

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Laatst een aansteker uit m'n vriend z'n broekzak, toen had m'n vriend gewassen haha, ik controleer altijd alle zakken voordat het de was in gaat :) doe toch alle broeken binnenstebuiten in de was.
<<

Anoniem168

Bericht 26 Feb 2016 20:34

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Geld, haarelastiekjes van mij of dochter, oordopjes voor 's nachts die in het beddengoed zijn blijven hangen. Maar meestal niets.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 28 Feb 2016 20:41

Re: Wat vinden jullie allemaal in de wasmachine?

Bonnetjes, muntgeld, haarelastiekjes.

En ooit eens de telefoon van mijn man. Ik hoorde een vreemd, bonkend geluid in de droger. Dat bleek zijn telefoon van de zaak te zijn (die hij net had). Tja, toen was het al te laat natuurlijk.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers