Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kunststof kozijnen

<<

theelepel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 28 Sep 2013 12:11

Bericht 24 Feb 2016 16:50

kunststof kozijnen

Wij zijn een beetje aan het rondkijken voor kunststof kozijnen voor de slaapkamers. Maar ik heb eigenlijk geen idee hoe duur dit is. (ik weet dat het wel veel geld kost:) Hebben jullie kunststof kozijnen? tevreden mee? Wat waren de kosten? Bij ons zal het om een flink kozijn gaan, van ruim 2 meter breed en 1,50 hoog.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 24 Feb 2016 17:05

Re: kunststof kozijnen

Kunststof kozijnen kosten zo'n 7 a 800 euro per m2. Dit is wel inclusief btw, montage en HR++ glas.

Jouw raam is 3 m2 dus tussen de 2100 en 2400 euro.

Dit zijn prijzen die wij op het werk hanteren bij het maken van een ontwerp.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Aristoteles

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 25 Apr 2015 12:56

Bericht 24 Feb 2016 17:08

Re: kunststof kozijnen

Wij hebben net kunstofkozijnen besteld. Als het goed is komen ze eind april. Wij dachten ook dat we minstens de helft duurder uit waren maar dat viel mee. Ik zou verschillende offertes aan gaan vragen. Wij hebben wel overal horren direct bij gedaan.
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 24 Feb 2016 17:49

Re: kunststof kozijnen

Wij hebben kunststof kozijnen maar wat ze kostten weet ik niet want hier is dat via de woningbouwvereniging gegaan.

Maar ik kan je wel zeggen dat we er heel tevreden mee zijn. Bij de houten kozijnen waaiden we soms bijna weg als het buiten hard waaide en nu hebben we nergens last van. Je hoort ook bijna niks meer van buiten, alleen als de roosters open staan en die hebben we eigenlijk altijd open. Ook hebben we binnen geen last meer van condens en dat scheelt ook voor de vensterbanken.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Feb 2016 17:53

Re: kunststof kozijnen

boeddha schreef:Wij hebben kunststof kozijnen maar wat ze kostten weet ik niet want hier is dat via de woningbouwvereniging gegaan.

Maar ik kan je wel zeggen dat we er heel tevreden mee zijn. Bij de houten kozijnen waaiden we soms bijna weg als het buiten hard waaide en nu hebben we nergens last van. Je hoort ook bijna niks meer van buiten, alleen als de roosters open staan en die hebben we eigenlijk altijd open. Ook hebben we binnen geen last meer van condens en dat scheelt ook voor de vensterbanken.

Hebben ze alleen de kozijnen vervangen of heb je ook betere beglazing gekregen? Want de voordelen die je noemt komen in principe niet door andere kozijnen, maar door het glas wat erin zit.
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 24 Feb 2016 18:12

Re: kunststof kozijnen

Ja je hebt helemaal gelijk Yadira, we hebben er idd ook hr++ glas in gekregen. Maar het tochten kwam wel door de kozijnen want in de houten hadden we ook dubbelglas. Maar het was allemaal krom en slecht onderhouden. Dit is qua onderhoud ook veel makkelijker al kwam dat niet voor onze rekening.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Feb 2016 18:43

Re: kunststof kozijnen

Ja klopt als de kozijnen slecht zijn scheelt het natuurlijk wel haha.

Wel fijn hoor als het niet voor eigen rekening is, want je hebt wel alle voordelen :D
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 24 Feb 2016 18:46

Re: kunststof kozijnen

Ja inderdaad Yadira, we waren er ook erg blij mee. Ze hebben vorig jaar veel gedaan aan ons huis dus we hebben veel voordelen gehad vorig jaar haha.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers