Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kan jij goed auto rijden?

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 24 Feb 2016 14:32

Re: Kan jij goed auto rijden?

Nee, ik ben geen natuurtalent. Ik zie geen diepte dus afstanden inschatten is voor mij lastig. Fileparkeren kan ik echt niet. Ik kan ook niet achteruit inparkeren. Eigenlijk vooral alleen vooruit inparkeren en aan de zijkant als ik naar rechts het vak in kan draaien. Naar links kan ik het niet goed :laughcry: Ik kan wel goed gewoon autorijden, het is altijd het parkeren waar ik tegenop zie. Als ik voor mijn werk huisbezoeken moet doen dan check ik ook altijd met Google streetview of ik handig voor de deur kan parkeren en ik parkeer gerust een stuk verder weg van winkels etc. zodat ik lekker de ruimte heb om te parkeren :redface:

Als ik moeite heb met parkeren doe ik altijd de radio uit want dan zie ik het beter :nerd: Mijn man vindt dit het leukste onderdeel van met mij meerijden en lacht zich iedere keer kapot. Als ik nu thuis/ergens anders iets niet goed zie ofzo dan vraagt hij altijd of hij de radio/tv uit moet zetten. Het is zijn favoriete anekdote haha!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 24 Feb 2016 14:38

Re: Kan jij goed auto rijden?

Marni schreef:
Ohja en weggebruikers die zich laten opjutten door andere hahaha. Zoals Elliot omschrijft, ik vind dat echt hillarisch. Ik laat me door niemand op de kast jagen en als ik een plakker achter me heb dan zak ik gewoon lager in mijn stoel en kijk ik niet in mijn achteruit kijk spiegel. Dan is hij er niet toch?

Even voor de duidelijkheid hoor :P Ik laat me ook niet van de weg jagen door plakkers. Ik word alleen boos als andere mensen achterlijke capriolen uithalen, zoals 100 gaan rijden op de meest linker baan als er op de middelste baan en de rechterbaan niemand rijdt, terwijl je op dat stuk wel 130 mag. Dat is gewoon levensgevaarlijk. Of mensen die bij een rood kruis door blijven rijden omdat er file staat en dan ineens hun auto ertussen willen gooien, die hebben aan mij ook een verkeerde, die komen er gewoon niet tussen. Klaar.
Maar ik laat me niet opjutten door mensen die op mijn bumper plakken ofzo, ik trap hoogstens een keertje voorzichtig op mijn rem om ze te laten schrikken :angel:

♥♥
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Feb 2016 14:56

Re: Kan jij goed auto rijden?

Ja ik kan wel goed rijden vind ik zelf. Ik rij (bijna) elke dag.
Als wij met ons allen weg gaan. Rijdt mijn man altijd. Hij houdt van autorijden.
2014 2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 24 Feb 2016 15:09

Re: Kan jij goed auto rijden?

Dit is nou echt een van de weinige dingen waar ik volmondig op kan zeggen: ja dat kan ik goed. Ik rij graag, en vind het ook leuk lange stukken te rijden. Ik rij altijd als we met z'n drieen weggaan. Bijzondere verrichtingen etc gaat allemaal gewoon zonder problemen, en ook in hectische of onbekende situaties kan ik goed rijden. Ik vind dat altijd wel leuk!

Ik vind het ook leuk een mooi, stoere, of toffe auto te hebben :D Nu hebben we dan wel een station whaha, daar heeft m'n vriend ook echt op me moeten inpraten haha, maar wel een toffe VW Golf met een zilveren biesje :smile:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem149

Bericht 24 Feb 2016 15:12

Re: Kan jij goed auto rijden?

Ja, ik vind van mezelf dat ik behoorlijk goed kan autorijden. Het enige waar ik een beetje moeite mee heb is fileparkeren, dat doe ik dus ook niet als het niet nodig is, maar oefen het wel als het wat rustiger is. Verder heb ik nergens echt moeite mee. Rijden in noodweer, sneeuw, ijzel, ik doe het eigenlijk allemaal zonder moeite. Mensen die met mij meerijden zeggen dat eigenlijk ook allemaal, mijn moeder zegt het zelfs nog steeds regelmatig, 'goh Prim, toch kan jij wel behoorlijk goed autorijden he', krijg ik dan ook regelmatig te horen. Volgens mij ben ik gewoon een natuurtalentje :wink:

Ik heb 20 rijlessen gehad en ben in 1x geslaagd.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 24 Feb 2016 15:35

Re: Kan jij goed auto rijden?

Ik durf inmiddels wel te zeggen dat ik goed kan rijden, maar toen ik net mijn rijbewijs had heb ik een jaar niet durven (en niet hoeven) rijden. Ik woonde op kamers en had zelf geen auto. Na een jaar ging ik met een vriendin met de auto op vakantie naar Frankrijk, toen moest ik wel! We hebben van tevoren even geoefend :wink: Het ging prima, al zat ik nog steeds liever op de bestuurdersstoel, haha. Maar heb daar ook gewoon in de bergen gereden en van mijn vriendin de hellingproef met handrem geleerd, had ik met rijles nooit gehad. Na die vakantie ben ik met regelmaat blijven rijden, maar pas sinds we zelf een auto hebben ( een jaar of 6) rij ik vaak. Voor mijn werk zit ik sowieso 50 minuten enkele reis in de auto. Ik vind rijden nu wel fijn eigenlijk :) Alleen parkeren is niet mijn hobby, dat heb ik met rijles ook nooit geoefend. Vooruit een vak inrijden gaat prima, fileparkeren gaat redelijk (soms wat extra steken), maar achteruit inparkeren heb ik nog nooit gedaan. Ik zei laatst nog tegen mijn man dat ik dat graag wil leren, maar ik durf nooit te oefenen omdat ik bang ben dat anderen me uitlachen :P
Ik ben overigens de tweede keer geslaagd, tijdens mijn eerste keer afrijden heb ik serieus nog nieuwe dingen bijgeleerd. Ik had niet zo'n goede rij-instructeur...
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem189

Bericht 24 Feb 2016 16:27

Re: Kan jij goed auto rijden?

Ik denk dat ik wel goed kan rijden. Ik krijg nooit commentaar van mensen die met mij meerijden. Ook ben ik niet bang om ergens te rijden. Een vriendin van mij durft bijvoorbeeld niet in een grote stad te rijden, dus dan rijd ik meestal. Ik vind dat niet eng. Eigenlijk vind ik niks eng. Mijn rijbewijs heb ik bijna 10 jaar en ik heb mijn rijbewijs tijdens de eerste keer afrijden gehaald. Ik had toen 32 lessen van een uur gehad.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 26 Feb 2016 19:05

Re: Kan jij goed auto rijden?

Ik vind van mijzelf ook dat ik goed kan rijden. Ik vind het leuk om te doen, ik rij ook best wel veel (over het algemeen elke dag). Enige wat ik eng en lastig vind is fileparkeren en achteruit inparkeren. Ik heb dat gewoon niet veel gedaan in het verleden. Doordat ik nu op mijn werk in drukke straten moet parkeren moet ik helaas wel aan het fileparkeren gaan beginnen. Ik probeer het soms. Soms lukt het, soms niet. Ik hoop dat ik er vanzelf een handigheid in krijg.
<<

Anoniem316

Bericht 26 Feb 2016 20:11

Re: Kan jij goed auto rijden?

Ja, ik vind zelf dat ik wel goed kan rijden. Ik kijk ver vooruit, anticipeer goed. Ook niet geheel onbelangrijk; ik vind het leuk om te doen :)
Voor de rest rijd ik zoals Elliot :P
<<

Anoniem174

Bericht 26 Feb 2016 20:56

Re: Kan jij goed auto rijden?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 05 Apr 2016 10:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 27 Feb 2016 09:08

Re: Kan jij goed auto rijden?

Ik denk dat ik best goed kan rijden, alleen ik heb niet zoveel geduld. Dus als er een slak voor mij zit kan ik daar best geïrriteerd van raken. Ik doe er niks mee, maar irritant vind ik het wel. Het enige wat ik ontwijk is fileparkeren. Verschrikkelijk!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Patsy

Bericht 27 Feb 2016 18:46

Re: Kan jij goed auto rijden?

Ik vind van mezelf dat ik goed kan rijden. Alleen fileparkeren kan ik écht niet, achteruit inparkeren kan ik prima, dat is meestal hoe ik mijn auto parkeer. Ook met rijden op de snelweg heb ik geen enkel probleem. In het donker rijden vind ik ook geen probleem.

Ik vind autorijden ook heel leuk!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 27 Feb 2016 19:22

Re: Kan jij goed auto rijden?

Hmm ik ben geen talent denk ik. Ik kom veilig van a naar b, maar ik heb altijd moeite met afstanden en de grote van mijn auto inschatten.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers