Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action behang

<<

Anoniem177

Bericht 23 Feb 2016 01:12

Action behang

Heeft er iemand al action behang getest? Ben namelijk erg benieuwd naar de ervaringen en natuurlijk foto's!
<<

anoniem196

Bericht 23 Feb 2016 05:38

Re: Action behang

Geen foto's. Wel een ervaring.
Mijn oma en nichtje hebben allebei het behang van een breede grijze en een brede witte streep.
Het plakte makkelijk.
Bij mijn oma zit het nu twee jaar en nog steeds netjes.
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 13:32

Bericht 23 Feb 2016 10:46

Re: Action behang

Wij hebben hem ook. De donker grijze met print. Bevalt super, makkelijk te plakken en blijft goed zitten.
Foto's heb ik nu even niet bij de hand.
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Feb 2016 15:00

Re: Action behang

Wij hebben vliesbehang van de action en dat bevalt prima. Zit alweer bijna 2 jaar.
2014 2016
<<

Anoniem177

Bericht 23 Feb 2016 23:51

Re: Action behang

Niemand fotos? Ben zo benieuwd! Haha
<<

Anoniem154

Bericht 24 Feb 2016 09:20

Re: Action behang

wil je dat nieuwe behang (stenen / hout) of het reguliere behang?
<<

Anoniem177

Bericht 24 Feb 2016 12:21

Re: Action behang

Beide
<<

Anoniem154

Bericht 23 Mrt 2016 10:45

Re: Action behang

volgens mij zag ik ergens in een fototopic dat je het behang al op de muur hebt :) maar toch nog even mijn reactie.
Heb het houtmotief gekocht, voor op de gereedschapskast. Hele verbetering, en prima behang.

Enige minpuntje, is dat er op sommige plekken, een foutje in het motief zit, en wat vinyl ontbreekt. Het valt niet op, maar dat zal deels wel de lage prijs verklaren.
<<

Anoniem177

Bericht 23 Mrt 2016 11:47

Re: Action behang

Oh ja was dit topic alweer vergeten! Hier geen problemen gehad met het behang behalve dat het is gaan krimpen. Maar het is dan ook behangen door 2 die het nooit hadden gedaan,Misschien 1x.

Behang met houtstructuur was perfect behang

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers