Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Minitials armband

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 21 Feb 2016 17:43

Minitials armband

Heeft iemand van jullie een Minitials armband? Ik wil graag een sieraad met de initialen van mijn kinderen en partner. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de armbanden van Minitials maar deze zijn niet heel goedkoop (€339 voor één armband). Ik vroeg me af of iemand hier een armband van heeft en of dat het de prijs ook echt waard is. Ik ben al opzoek gegaan naar een look a like maar ik kan niets vinden wat ik net zo mooi vind.

Afbeelding
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 21 Feb 2016 18:02

Re: Minitials armband

Wauw, inderdaad erg duur. Nee ik heb er geen ervaring mee. Maar ik lees op de website dat de bandjes van satijn zijn, je krijgt er twee extra maar het lijkt mij alsnog niet echt duurzaam (als in lang meegaan). Ik vraag mij echt af waarom het zo duur moet zijn. Het is wel echt goud.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 21 Feb 2016 18:04

Re: Minitials armband

Haha Briggy! Ik denk dus precies hetzelfde. Wat maakt nou dat het zo'n dure armband is? Ik vind ze alleen wel erg mooi :love:
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 21 Feb 2016 18:05

Re: Minitials armband

Ja he, vooral die kleine oorstekertjes! En er staan zelfs armbandjes van over de duizend euro op de site. Ze zijn wel mooi.. als ik het geld had zou ik het misschien overwegen ;)
AfbeeldingAfbeelding
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 21 Feb 2016 21:32

Re: Minitials armband

Ik heb zo'n armband met 2 initialen. Ik heb 'm nu 3 maanden en ben er nog steeds erg blij mee. Ik heb smalle polsen en de armband is perfect voor mij.
De armband is van 18 karaat goud en wordt met de hand gemaakt, daarom is het denk ik zo duur. Mijn vriend was ook verbaasd dat er een satijnen bandje omheen zit maar dat past er juist wel bij. Doordat er zo'n bandje omheen zit, voel je de armband niet. Het bandje zit met 2 knopen vast en is lastig om zelf om te doen vandaar dat je 'm gewoon beter om kunt houden. De satijnen bandjes kun je gewoon bij Minitials opvragen en dan sturen ze je deze kosteloos toe. Ik heb op AliExpress ook wat satijnen bandjes gekocht, kost niks en je kunt nog eens afwisselen.
Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 21 Feb 2016 22:36

Re: Minitials armband

Ik vind ze erg mooi, maar ook heel duur inderdaad. Misschien, als ik ooit heel rijk word, dat ik er een aanschaf. :wink:
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 22 Feb 2016 13:32

Re: Minitials armband

Thinkpink: welke kleur bandje heb je en wat voor gouden initiaal?

Ik zit er toch sterk aan te denken om twee armbanden te laten maken. Ik wil er eigenlijk drie (ook eentje met de initialen van mijn man) maar ik denk dat ik ivm de kosten eerst alleen de initialen van de meisjes laat maken. Ik ben nog steeds opzoek naar een mooi alternatief maar ik kan niets naar mijn smaak vinden.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 22 Feb 2016 14:24

Re: Minitials armband

Ik vind ze erg mooi, maar wel flink aan de prijs zeg. Toch is dit wel een speciaal sieraad te noemen, dus wat dat betreft. Het zal ook emotionele waarde hebben/krijgen, dus daar mag je best wat meer aan uitgeven.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 22 Feb 2016 19:07

Re: Minitials armband

Ik heb witgoud, glanzend. Je kunt geloof ik brushed of shine kiezen.
Ik had er een roze en donkerblauw bandje bij. Ze hadden er bij mij 2 aan elke kant aan gedaan toen ik 'm kwam ophalen bij de juwelier. Ik vind 2 bandjes aan elke kant echt teveel voor het kleine rondje. Ik heb ze eraf laten knippen (er zat donkerblauw aan) en heb er uiteraard roze aan laten zetten. Ik had bij de juwelier nog wat extra bandjes gekregen en nu zit er een mosgroene aan.
Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 22 Feb 2016 19:29

Re: Minitials armband

Wauw, heel mooi. Ik vind ze echt gaaf! En echt duur.. Maar wie weet, als ik ooit kinderen krijg..
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 22 Feb 2016 19:51

Re: Minitials armband

Ik heb trouwens de initialen van mij en mijn vriend.
Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers