Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Naweeën bij Keizersnede

<<

Anoniem144

Bericht 04 Okt 2013 03:56

Naweeën bij Keizersnede

Bij de eerste keizersnede heb ik hier alleen direct na de operatie last van gehad. Ik heb er nu na deze keizersnede al 2 dagen last van. Het doet echt heel veel pijn, en vooral tijdens het kolven of borstvoeden. Heeft iemand ervaring of enig idee hoe lang dit aan kan houden?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Okt 2013 06:09

Re: Naweeën bij Keizersnede

Ik had het 3 dagen volgens mij. Pas toen het over was mochten ze van mij de morfinepomp weghalen. Heb jij niet zo'n pomp?
R. 2013
D. 2016
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 04 Okt 2013 06:40

Re: Naweeën bij Keizersnede

Ik had het ook een dag of twee, echt vreselijk was dat. Ik had geen morfine pomp maar kreeg, als ik er om vroeg, een infectie met morfine in mijn bovenbeen.
Waar ik trouwens ook heel erg last van had waren mijn darmen en andere ingewanden die weer een beetje zijn plek moesten vinden in mijn buik.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 04 Okt 2013 08:22

Re: Naweeën bij Keizersnede

Pandora schreef:Ik had het ook een dag of twee, echt vreselijk was dat. Ik had geen morfine pomp maar kreeg, als ik er om vroeg, een infectie met morfine in mijn bovenbeen.
Waar ik trouwens ook heel erg last van had waren mijn darmen en andere ingewanden die weer een beetje zijn plek moesten vinden in mijn buik.


Hier precies hetzelfde. Vooral die darmen, toen ik eindelijk naar de wc was geweest, was de pijn ook een stuk minder.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Anoniem331

Bericht 04 Okt 2013 08:48

Re: Naweeën bij Keizersnede

Pandora schreef:Ik had het ook een dag of twee, echt vreselijk was dat. Ik had geen morfine pomp maar kreeg, als ik er om vroeg, een infectie met morfine in mijn bovenbeen.
Waar ik trouwens ook heel erg last van had waren mijn darmen en andere ingewanden die weer een beetje zijn plek moesten vinden in mijn buik.



Injectie bedoel je denk ik :)

Ik heb er nooit last van gehad, maar kan me voorstellen dat het bijzonder vervelend is!
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 04 Okt 2013 09:28

Re: Naweeën bij Keizersnede

Ik had daar geen last van, maar idd wel heeel erg veel last van mijn darmen :-(
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 04 Okt 2013 09:51

Re: Naweeën bij Keizersnede

Caroow schreef:Ik had het 3 dagen volgens mij. Pas toen het over was mochten ze van mij de morfinepomp weghalen. Heb jij niet zo'n pomp?


Ik had geen pomp, is per ziekenhuis verschillend. Hier geen na weeën gehad.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem33

Bericht 04 Okt 2013 10:56

Re: Naweeën bij Keizersnede

Ook ik heb geen pomp gehad, wel 1keer een morfine prik in mijn ben.

Naweeen heb ik alleen de eerste nacht gehad, daarna wel heel veel last van mijn darmen gehad!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers