Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wonen vragenlijstje

<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 21 Feb 2016 21:29

Re: Wonen vragenlijstje

- Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Een klein dorpje in Gelderland.

- Waar woon je nu?
In een stad in Belgisch Limburg.

- Hoe vaak ben je in je leven verhuisd?
3 keer.

- Wat voor soort huis heb je (rijtjeshuis, appartement, kamer, vrijstaand etc)?
Appartement op de begane grond, met tuintje.

- Woon je in een huurwoning of een koopwoning?
Huurwoning

- Ben je tevreden met je huidige woning? Zo nee, wat zou je anders willen zien?
Ja, heel tevreden. Soms mis ik een tweede slaapkamer wel maar in de toekomst willen we toch ooit wel verhuizen. Eerst wil ik mijn rijbewijs halen zodat we wat verder kunnen kijken ivm met afstand naar werk :) Maar we zien wel!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Feb 2016 21:38

Re: Wonen vragenlijstje

Waar kom je oorspronkelijk vandaan? S.urhuisterveen

- Waar woon je nu? R.ottevalle

- Hoe vaak ben je in je leven verhuisd? 2 keer

- Wat voor soort huis heb je (rijtjeshuis, appartement, kamer, vrijstaand etc)? Vrijstaande woning

- Woon je in een huurwoning of een koopwoning? Koopwoning

- Ben je tevreden met je huidige woning? Zo nee, wat zou je anders willen
Ja
Laatst gewijzigd door bosjesvrouw op 21 Feb 2016 22:29, in totaal 2 keer gewijzigd.
2014 2016
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 21 Feb 2016 21:54

Re: Wonen vragenlijstje

- Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Uit een dorp in Maastricht.

- Waar woon je nu?
In een ander dorp in Maastricht.

- Hoe vaak ben je in je leven verhuisd?
Vanuit mijn ouders met mijn ex-vriend naar een appartement, toen weer terug naar mijn ouders, en vanuit daar met mijn man (toen nog vriend) naar een huurhuis en een dik jaar geleden met mijn man en onze zoon naar een koophuis. Dus 4x.

- Wat voor soort huis heb je (rijtjeshuis, appartement, kamer, vrijstaand etc)?
Tussenwoning, links en rechts naast ons zijn halfvrijstaande huizen.

- Woon je in een huurwoning of een koopwoning?
Koopwoning.

- Ben je tevreden met je huidige woning? Zo nee, wat zou je anders willen zien?
Heel tevreden. Zeer ruim en goed ingedeeld huis. Bijna alles opgeknapt naar onze wens (je kunt niet alles tegelijk), en het is hier echt heerlijk wonen.
Wat ik anders zou willen zien in de toekomst in dit huis: Een nieuwe keuken (die is niet onze smaak) en een nieuwe bank (niet omdat ie oud of kapot is, maar omdat hij niet mooi past omdat we een gashaard in de woonkamer hebben en onze bank veel te lang is en dus diagonaal in de woonkamer staat). Doordat we beneden echt heel erg veel woonruimte hebben stoort dat niet, maar ik mis toch een beetje een knusser hoekje. Voor de rest is ons huis echt perfect voor ons.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 22 Feb 2016 15:12

Re: Wonen vragenlijstje

In het kader van 'ik verveel me op deze zondagmiddag' een vragenlijstje.

- Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Dorp bij Eindhoven, G.
- Waar woon je nu?
In hetzelfde dorp
- Hoe vaak ben je in je leven verhuisd?
2x, eerste keer om te gaan samenwonen bij mijn vriend, 2de keer naar ons huidige huis.
- Wat voor soort huis heb je (rijtjeshuis, appartement, kamer, vrijstaand etc)?
Rijtjeshuis.
- Woon je in een huurwoning of een koopwoning?
Koopwoning
- Ben je tevreden met je huidige woning? Zo nee, wat zou je anders willen zien?
Ja heel erg, onlangs nog wat kleine veranderingen, en het is nu helemaal klaar naar onze smaak. Alleen een dak moeten we de komende jaren gaan vervangen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 22 Feb 2016 15:18

Re: Wonen vragenlijstje

- Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Gelderland, randje aan het veluwemeer.

- Waar woon je nu?
Amsterdam

- Hoe vaak ben je in je leven verhuisd?
Totaal 7x. Met mijn ouders 2: van ouderlijk huis naar tijdelijk huis (1) naar nieuwe huis (appartement (2)). Daarna op mezelf (3), naar Amsterdam (4), naar Utrecht (5), naar Apeldoorn een klein jaar vanwege co-schappen (6) en nu weer terug naar Amsterdam (7).

- Wat voor soort huis heb je (rijtjeshuis, appartement, kamer, vrijstaand etc)?
Een ruim driekamer appartement, gedeeld met 1 huisgenootje.

- Woon je in een huurwoning of een koopwoning?
Huur

- Ben je tevreden met je huidige woning? Zo nee, wat zou je anders willen zien?
Ja, op zich wel. Het is een ontzettend mooi appartement in een goede buurt en mijn huisgenootje is hartstikke leuk. Het liefst hadden ik mijn eigen appartementje gehad, maar dat is gewoon echt niet te betalen hier. Ik hadden misschien met veel mazzel nog wel een studio kunnen krijgen, maar dan heb ik denk ik toch liever dit met een volwassen huis met veel ruimte en delen dan een mini studio.
<<

Anoniem222

Bericht 22 Feb 2016 15:28

Re: Wonen vragenlijstje

- Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Een dorp naast Haarlem.

- Waar woon je nu?
Amsterdam

- Hoe vaak ben je in je leven verhuisd?
Vaak hahaa, ik heb anti-kraak gewoond. Even tellen. Van ouders naar Bos en Lommer, tijdelijk weer naar ouders, naar Prinsengracht, naar Museumplein, tijdelijk naar ouders, naar Rivierenbuurt, naar Singel, naar 2 straten verderop, naar oud-zuid, naar Rivierenbuurt waar we nu wonen.

- Wat voor soort huis heb je (rijtjeshuis, appartement, kamer, vrijstaand etc)?
Een appartement op de 1e verdieping van 70 m2.

- Woon je in een huurwoning of een koopwoning?
Huur

- Ben je tevreden met je huidige woning? Zo nee, wat zou je anders willen zien?
Ja heel erg, we betalen echt weinig voor Amsterdamse begrippen en het huis is fantastisch, ruim, licht, een bad en een best wel groot balkon. Toch zou ik wel graag willen kopen, het liefst met een of twee slaapkamers meer en een tuin maar dat is gewoon echt niet te betalen in Amsterdam.
Laatst gewijzigd door Anoniem222 op 22 Feb 2016 16:07, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 22 Feb 2016 15:31

Re: Wonen vragenlijstje

Hoe zijn jullie eigenlijk aan zo'n mooi plekje gekomen Harrison?
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 22 Feb 2016 15:39

Re: Wonen vragenlijstje

- Waar kom je oorspronkelijk vandaan? Rotterdam
- Waar woon je nu? Spijkenisse
- Hoe vaak ben je in je leven verhuisd? 3 keer en ik ga over 3 maanden weer verhuizen.
- Wat voor soort huis heb je (rijtjeshuis, appartement, kamer, vrijstaand etc)? Een rijtjeshuis (hoek).
- Woon je in een huurwoning of een koopwoning? Een koopwoning.
- Ben je tevreden met je huidige woning? Zo nee, wat zou je anders willen zien? Nee, het is een oud huurhuis dat wij 6 jaar geleden met een beperkt budget hebben opgeknapt. We gaan nu naar een nieuwbouwhuis verhuizen dat we wel naar onze smaak kunnen verbouwen/inrichten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Feb 2016 15:45

Re: Wonen vragenlijstje

- Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Geboren en getogen in de Achterhoek.

- Waar woon je nu?
Den Haag

- Hoe vaak ben je in je leven verhuisd?
5x

- Wat voor soort huis heb je (rijtjeshuis, appartement, kamer, vrijstaand etc)?
Ik heb een portiekwoning, driekamerappartement van ca. 72 m2 met balkon.

- Woon je in een huurwoning of een koopwoning?
Koopwoning

- Ben je tevreden met je huidige woning? Zo nee, wat zou je anders willen zien?
Ik woon nu bijna vijf jaar in dit huis en het bevalt me prima. Ruimte genoeg voor mij alleen en in de zomer kan ik heerlijk op mijn balkon in de zon zitten. Als alles goed blijft gaan, zal ik echter waarschijnlijk later dit jaar bij m'n vriend intrekken (in de Zaanstreek). Vind het allemaal wel spannend en ik hoef eigenlijk echt niet in die regio te wonen haha, maar we zullen daar dan (als het goed is) ook niet zo lang blijven en in een andere stad een huis gaan zoeken (maar alles op z'n tijd natuurlijk).
❤ 7 juni 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Feb 2016 15:50

Re: Wonen vragenlijstje

Wat leuk om te lezen dat jullie voorzichtige samenwoonplannen hebben Bliss! :D Ik vind jullie zo'n leuk en grappig stel!

♥♥
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 22 Feb 2016 15:56

Re: Wonen vragenlijstje

- Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Een klein dorpje tegen de Belgische grens (nog net in Noord-Brabant)

- Waar woon je nu?
Eindhoven

- Hoe vaak ben je in je leven verhuisd?
Heel vaak, met mijn ouders binnen het dorp heel vaak en binnen Eindhoven ook vaak van studentenkamer naar studentenkamer.

- Wat voor soort huis heb je (rijtjeshuis, appartement, kamer, vrijstaand etc)?
Rijtjeshuis.

- Woon je in een huurwoning of een koopwoning?
Huurwoning

- Ben je tevreden met je huidige woning? Zo nee, wat zou je anders willen zien?
Nee, totaal niet tevreden. De vraag is of ik wel in Eindhoven wil blijven, maar huren in Amsterdam of Utrecht is volgens mij een helse klus. Dus we kijken het nog even aan.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem222

Bericht 22 Feb 2016 16:09

Re: Wonen vragenlijstje

Whatever schreef:Hoe zijn jullie eigenlijk aan zo'n mooi plekje gekomen Harrison?


Heel veel mazzel gehad met loten! Er waren 4000 gegadigden en wij stonden na de loting op plek 2. Nr 1 had de woning geaccepteerd maar daar bleek iets niet in orde met de financiën oid. Dus mochten wij accepteren en kregen we de woning! Ik ben er nog elke dag echt blij mee, we betalen 700 euro.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 22 Feb 2016 16:11

Re: Wonen vragenlijstje

Harrison schreef:
Whatever schreef:Hoe zijn jullie eigenlijk aan zo'n mooi plekje gekomen Harrison?


Heel veel mazzel gehad met loten! Er waren 4000 gegadigden en wij stonden na de loting op plek 2. Nr 1 had de woning geaccepteerd maar daar bleek iets niet in orde met de financiën oid. Dus mochten wij accepteren en kregen we de woning! Ik ben er nog elke dag echt blij mee, we betalen 700 euro.


Wauw, echt geweldig inderdaad!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Feb 2016 17:27

Re: Wonen vragenlijstje

Elliot schreef:Wat leuk om te lezen dat jullie voorzichtige samenwoonplannen hebben Bliss! :D Ik vind jullie zo'n leuk en grappig stel!


Haha een grappig stel :smile: Ja ik vind het wel spannend allemaal hoor! Het duurt nog wel even, maar het is al heel wat dat ik überhaupt nadenk over samenwonen. Tot een halfjaar geleden dacht ik nog dat ik nooit met iemand samen zou kunnen wonen :P
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 22 Feb 2016 18:01

Re: Wonen vragenlijstje

kom je oorspronkelijk vandaan?
Maastricht

- Waar woon je nu?
Vleuten

- Hoe vaak ben je in je leven verhuisd?
Zeven keer telde ik net. Eigenlijk is dit meer 'op hoeveel plekken heb je gewoond'. Want als ik echt verhuizingen an sich moet tellen kom ik op meer.

- Wat voor soort huis heb je (rijtjeshuis, appartement, kamer, vrijstaand etc)?
Tweelaags appartement met eigen opgang en tuin. Zonder tuin is het 90m2 en de tuin zelf is nog 35 m2.

- Woon je in een huurwoning of een koopwoning?
Koop

- Ben je tevreden met je huidige woning? Zo nee, wat zou je anders willen zien?
Ja hoor! ik vind het een heerlijk plekje, net afgelopen weekend is mijn vriend bij me komen wonen dus is het nog even passen en meten met spullen maar ik vind het verder een heerlijke woning.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 22 Feb 2016 20:02

Re: Wonen vragenlijstje

- Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Dordrecht

- Waar woon je nu?
Apeldoorn

- Hoe vaak ben je in je leven verhuisd?
Vaak. Vroeger als kind al vaak. 3 x binnen Dordrecht. Toen naar Andel. Toen een dorp verderop. Daarna naar Zwijndrecht, naar Rotterdam, weer terug naar Dordrecht. Toen van dordrecht naar hia. Van hia weer naar dordrecht. Van dordrecht naar alblasserdam. En van alblasserdam naar Apeldoorn. Dus in totaal 12x. Wel een aantal jaar anti kraak ertussen.

- Wat voor soort huis heb je (rijtjeshuis, appartement, kamer, vrijstaand etc)?
Een 2 onder 1 kap woning.

- Woon je in een huurwoning of een koopwoning?
K

- Ben je tevreden met je huidige woning? Zo nee, wat zou je anders willen zien?
Ja, tevreden. Hebben nog wel veel plannen met de woning. Eerst gaan we op de zolder een dakkapel en kamer plaatsen. Daarna de wc aanpakken en als allerlaatste de serre uitbouwen zodat we een grote leefkeuken krijgen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Feb 2016 20:15

Re: Wonen vragenlijstje

Bliss schreef:
Elliot schreef:Wat leuk om te lezen dat jullie voorzichtige samenwoonplannen hebben Bliss! :D Ik vind jullie zo'n leuk en grappig stel!


Haha een grappig stel :smile: Ja ik vind het wel spannend allemaal hoor! Het duurt nog wel even, maar het is al heel wat dat ik überhaupt nadenk over samenwonen. Tot een halfjaar geleden dacht ik nog dat ik nooit met iemand samen zou kunnen wonen :P


Haha ja grappig staat misschien een beetje raar maar ik zie wel eens updates op Facebook en jullie hebben volgens mij echt veel lol samen. Ik moet in ieder geval om jullie updates lachen! Zoals die corrigerende panty laatst bijvoorbeeld :wink:

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Feb 2016 20:18

Re: Wonen vragenlijstje

Haha ja dat klopt wel, we hebben ook echt dezelfde humor! Hij flanst regelmatig dat soort plaatjes in elkaar, hij denkt vaak echt in dat soort dingen en ziet ze meteen voor zich. En toen trok ik een corrigerende panty aan en kwam deze in mij op, dus toen heeft hij er een plaatje bij gezocht haha. Jaaa we vullen elkaar goed aan :thumbup:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem288

Bericht 22 Feb 2016 21:07

Re: Wonen vragenlijstje

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 16:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 22 Feb 2016 21:38

Re: Wonen vragenlijstje

Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Een dorp in de buurt van Arnhem.

- Waar woon je nu?
Een ander dorpje in de buurt van Arnhem. Ik heb ook nog ruim 10 jaar in de buurt van Den Haag gewoond.

- Hoe vaak ben je in je leven verhuisd?
Met mijn ouders 5 keer, zelf nog 4 keer.

- Wat voor soort huis heb je (rijtjeshuis, appartement, kamer, vrijstaand etc)?
Vrijstaand jaren 30 huis.

- Woon je in een huurwoning of een koopwoning?
Koop.

- Ben je tevreden met je huidige woning? Zo nee, wat zou je anders willen zien?
Ja, we willen hier echt nooit meer weg!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem177

Bericht 23 Feb 2016 01:43

Re: Wonen vragenlijstje

- Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Groningen

- Waar woon je nu?
Groningen

- Hoe vaak ben je in je leven verhuisd?
7 keer.

- Wat voor soort huis heb je (rijtjeshuis, appartement, kamer, vrijstaand etc)?
Eengezingswoning, hoekwoning van een rijtjes huis

- Woon je in een huurwoning of een koopwoning?
Huurwoning

- Ben je tevreden met je huidige woning? Zo nee, wat zou je anders willen zien?
Nee, huis is een slechte staat, qua ruimte en omgeving is het mooi. Als he tmijn eigen huis was geweest had ik wel een hele hoop verbeterd en gelijk een open keuken gemaakt!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers