Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat je niet verder wil vertellen...

<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 02 Mrt 2016 21:03

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Chava schreef:Haha, Rebecca! Jij maakt in één klap mijn baaldag goed.


Fijn dat mijn geblunder in ieder geval ergens goed voor was :smile:
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 03 Mrt 2016 21:28

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Hahaha Rebecca wat erg.
Mijn broer V. heeft ook een keer zoiets gehad bij de bioscoop. Maar dat was dezelfde auto en kleur. Geen centrale deurvergrendeling dus hij maakt de deur open met de sleutel probeert te starten. Dat ging dus niet stapt uit komt er een boze man aanlopen die dacht dat ze zijn auto aan het stelen waren.
Maar die man kon dus ook zijn auto openmaken met de sleutel. Echt vreemd.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem304

Bericht 03 Mrt 2016 21:31

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Haha Rebecca, ik heb het een keer andersom gehad. Stond mijn auto naast een busje en naast dat busje stond net zo`n auto als de mijne. Stond er een vrouw aan mijn autodeur te trekken en te doen hahahaha. Ik heb even gewacht want ik moest zo lachen :P
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 03 Mrt 2016 21:34

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Dat ik stiekem heel blij was toen ik hoorde dat het contract van mijn collega niet verlengd zou worden.
<<

Anoniem214

Bericht 03 Mrt 2016 22:33

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Dat ik net een hele after eight chocolade paashaas heb opgegeten
<<

Anoniem304

Bericht 03 Mrt 2016 22:35

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Juliette schreef:Dat ik net een hele after eight chocolade paashaas heb opgegeten

Whuuuttt? Is dat een grote after eight in de vorm van een paashaas? :banaan:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Mrt 2016 22:42

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Dat ik het totaal verwacht had dat en collega na dit schooljaar vertrekt en dat gevoelsmatig de kans dat ik mag blijven hierdoor groter wordt. Anders moeten ze twee docenten wiskunde gaan zoeken.
O ja, deze collega heeft al op vele scholen gewerkt en telkens maar mx 3-4 jaar.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Mrt 2016 23:33

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Yadira schreef:
Juliette schreef:Dat ik net een hele after eight chocolade paashaas heb opgegeten

Whuuuttt? Is dat een grote after eight in de vorm van een paashaas? :banaan:


Ik moet hier ook asap meer over weten.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Mrt 2016 23:35

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Volgens mij heb je ook After Eight kerstmannen, die heb ik wel eens bij de Action gezien.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 03 Mrt 2016 23:39

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Dat ik het eigenlijk helemaal naar mijn zin heb op mijn werk met een nieuwe leidinggevende en het feit dat er iets van 7 vaste krachten al maanden geleden weg zijn gegaan. Ik mis mijn oude collega's totaal niet, ben helemaal op mijn plek nu en eigenlijk opgelucht dat ze allemaal zijn weggegaan die dominante "alleen ik doe het goed" types.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem214

Bericht 04 Mrt 2016 08:36

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Zora schreef:
Yadira schreef:
Juliette schreef:Dat ik net een hele after eight chocolade paashaas heb opgegeten

Whuuuttt? Is dat een grote after eight in de vorm van een paashaas? :banaan:


Ik moet hier ook asap meer over weten.


Bij de action! En ze zijn errug lekker :)
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 04 Mrt 2016 09:11

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Dat is ook bizar Raven, raar ook dat de sleutel wel op de deur werkt, maar in het contact niet (of is dat logisch? heb niet zoveel verstand van auto's (zoals blijkt :smile: ))

Haha Yadira, kan me voorstellen dat je moest lachen! Fijn dat je even gewacht hebt, tenminste, ik zou heel blij zijn geweest niet te hebben geweten dat iemand mijn geblunder zag (of heeft ze dat toch gemerkt), schaamde me zo al genoeg :laughcry: .
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 07 Mrt 2016 08:17

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Dat hebben wij ook wel eens gehad toen we naar een dierentuin gingen. Wij waren nog klein toen. Hele gezin in de auto geinstalleerd en toen bleek dat de auto niet wilde starten. Ik nog, wat ruikt het hier raar in de auto. Mijn vader kwam na 10 min tot de conclusie dat het onze auto niet was. Haha.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 07 Mrt 2016 12:32

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Nou, ik ga naar de Action dus binnenkort voor After Peighthazen! :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem278

Bericht 07 Mrt 2016 15:30

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Ik heb net mini kersenflappen met slagroom gegeten in plaats van lunch omdat ik alleen maar daarin zin had. En ik zeg maar tegen mezelf dat ik tijdens che.mo mag eten waar ik zin in heb omdat ik toch al aankom van alle medicatie maar eigenlijk had ik ook best brood kunnen eten, ik wou gewoon kersen en slagroom
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 07 Mrt 2016 15:35

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Dan mag je dat, Q!

Mijn huis is zo'n zooi, dat ik er echt om heb liggen huilen. Alleen zslf dat is blijkbaar niet genoeg motivatie om vandaag iets in huis te doen (ik ben vrij).
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 07 Mrt 2016 15:38

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Wat naar Q! Af en toe aan toegeven mag best. Als je ook maar goede voedingsstoffen binnen krijgt. Hoewel...in kersen zotten anti oxidanten en in slagroom eiwitten ;-)
Sterkte! Hoe lang moet je nog?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem278

Bericht 07 Mrt 2016 15:39

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Jammer dat je niet dichterbij woont R, dan kwam ik wel even helpen of aanmoedigen.
Ik kreeg dit liedje om me te motiveren wat op te ruimen hier:

misschien helpt het jou ook
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 07 Mrt 2016 15:39

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Dat mag je zeker Quickster! Wel fijn dat je het überhaupt naar binnen krijgt. Ik kreeg tijdens de chemo zelfs het advies alles wat ik maar lekker vind en naar binnen kon krijgen te eten. Heb dagen alleen op milkshake banaan van de mac geleefd. Mag ik vragen waarom je chemo krijgt? Sterkte in ieder geval.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem278

Bericht 07 Mrt 2016 15:40

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Jip schreef:Wat naar Q! Af en toe aan toegeven mag best. Als je ook maar goede voedingsstoffen binnen krijgt. Hoewel...in kersen zotten anti oxidanten en in slagroom eiwitten ;-)
Sterkte! Hoe lang moet je nog?

O gelukkig. Dus ik at eigenlijk gewoon fruit en zuivel, en anti oxidanten en eiwit. Dan valt het best mee :-)

Ik heb n terugslag gehad dus moet nu nog zeven weken en dan wordt het opnieuw bekeken.
<<

Anoniem278

Bericht 07 Mrt 2016 15:42

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Bisq schreef:Dat mag je zeker Quickster! Wel fijn dat je het überhaupt naar binnen krijgt. Ik kreeg tijdens de chemo zelfs het advies alles wat ik maar lekker vind en naar binnen kon krijgen te eten. Heb dagen alleen op milkshake banaan van de mac geleefd. Mag ik vragen waarom je chemo krijgt? Sterkte in ieder geval.

O, ik lust dus echt geen banaan meer hè, terwijl ik daar echt dol op was.
Had jij ook zulke rare dingen die je ineens persé moest hebben en die je juist niet meer lustte?
En vragen mag, maar ik zet het vanwege herkenbaarheid en zeldzaamheid niet hier neer, pm mag. Begrijp je?
Hoe gaat het met jou nu?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Mrt 2016 15:46

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Dat ik nu een kerstfilm kijk
Afbeelding
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 07 Mrt 2016 15:54

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Quickster schreef:
Bisq schreef:Dat mag je zeker Quickster! Wel fijn dat je het überhaupt naar binnen krijgt. Ik kreeg tijdens de chemo zelfs het advies alles wat ik maar lekker vind en naar binnen kon krijgen te eten. Heb dagen alleen op milkshake banaan van de mac geleefd. Mag ik vragen waarom je chemo krijgt? Sterkte in ieder geval.

O, ik lust dus echt geen banaan meer hè, terwijl ik daar echt dol op was.
Had jij ook zulke rare dingen die je ineens persé moest hebben en die je juist niet meer lustte?
En vragen mag, maar ik zet het vanwege herkenbaarheid en zeldzaamheid niet hier neer, pm mag. Begrijp je?
Hoe gaat het met jou nu?


Ja vreselijk die smaak verandering. Ik wist dit wel van te voren en heb dingen die ik daarvoor altijd veel dronk en at tijdens de chemo expres niet genomen zodat ik er niet misselijk van zou worden met als gevolg dat ik het later niet meer lust. Thee bijvoorbeeld heb ik heel bewust nooit gedronken tijdens de chemo. Ik heb nog steeds dingen die ik absoluut niet meer lust, zoals pasta. Gelukkig word ik sinds ik EMDR heb gehad niet meer misselijk als ik iets ruik wat ik door de chemo niet meer lust.

Hier gaat het goed. Afgelopen week wel weer even een terugval. Ben vorige week geopereerd en die hele setting, de geuren, het niet lekker voelen, het moe zijn dat zijn allemaal associaties met toen ik ziek was. Maar tegelijkertijd wel weer even een besef momentje dat ik deze operatie juist heb gedaan om opnieuw ziek worden te voorkomen. Ik ga je even een pm sturen.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem278

Bericht 07 Mrt 2016 15:57

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Ik las het van je operatie Bisq, ik heb echt aan je gedacht toen, maar vond het stom om t hier zo uitgebreid te zetten omdat we elkaar verder niet kennen.
Ik snap echt goed dat je dat niet in de koude kleren gaat kiezen, bullshit dat het nu eigen keuze was want het is n soort non-keuze toch. Het is dit of steeds die angst etc. En om dan weer terug in dat ziekenhuis te zijn, met die bekende geluiden en geuren en dat 'ziekenhuisritme'. Lijkt me superheftig. Ermiddenin zitten bijna minder dan het 'opnieuw'.

Ik lees je PM dan zo wel.
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 07 Mrt 2016 22:45

Re: Wat je niet verder wil vertellen...

Ja ik weet het, het is een wat je verder niet vertellen wil topic maar ik wil dit wel vertellen.
Quickster en Bisq jullie zijn kanjers!!!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers