Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak seks?

Hoe vaak heb jij gemiddeld seks?

Dagelijks
2
2%
Meerdere keren per week
30
25%
Een tot twee keer per week
40
34%
Eens per twee weken
22
18%
Eens per maand
15
13%
Eens per kwartaal
3
3%
Eens per half jaar
3
3%
Eens per jaar
2
2%
Anders, namelijk...
2
2%
 
Aantal stemmen : 119
<<

Anoniem304

Bericht 16 Feb 2016 16:09

Hoe vaak seks?

Naar aanleiding van het 'kindje in 2016' topic waarin laatst eens werd gevraagd hoe het ervoor staat qua seks.

Dus, ik dacht, ik maak een poll. Dan ben je anoniem en wie wil reageren is daar uiteraard vrij in. Onder seks valt imo ook handelingen bij elkaar en dus niet alleen penetratie.

En als ik nog een belangrijke optie mis, let me know. :ja:
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 16 Feb 2016 16:12

Re: Hoe vaak seks?

Hier 1-2 keer per week hoewel het momenteel wat minder is omdat ik vooral in de avond erg misselijk ben.
<<

Geel

Bericht 16 Feb 2016 16:15

Re: Hoe vaak seks?

Er zit wel een duidelijk verschil tussen de normale frequentie en nu ik zwanger ben. Welke van deze twee opties moet ik kiezen, Yadira? ;-)
<<

Anoniem304

Bericht 16 Feb 2016 16:16

Re: Hoe vaak seks?

Geel schreef:Er zit wel een duidelijk verschil tussen de normale frequentie en nu ik zwanger ben. Welke van deze twee opties moet ik kiezen, Yadira? ;-)

Haha. Ik zou zeggen, je normale frequentie :P
<<

Geel

Bericht 16 Feb 2016 16:17

Re: Hoe vaak seks?

Okidoki.
<<

Anoniem245

Bericht 16 Feb 2016 16:21

Re: Hoe vaak seks?

1 tot 2 keer per week, ligt eraan hoe vaak we elkaar zien. Overigens doen we het dan meestal wel vaker dan 1 keer pr avond/nacht.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Feb 2016 16:37

Re: Hoe vaak seks?

Dan is het dus eigenlijk meerdere keren per week Kira, haha.

Ik heb zelf 'meerdere keren per week' gestemd. Van m`n vriend mag de frequentie nog wel wat omhoog, maar ik vind het prima zo.
<<

Anoniem281

Bericht 16 Feb 2016 16:44

Re: Hoe vaak seks?

Ik heb meerdere keren per week gestemd. Dagelijks is een beetje overdreven, om de dag komt dan dichter in de buurt. Da's m'n normale antwoord!

Nu met 32 weken zwangerschap is 't minder geworden, waar ik overigens ontzettend van baal haha. 't Is nu denk ik 2 keer per week max. Maar de laatste keer is wel al weer een week geleden, helaas.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 16 Feb 2016 17:06

Re: Hoe vaak seks?

Meerdere keren per week. Toen we nog geen kinderen hadden was het dagelijks. Nu is dit prima. Hoeft niet vaker en ook niet minder vaak ;-).
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 16 Feb 2016 17:40

Re: Hoe vaak seks?

Nu is het misschien wel een half haar geleden! Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik er harde buiken van en de baby reageerde nogal op de stem van mijn man en dat vond hij maar raar dus toen zijn we er even mee gestopt. Binnenkort gaat het er vast weer van komen! :banaan:
<<

Anoniem185

Bericht 16 Feb 2016 17:49

Re: Hoe vaak seks?

Eens per twee weken was bij ons ongeveer de frequentie toen we nog thuis woonden, maar nu we op onszelf zijn is het meer geworden, alleen wonen we hier nog niet zo lang dat ik een gemiddelde kan aangeven... Vandaar dat ik nog even bij eens per twee weken blijf.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 16 Feb 2016 17:51

Re: Hoe vaak seks?

Gemiddeld 1x pw, van mij mag het wel vaker, maar we zijn ook vaak zo moe. Voor hij bij het bedrijf waar hij nu werkt, werkte, was het meer 2 a 3 keer per week. Dat zou ik wel weer willen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 16 Feb 2016 17:53

Re: Hoe vaak seks?

SoGood schreef:Nu is het misschien wel een half haar geleden! Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik er harde buiken van en de baby reageerde nogal op de stem van mijn man en dat vond hij maar raar dus toen zijn we er even mee gestopt. Binnenkort gaat het er vast weer van komen! :banaan:


Yeah!! :banaan:
<<

Anoniem177

Bericht 16 Feb 2016 17:57

Re: Hoe vaak seks?

Hier was het ook meerdere keren in de week, maar nu in de zwangerschap misschien 1x in de week? soms 1x in de 2 weken, zoiets. Ik heb de behoefte niet echt, daarbij voelt het ook niet heel fijn en ik voel me een koe!
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 16 Feb 2016 19:10

Re: Hoe vaak seks?

Ik ben altijd heel benieuwd of meiden zelf blij zijn met de frequentie. Want ik zie vaak 3-5 keer per week voorbij komen, ben je dan ook uren bezig of valt dat wel mee?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Feb 2016 19:23

Re: Hoe vaak seks?

Hier gestemd op meerdere keren per week. Qua tijdsduur wisselt het dan wel. Ik ben er wel tevreden mee, soms mag het wel meer van mij, maar meestal heeft vriend dan een erg drukke vermoeiende week dat het er eerder bij inschiet, dan dat het vaker gebeurd.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem315

Bericht 16 Feb 2016 19:47

Re: Hoe vaak seks?

Momenteel weinig. Ik ben gewoon niet in de mood te krijgen. Dat compenseert de afgelopen maanden ;) Maar nee, ik heb niet een mega-libido. Ik vind 2 a 3 keer per week prima. Op en in de vakantie ligt de frequentie overigens veel hoger.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 16 Feb 2016 21:07

Re: Hoe vaak seks?

Bij ons heeft mijn cyclus de laatste jaren een grote invloed op de frequentie, maar gemiddeld over een maand is het 1-2x pw.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem148

Bericht 16 Feb 2016 21:14

Re: Hoe vaak seks?

Hier 1 keer in de maand en ik vind dat te weinig.
Dat komt door het onregelmatig werken van mijn man, hij is hierdoor erg moe en we liggen weinig samen in bed.
Voor onze zoon was dat veel vaker maar nu kan het niet altijd meer.
Van mij mag het vaker maar snap dat mijn man geen behoefte heeft nu. Stiekem ben ik zelf ook moe en zodra we in bed liggen, slapen we meteen.
Ok veel last gehad van mijn darmen en daarom ook geen zin.

Tijdens de vorige zwangerschap weinig seks gehad want dat voelde echt niet fijn (puur lichamelijk, niet om het idee maar ik was overgevoelig en het deed snel zeer). Ik verwacht nu de komende maanden ook niets ;)
<<

Anoniem167

Bericht 16 Feb 2016 21:17

Re: Hoe vaak seks?

(te) weinig door veel factoren. Maar we knuffelen wel heel veel.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 16 Feb 2016 21:27

Re: Hoe vaak seks?

Hier ook meerdere keren per week. Gemiddeld zo'n 3 à 4 x. Dat is dan van een vluggertje tot een uitgebreide sessie ;)
Soms is het ook wel minder als ik erg veel last heb van mijn lichaam en dan dus erg moe ben en pijn heb. Ik ben zelf erg tevreden met de frequentie en mijn man ook. Al zou hij het liefste elke dag sex hebben.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Vivianne

Bericht 16 Feb 2016 21:32

Re: Hoe vaak seks?

Momenteel zero. Ik moet even niet aan piemels denken. Tijdens de zwangerschap stond het ook op een laag pitje. Ik kreeg er net als Sogood veel harde buiken van. Maar het komt wel weer. :)
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 16 Feb 2016 21:34

Re: Hoe vaak seks?

Wat seksen jullie gemiddeld veel zeg!
<<

Vivianne

Bericht 16 Feb 2016 21:41

Re: Hoe vaak seks?

Fantine schreef:Wat seksen jullie gemiddeld veel zeg!


En jij dan? ;)
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 16 Feb 2016 21:47

Re: Hoe vaak seks?

Fantine schreef:Wat seksen jullie gemiddeld veel zeg!


Het is ook wel eens tijden minder geweest hoor. (Niet slapende baby's etc)
Maar ik merk wel dat als je het vaker doet je ook meer zin krijgt. Soms maak ik ook zin/zet me even over mijn moeheid heen als ik merk dat mij man zin heeft. Ik heb dan geen zin in het "begin" maar toch is het altijd fijn. Daarbij kan gewoon even snel handwerk ook lekker zijn en valt net zo goed onder seks.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers