Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


electronische apparaten laten maken, waar?

<<

Anoniem162

Bericht 16 Feb 2016 14:51

electronische apparaten laten maken, waar?

Als je geen garantie meer hebt op een apparaat waar laat je het dan maken?
Ik heb een actifry maar deze geeft errors (soms bakt hij een paar minuten om er even later weer mee te stoppen). Maar mijn actifry heeft geen garantie meer. Opsturen naar tefal kost mij de verzendkosten plus 25 euro onderzoekskosten en daarna nog de kosten van de reparatie.
Nu vroeg ik me af, zijn er ook andere bedrijven waar je zoiets naar toe kunt brengen?
<<

Anoniem148

Bericht 16 Feb 2016 19:55

Re: electronische apparaten laten maken, waar?

Een reparatie café in de buurt? Die zijn hier tegenwoordig in trek.
Oproep doen op fb of via whats app. Misschien een handige vriend of verre neef.
<<

Anoniem162

Bericht 17 Feb 2016 09:38

Re: electronische apparaten laten maken, waar?

bedankt voor de tips
<<

Anoniem170

Bericht 17 Feb 2016 10:13

Re: electronische apparaten laten maken, waar?

Hoe lang heb je het apparaat al? Want dat hij buiten de garantieperiode valt wil niet zeggen dat je geen garantie meer hebt. Er is ook zoiets als economische levensduur :)
<<

Anoniem162

Bericht 18 Feb 2016 13:37

Re: electronische apparaten laten maken, waar?

Geen idee wat de economische levensduur is van het apparaat. Ik heb er 2 en beide zijn inmiddels stuk (met dezelfde error problemen, dus wel bakken maar na een aantal minuten er mee stoppen).
Productiedata onderop: week 24 van 2012 en van week 49 uit 2011. uiteraard hebben wij ze niet direct na productie.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers