Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke telefoon heb jij?

<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 15 Feb 2016 21:35

Welke telefoon heb jij?

Ik ben op zoek naar een nieuwe, heb nu een alcatel c7.
Neig op het moment naar samsung s5 neo (voornamelijk om de camera) maar ik weet t niet.

Welke heb jij en wat vind je er wel en niet fijn aan?
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 15 Feb 2016 21:41

Re: Welke telefoon heb jij?

Ik heb een Samsung S6 sinds een paar maanden en vind eigenlijk alles eraan fijn. Misschien niet echt een antwoord waar je heel veel aan hebt.. Maar vind het gewoon echt een fijn toestel! Ook de camara werkt echt prima.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem177

Bericht 15 Feb 2016 21:46

Re: Welke telefoon heb jij?

Fjell schreef:Ik heb een Samsung S6 sinds een paar maanden en vind eigenlijk alles eraan fijn. Misschien niet echt een antwoord waar je heel veel aan hebt.. Maar vind het gewoon echt een fijn toestel! Ook de camara werkt echt prima.

Same! Heb nog niets ontdekt wat ik niet fijn vond.
Camera is super en ook nog eens super snel.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 15 Feb 2016 21:51

Re: Welke telefoon heb jij?

Iphone 5s, via mijn werk. Ik heb hem bijna 2 jaar, maar ben er erg nog steeds erg tevreden mee.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Feb 2016 21:52

Re: Welke telefoon heb jij?

Fjell schreef:Ik heb een Samsung S6 sinds een paar maanden en vind eigenlijk alles eraan fijn. Misschien niet echt een antwoord waar je heel veel aan hebt.. Maar vind het gewoon echt een fijn toestel! Ook de camara werkt echt prima.



---> idem dito, maar dan dat de camera echt meer dan prima werkt. Camera werkt super!
Let's discover the world together.
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 245

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:17

Bericht 15 Feb 2016 21:53

Re: Welke telefoon heb jij?

Ik heb de iPhone 6!! Voor mij geen andere telefoons meer dan iPhones, zijn wat mij betreft gewoon echt de fijnste!
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 15 Feb 2016 22:05

Re: Welke telefoon heb jij?

Marin schreef:
Fjell schreef:Ik heb een Samsung S6 sinds een paar maanden en vind eigenlijk alles eraan fijn. Misschien niet echt een antwoord waar je heel veel aan hebt.. Maar vind het gewoon echt een fijn toestel! Ook de camara werkt echt prima.



---> idem dito, maar dan dat de camera echt meer dan prima werkt. Camera werkt super!


Ja? Ik las juist reacties van mensen die problemen hebben met de camera bij de s6..
Goed om positieve verhalen te horen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Feb 2016 22:07

Re: Welke telefoon heb jij?

Nee man, beste telefooncamera ooit! I love it! Hij is wel erg overgesatureerd en overscherp, maar super snel en prettig.
Let's discover the world together.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 15 Feb 2016 22:09

Re: Welke telefoon heb jij?

Hij is echt supersnel inderdaad en de foto's worden ook echt heel mooi! Of het nu een landschap of foto van een persoon is..
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem168

Bericht 15 Feb 2016 22:17

Re: Welke telefoon heb jij?

Ik heb een Iphone 5c, ben op zich heel tevreden, alleen de camera vind ik erg tegenvallen. Had er wel wat meer van verwacht.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 15 Feb 2016 22:28

Re: Welke telefoon heb jij?

Sony Experia Z5 compact, super blij mee!
Ik heb jaren iPhones gehad maar die vind ik te duur om los te kopen. Over Samsung hoor ik te veel negatieve verhalen, dus kwam ik al snel bij Sony uit.
10.04.17
<<

Anoniem189

Bericht 15 Feb 2016 22:28

Re: Welke telefoon heb jij?

Ik heb al ruim twee jaar een iPhone 5S en ben er nog steeds tevreden over.
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 15 Feb 2016 22:47

Re: Welke telefoon heb jij?

Sinds juni een samsung s5. Alleen die is nu voor reparatie opgestuurd, omdat de aan/uit knop het niet meer deed. Verder wel een fijne telefoon.
2009
2011
<<

Vivianne

Bericht 15 Feb 2016 22:48

Re: Welke telefoon heb jij?

Samsung s5mini.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Feb 2016 22:51

Re: Welke telefoon heb jij?

Samsung S4 mini
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 15 Feb 2016 22:52

Re: Welke telefoon heb jij?

Samsung galaxy alpha. Niet echt negatieve dingen mee gehad, alleen de laatste tijd loopt-ie wel eens vast. Da's wel jammer, kan dan tikken wat ik wil, maar dan reageert hij nergens op.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Feb 2016 06:57

Re: Welke telefoon heb jij?

Lumia 325 geloof ik. In elk geval 5 inch scherm.
Het voordeel is doordat het op Windows draait dat ik sneller bij mijn documenten kan, nadeel is dat Nokia nog achterblijft qua apps.
Camera daar ben ik tevreden over, maar ik maak niet zo heel veel foto's met mijn telefoon.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 16 Feb 2016 07:06

Re: Welke telefoon heb jij?

Iphone 6s
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem148

Bericht 16 Feb 2016 08:36

Re: Welke telefoon heb jij?

Ik heb een lg en hij is erg fijn. Alleen toetsenbord doet af en toe raar.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 16 Feb 2016 09:05

Re: Welke telefoon heb jij?

Marin schreef:
Fjell schreef:Ik heb een Samsung S6 sinds een paar maanden en vind eigenlijk alles eraan fijn. Misschien niet echt een antwoord waar je heel veel aan hebt.. Maar vind het gewoon echt een fijn toestel! Ook de camara werkt echt prima.



---> idem dito, maar dan dat de camera echt meer dan prima werkt. Camera werkt super!

Misschien heel dom van mij hoor... maar op een of andere manier krijg ik het menu met opties voor de camera niet in beeld. Ik kan nu dus alleen gewone foto's maken of panorama. Ook via Google of YouTube kom ik er maar niet achter waar de opties verstopt zitten. Iemand enig idee?
Oh, ik heb de edge.
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 16 Feb 2016 09:06

Re: Welke telefoon heb jij?

Motorola moto g 3rd gen, ideaal toestel en niet duur, zeker voor wat je krijgt. Mijn samsung s4 crashte en nu heb ik dus deze, hij doet voor mij tot nu toe echt niet onder aan mijn s4. Snel, heeeeel weinig apps die er standaard opstaan zoals bij s4 (bijna kale android dus), veel ruimte, accu gaat met vrij intensief gebruik zeker 2,5 dagen mee.. Ik ben er blij mee!
<<

Patsy

Bericht 16 Feb 2016 09:08

Re: Welke telefoon heb jij?

Ik heb de Lg g2, bevalt me erg goed. Mijn man heeft de g4 sinds een maandje, die is ook super.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 16 Feb 2016 09:12

Re: Welke telefoon heb jij?

Een zwarte en een witte IPhone 5S: één van mezelf en één van mijn werk. Ik vind 'm heel fijn: goede camera, loopt nooit vast of gaat uit zichzelf uit (wat mijn Samsungs wel deden).
<<

Anoniem 146

Bericht 16 Feb 2016 09:24

Re: Welke telefoon heb jij?

Iphone 6s. Ik heb nu een jaar of 8 iPhones, en ik blijf erbij dat ik het fijne toestellen vind. Mijn partner heeft Samsung S6 en ik vind de camera erg irritant en lijkt wel alsof deze altijd een hoop tijd nodig heeft om scherp te stellen op het moment dat je al een foto neemt. Dus veel onscherpe foto's. Als dit een instelling is hoor ik het graag.
<<

anoniem213

Bericht 16 Feb 2016 09:24

Re: Welke telefoon heb jij?

Suusie schreef:... maar op een of andere manier krijg ik het menu met opties voor de camera niet in beeld. Ik kan nu dus alleen gewone foto's maken of panorama. Ook via Google of YouTube kom ik er maar niet achter waar de opties verstopt zitten. Iemand enig idee?
Oh, ik heb de edge.

Ik heb de gewone en heb rechtsboven als je de camera opent een pijltje in beeld (zo'n pijltje: <). Als ik daarop klik verschijnen verschillende opties en ook de knop van de instellingen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers