Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

<<

Anoniem187

Bericht 14 Feb 2016 22:26

Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

Vertel!
<<

Anoniem185

Bericht 14 Feb 2016 23:24

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

Ik kan er zo snel niet echt bedenken, maar ik heb wel een erge blunder gemaakt tijdens mijn werk laatst.
Er lagen twee mensen bij ons, Jansen en Jansen (zoiets, in ieder geval precies dezelfde naam). Meneer Jansen werd opgeroepen voor OK, dus ik kijk in de computer 'aha, Jansen moet naar OK 9C zaal 3', dus ik breng meneer Jansen naar de sluis van 9C.

Half uur later gaat de telefoon. Waar blijft meneer Jansen? Dus ik zeg dat hij al is vertrokken en in de sluis staat te wachten. Blijkt dat hij naar de sluis van 9D moest en niet 9C. Daar moest die andere meneer Jansen zijn. Snel naar boven gerend en meneer Jansen was al foetsie. Dus in paniek kom ik daar aangerend dat de verkeerde meneer Jansen in de sluis staat en dat dit niet de Jansen was die zijn amandelen moest laten verwijderen, maar die een vaatoperatie moest ondergaan. Gelukkig had het OK personeel dit gemerkt en hadden ze hem net naar de andere sluis verplaatst.

Maar ik voelde me dus echt heel dom en kon serieus wel janken.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 15 Feb 2016 09:12

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

*
Laatst gewijzigd door Lady op 17 Feb 2016 17:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem255

Bericht 15 Feb 2016 20:10

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

Maar dat zijn geen blunders maar best grove fouten. Wat overigens kan gebeuren hoor, wil jullie niet afkatten ofzo maar een blunder vind ik meer een grappig foutje waar uiteindelijk iedereen om kan lachen.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 15 Feb 2016 21:33

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

Ik heb genoeg taalblunders gemaakt op mijn werk, vooral in het duits. Gelukkig konden de meeste passagiers er zelf om lachen. Ik weet zo even niks concreets, masr komt erop neer dat mijn Duits altijd even op gang moet komen helemaal als ik de hele dag al in het Engels bezig ben.
<<

Elle123

Bericht 16 Feb 2016 11:41

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

Ik dacht dat mijn collega (is ook een vriendin) me een appje stuurde en ik reageerde met een negatief bericht over een andere collega (dat ik van een deelnemer had gehoord dat zijn lessen slecht waren), maar toen ik de reactie "ehm... oke, uitleg graag?" kreeg, zag ik pas dat ik het in de groepsapp met alle collega's had gezet... Heb me er gelukkig aardig uit weten te kletsen (uiteraard wel persoonlijk naar de betreffende collega). Maar toen voelde ik me wel even heel stom.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Feb 2016 11:48

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

Het heeft hier wel vaker gestaan, maar mijn ex ging er vandoor met een goede vriendin van mij. Zij vertrouwde ons tijdens hun relatie niet samen, dus onze vriendschap ging over.
Na een tijdje ging hun relatie ook uit en gingen m`n ex en ik weer met elkaar om, ook in bed. We kregen op MSN ruzie om iets doms, geen idee wat eigenlijk en toen zei hij dat het allemaal kwam doordat we weer seks hadden en blabla. Toen ging hij offline.
Dus ik typte op mijn telefoon een lange e-mail, waarin ik o.a. zei dat het feit dat we weer seks hadden geen donder te maken had met de situatie nu en die verstuurde ik, aan een hele groep contacten in plaats van alleen aan m`n ex. :laughcry:
Thank god had ik m`n e-mailadressen zo opgedeeld in groepen, dat alleen 'vrienden' de e-mail kregen en niet alle contacten waaronder m`n familie. Maar damn, wat had ik het warm zeg.
En de volgende dag kreeg ik uiteraard ook nog een 'leuke' reactie van die niet meer zo goede vriendin. :laughcry:
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 16 Feb 2016 12:00

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

Ik stond in de Intertoys rond Sinterklaastijd en naast mij stond een man allemaal gebaren te maken naar zijn vrouw die wat verderop stond. hij keek me aan en lachte een keer. Waarop ik zei; lastig he Sinterklaasinkopen doen met de kinderen erbij, dan moet je af en toe allerlei gebaren maken naar elkaar.

Ow maar mijn vrouw is doof zei hij toen..
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem149

Bericht 16 Feb 2016 12:05

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

Niet mijn grootste blunder, maar deze is van van de week. Ik vroeg aan een mevrouw; 'Meneer, mag ik u helpen?' Ik zag het gewoon echt niet. Dus ik laat voortaan het meneer en mevrouw maar weg, was best lullig.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 16 Feb 2016 12:30

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

"Ga lekker zitten" tegen iemand in een rolstoel. Ik bedoelde dus, "neem plaats" ofzoiets.
<<

Geel

Bericht 16 Feb 2016 12:34

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

De kerk binnenlopen (aan de voorkant, dus terwijl iedereen je kan zien) met m'n rok nog in m'n onderbroek. Het was zomer.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 16 Feb 2016 12:43

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

Ik liep gisteren met mijn jurkje nog ergens aan mijn pany vast. Zo charmant aan de voorkant zeg maar. En zo liep ik op straat, totdat ik een vader erg raar zag kijken die aan het voetballen was met zijn zoon.
<<

Vivianne

Bericht 16 Feb 2016 16:06

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

Ik was 18 en werkte als vakantiemedewerker in een verzorgingstehuis. Er kwamen regelmatig mensen van een andere afdeling dwalend op ''onze'' afdeling. Iedere bewoner had een naamkaartje ingestreken in zijn kraag zodat je kon zien op welke afdeling iemand verbleef en en hem of haar daar weer naar toe kon brengen. Ik stond net de voedingkar in te ruimen toen er een bewoner aan kwam gewandeld. Hij leek verward en keek zoekend om hem heen. Ik liep naar hem toe en vroeg of ik even in zijn kraag mocht kijken? Toen ik een zeer verontwaardigde ''waarom?'' hoorde wist ik dat dit geen bewoner was.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 16 Feb 2016 17:56

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

Ik spreek ook mensen heel vaak aan in winkels die er helemaal niet werken. :palm:

Ohh en op een van mijn eerste werkdagen hier liep ik heel enthousiast de trap. Bovenaan de trap is het helemaal rondom glas zeg maar dus je kan alles zien. Ik ben alleen lomp aangelegd dus ik 'ren' soort van de trap op (het was niet rennen maar helemaal normaal was het kennelijk ook niet), en paf. Daar lig ik. Languit op de trap. En ja hoor.. toen kwam de divisie directeur eraan gelopen.

:palm:
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 16 Feb 2016 19:54

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

Vandaag op het werk. Ik stond alleen want 1 van mijn collega's had pauze en de ander was aan het spoelen. Er was een man op bezoek, hij werkte voor het hoofdkantoor van het bedrijf zei hij. Ik sprak hem daarom aan omdat ik het telefoonnummer van het hoofdkantoor nodig had, alle nummers die ik online had gevonden waren niet in gebruik. Hij vroeg waarom, dus ik verteld dat ik mijn loonstrookje van december nog steeds niet had. Kort samengevat, ik floep er uit tegen die man: ja dat is illegaal toch, als je geen loonstrookje krijgt? (Dat had mijn vriend mij eerder verteld). Hij gelijk in de stijgers, het bedrijf doet niet aan illegale praktijken. Je loonstrookje moet ergens zijn. (meneer kwam chagrijnig over).

Ala, de meneer in kwestie ging weer weg en mijn collega kwam terug van pauze. Ik vertelde over het incident, en collega vroeg aan de ander wie deze man was. Blijkt het dus DE BAAS van "de baas" (= die komt 1 keer in de zoveel tijd langs om alles te overzien en controles te doen, ook zijn opgewekt persoon (not)) te zijn. :palm: :palm:
AfbeeldingAfbeelding
<<

Elle123

Bericht 17 Feb 2016 12:37

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

Niet mijn eigen blunder, maar een van een oud collega. Ik vond hem zo grappig dat ik hem even wilde delen. Ik werkte bij een groot bedrijf en we zaten met een man of 40 in een kantoortuin. De betreffende collega had haar eerste dag als receptioniste en zat een verdieping lager (zij zat daar alleen). Ze had van haar vriend een nieuwe auto gekregen en die had ze pal voor het bedrijf geparkeerd in de berm. Maar ze was vergeten de handrem erop te zetten. Dus opeens reed haar auto zo plons de sloot in. Iemand had het zien gebeuren vanuit onze kantoortuin, en even later stonden 40 collega's voor het raam te kijken hoe die auto uit de sloot getakeld moest worden. Dat is nog eens een eerste indruk... haha!
<<

Anoniem168

Bericht 17 Feb 2016 16:12

Re: Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

Niet de grootste blunder, weet eigenlijk niet wat mijn grootste blunder is, maar vandaag had ik iets heel sufs.
Op het werk hebben we wel eens van die door het bedrijf zelfgemaakte sappen in glazen flessen. En soms zetten ze er ook wel eens wat van in de kantine voor het eigen personeel. Vandaag wilde ik wel eens proeven wat ze nu hadden gemaakt. Het was iets van lemon en iets pittigs. Ik schenk mijn glas vol en neem een paar slokken, ik had echt zo'n dorst. Maar wat was het goor, mijn maag kromp echt ineen van de zurigheid en pittigheid. Mijn mag stond in de fik en ik kon maar niet begrijpen dat ik zoiets lekker moest vinden. Later keek ik op het etiket en in kleine letters stond er dat ik er 3/4 water bij had moeten doen en het dus een soort aanmaak was. Oeps. Ze zullen wel gedacht hebben van wat is die fles snel leeg :p

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers