Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sport jij?

<<

Anoniem187

Bericht 14 Feb 2016 22:15

Sport jij?

Zo ja, welke sport? En zo niet, waarom niet?

Ik ga zelf op dinsdag een uur bootcampen, op woensdag een uur wandelen en op donderdag heb ik een uur personal training. Over 2 maanden vervalt de personal training en ga ik ook op donderdag bootcampen.

Verder probeer ik in het weekend nog 1 keer te rennen maar daar ben ik vaak te lui voor.
Laatst gewijzigd door Anoniem187 op 14 Feb 2016 22:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Feb 2016 22:21

Re: Sport jij?

Nee, geen zin in. Vind er niks aan. :)
<<

Anoniem331

Bericht 14 Feb 2016 22:22

Re: Sport jij?

Nee, niet standaard. Soms weer wel, dan weer niet. Ik kan niet volhouden.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 14 Feb 2016 22:47

Re: Sport jij?

Nee, maar ik loop/wandel wel heel veel en ook stevig door.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 14 Feb 2016 22:48

Re: Sport jij?

Popcorn schreef:Nee, niet standaard. Soms weer wel, dan weer niet. Ik kan niet volhouden.


Dit is bij mij ook. Vaak trek ik in april weer een paar keer mijn hardloopschoenen aan, eerst fanatiek drie keer per week, in september is er nog één keer per week over en in oktober is het weer klaar.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem331

Bericht 14 Feb 2016 22:50

Re: Sport jij?

Ik heb vorig jaar echt ruim een jaar Pilates gedaan. Maar uiteindelijk ken je zo'n beetje alle poses, heb ik alles wat onder controle, en dan raak ik uitgekeken. Dus stop ik er weer mee.
Ik ben de laatste tijd wel weer flinke afstanden aan het wandelen met de hond. In ieder geval op mijn vrije dagen doe ik het 5 kilometer rondje.
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 14 Feb 2016 22:51

Re: Sport jij?

Ja ik volleybal en doe aan reddingszwemmen en met goed weer vind ik het heerlijk om een stuk te skeeleren.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 14 Feb 2016 23:14

Re: Sport jij?

Ja, ik doe een uur zumba en een uur dans. Daarnaast geef ik zelf ook sportles.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 14 Feb 2016 23:22

Re: Sport jij?

Ik heb 2 jaar onder fysio begeleiding gesport. Maar sinds januari ben ik er mee gestopt. Ik kon de motivatie niet meer op brengen om te gaan. Ik mis het wel, maar nog niet genoeg om het weer op te pakken.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 14 Feb 2016 23:28

Re: Sport jij?

Nu even niet. Ik ga vanaf april twee keer per week bootcampen en ik ben een traject met een personal trainer aan het overwegen. Hier wil ik dan in september mee gaan starten.
<<

Anoniem185

Bericht 14 Feb 2016 23:29

Re: Sport jij?

Nee, ik werk veel en heb actief werk (veel lopen en met bedden met patiënten in rondrijden). Wanneer ik thuis kom ben ik gesloopt en heb ik écht geen behoefte meer om te sporten. Niet zeggen dat je je daar beter door gaat voelen, want dat is écht niet zo.

De tijd dat ik een maandje bureauwerk heb gedaan op vaste uren had ik overigens na mijn werk wel de behoefte om te gaan sporten, maar deed dit niet omdat ik nergens ben aangesloten. Als ik normale werkuren had en minder actief werk zou ik dus wel echt graag gaan sporten. Misschien in de toekomst als ik mijn studie af heb en meer richting management/leidinggevend.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5496

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 14 Feb 2016 23:37

Re: Sport jij?

Ja, ik tennis, volg spinningslessen, XCO en soms bodypump. Af en toe loop ik ook hard. Ik wissel het af (behalve tennis want ik heb les) en ga zo'n 3x per week.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Feb 2016 23:43

Re: Sport jij?

Ja, normaalgesproken loop ik hard en doe ik thuis work outs. Momenteel niet, ben nu 33 weken zwanger. Ik zwem nu minimaal een uur per week en ben op m'n werk nog redelijk veel in beweging.
Na m'n bevalling in maart of april ga ik eerst m'n spieren weer opbouwen dmv workouts, en daarna m'n conditie dmv hardlopen.
#teammaple🍁
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Feb 2016 23:49

Re: Sport jij?

Ik tennis ongeveer 1x per week, beetje weersafhankelijk
Ik probeer 2x per week naar bootcamp te gaan
En soms loop ik nog een rondje hard. Hardlopen meestal als ik maar 1x naar bootcamp ben geweest. Helaas ging mijn rondje vandaag niet echt door vanwege de sneeuw en dat mijn rondje dan niet veilig is door het bos, wat behoorlijke hoogteverschillen heeft.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

nijntje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 93

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:31

Bericht 15 Feb 2016 00:00

Re: Sport jij?

nee, heb wel veel sporten geprobeerd, maar haakte steeds naar een periode weer af. Wandel nu wel minimaal 1x in de week.
<<

Vivianne

Bericht 15 Feb 2016 01:39

Re: Sport jij?

Ik heb van kinds af aan altijd gevolleybald. Helaas door het ongeluk moeten stoppen. Het is de vraag of ik het ooit weer op kan pakken. Sinds vorig jaar zwom ik veel. Momenteel staat dit ook op een laag pitje vanwege de zwangerschap en geboorte van onze dochter. Maar binnenkort pak ik dat weer op. Nu wandel ik redelijk veel en fiets ik op de hometrainer.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 15 Feb 2016 12:24

Re: Sport jij?

Ja ik sport gemiddeld drie keer per week. Afwisselend cardio met kracht/ flexibiliteit. Nu alleen even twee weken niet ivm een verhuizing en ik mis het nu al wel. Alleen is het echt niet handig dat nu er nog bij te pakken. Nog een paar dagen en dan heb ik het ergste gehad!
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Feb 2016 14:10

Re: Sport jij?

Neen, want ik ben best wel lui. Ik zou echt willen dat ik sportief was hoor, het lijkt me heerlijk om die uitlaatklep te hebben maar je doet me er echt geen plezier mee. Het is echt een 'moeten' ipv 'willen'. Heel soms doe ik weer eens een poging maar meestal komt er weinig van terecht.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Feb 2016 14:20

Re: Sport jij?

Momenteel nauwelijks :palm: Tot driekwart jaar geleden sportte ik vaak wel zo'n 3x per week, soms zelf 4x. Toen moest ik met al die sporten stoppen van de fysio en oefeningen doen voor mn knieën. Daar had ik de discipline niet voor, waardoor ik uiteindelijk totaal gedemotiveerd raakte qua sport én mijn knieprobleem nog steeds niet is opgelost. Sindsdien zit er weinig regelmaat in mijn sporten en dit is sowieso niet mijn seizoen. Ik ben steeds moe en wil na een werkdag alleen maar op de bank ploffen. Denk dat ik gemiddeld 2-3x per maand nu nog eens naar de sportschool ga, schiet ook niet op dus. Ik moet wel ff een plan de campagne gaan maken, want ik kom alleen maar aan sindsdien. Wil binnenkort gewoon weer lekker skaten buiten, dat vond ik altijd wel fijn, en thuis hoepelen kan ik natuurlijk ook makkelijk weer gaan doen.
❤ 7 juni 2018
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 15 Feb 2016 15:18

Re: Sport jij?

Ja, ik probeer 3x per week hard te lopen, meestal met de loopgroep maar als ik een training heb gemist ga ik ook wel alleen lopen.
Tussendoor wandel ik vaak nog een keer een uur en doe ik thuis wat oefeningen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 15 Feb 2016 15:55

Re: Sport jij?

Ik sport heel graag! Ik zwem drie à vier keer per week, fiets (op mountainbike in de winter en in de zomer op een wielren fiets) twee (winter) tot 4 keer per week (opbouwen naar vier keer vanaf het voorjaar) en loop 3 à 4 keer per week hard. Daarbij ga ik nog 1 keer per week naar de sportschool om wat kracht training te doen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem313

Bericht 15 Feb 2016 16:19

Re: Sport jij?

Ik doe kracht en dat haat ik. Daarnaast loop ik hard en dat vind ik superleuk.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Feb 2016 16:25

Re: Sport jij?

Yadira schreef:Nee, geen zin in. Vind er niks aan. :)


Dit dus.

Ik wandel bijna elke doordeweekse dag zo ongeveer een uur met E in zijn buggy, verder fiets ik redelijk veel en als ik bij mijn ouders ben ga ik mee de hond uitlaten. Dat bij elkaar vind ik wel genoeg. Sporten in de sportschool vind ik echt niks aan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 15 Feb 2016 16:28

Re: Sport jij?

Ik hardloop ongeveer 2,3 keer in de week. Vooral omdat ik mee wil doen met hardloopevenementen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 15 Feb 2016 16:39

Re: Sport jij?

Ik sport niet. Ik heb vroeger altijd paard gereden en daarna nog een blauwe maandag aan aerobics gedaan, maar doe nu al jaren niets meer. Inmiddels neem ik het me ook niet meer voor, want hoewel ik wel vind dat ik iets zou moeten doen, weet ik nu al dat ik het niet ga volhouden. Ben op heel veel gebieden een doorzetter, maar sportief ben ik helaas niet.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers