Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe jij in je vrije tijd?

<<

Anoniem187

Bericht 14 Feb 2016 22:14

Wat doe jij in je vrije tijd?

Vertel!
<<

Anoniem313

Bericht 14 Feb 2016 22:24

Re: Wat doe jij in je vrije tijd?

Mijn vrije tijd is heel schaars en ik word daarom steeds kritischer op hoe ik die doorbreng. Nu zit ik dus een beetje te lamballen op de bank met m'n iPad, maar eigenlijk wil ik gewoon een boek lezen of muziek luisteren ofzo. Maar goed, ik heb verder geen hele exotische hobby's, dus wat ik doe is volgens mij wat iedereen in mijn leeftijdscohort doet: lezen, hardlopen, Netflix, wijn en/of koffie drinken in de stad, uit eten gaan en koken.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Feb 2016 22:25

Re: Wat doe jij in je vrije tijd?

Series kijken
Series kijken
Series kijken
Nog meer series kijken

Zo nu en dan doe ik wat creatiefs, zoals haken of kleuren tijdens het series kijken, hehe.
<<

anoniem203

Bericht 14 Feb 2016 22:42

Re: Wat doe jij in je vrije tijd?

Mijn vrije tijd is ook heel schaars. Meestal ga ik iets lekkers bakken, iets lezen, in huis wat decoreren/veranderen, internetten, tv kijken, spelletje doen op de iPad enz

En straks als ik wat meer vrije tijd heb wil ik wat dingen opknappen. Ik heb nog een hobbelpaard, kastje en een speelgoedkist boven staan die nog geschilderd moeten worden en ik schilder graag op op doek.
<<

Anoniem185

Bericht 14 Feb 2016 23:21

Re: Wat doe jij in je vrije tijd?

Series kijken.
Boek lezen.
Shoppen.
Internetten.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers