Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind je van de forumster(s) boven je?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Feb 2016 07:14

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Dandelion een creatieve vrouw. Die alles met zorg doet en ondanks alle verloren pakjes bij de post het vertrouwen houdt.
Waardoor meiden alsnog een pakketje krijgen.
Ze is ook heel goed in het samen stellen van pakketjes trouwens.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 17 Feb 2016 19:21

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Guattari schreef:Jordana: wat leuk om je hier weer eens te zien! Echt lang geleden. Leuk dat ik iets over je kan zeggen: ik heb jou altijd een forummer gevonden die zo lief was voor mensen hier op het forum, maar ook in je 'echte' leven. Wat ik altijd leuk vond om aan jou te merken, was/is dat je niet zo'n typisch vrouwelijk bent qua interesses en in die zin iets stoers over je heen had/hebt. Daar verwachtte ik een persoon bij die ook veel harder zou zijn naar anderen en dat was dus juist niet zo. :) Toen je nog actief op het forum aanwezig was, stond je wel in de top 3 van m'n lijstje liefste forummers.


Wauw, Ik ben echt onder de indruk van jou lieve woorden. Ik weet gewoon niet goed wat ik er op moet zeggen. Ik vind jou zo een prachtvrouw en ik heb zoveel respect voor jou.

Silly-One: Stoere meid. Als ik me niet vergis rijd jij toch motor? Ik hoop dat het in de liefde weer goed komt :)
<<

Anoniem201

Bericht 17 Feb 2016 20:48

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Hey Jordana wat leuk! Dat is al lang geleden. Ik mis je hier wel hoor van mij mag je actiever worden.

Je bent een lieve meid en rustige meid zoals ik je ken. Gezellig in omgang al is het weer even geleden.
Werkt met mannen en auto's. En gewoon super leuk dat je weer reageert.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 17 Feb 2016 23:14

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Ik ga ook proberen mee te doen.

Aurora: je hebt een uitdagend beroep en het geluk weer gevonden met je nieuw samengestelde gezinnetje als ik het goed heb. Volgens mij ben jij een sterke vrouw om zo alles in je eentje gedaan te hebben al die tijd. En je komt ook wel over als iemand die van plezier maken houdt.
<<

Anoniem167

Bericht 19 Feb 2016 21:26

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Weet je dat ik me eigenlijk heel rot voel dat ik niet zoveel over jou kan vertellen Lot? Alleen dat ik je forumnaam erg leuk vind, omdat het mijn eigen bijnaam is :) Maar heb jij een andere naam gehad eerst, of ben ik gewoon onoplettend de laatste tijd?
<<

Anoniem187

Bericht 19 Feb 2016 21:50

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Een schatje die veel te veel aan andere denkt in plaats van aan zichzelf!
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 18:28

Bericht 19 Feb 2016 22:11

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Een lieverd, heel goed met kiddies ook, we wonen in dezelfde wijk maar hebben elkaar ondanks dat ruim 4 jaar niet gezien/gesproken denk ik.
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Anoniem222

Bericht 19 Feb 2016 22:44

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Hee Babydoll! Hoe gaat ie?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 19 Feb 2016 22:46

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Een prachtige dame!
Met minstens zo knappe vriend ;)
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem250

Bericht 19 Feb 2016 22:48

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Harrison vind ik intelligent en mooi. Je straalt klasse uit. Je komt beheerst en rustig over en tegelijkertijd sociaal en sprankelend. Volgens mij heb je een fijne relatie en ben je er goed in je werk. Allemaal heel positief dus.
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 18:28

Bericht 19 Feb 2016 22:55

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Harrison schreef:Hee Babydoll! Hoe gaat ie?


Hey Harrison! Gaat goed, en met jou?
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Anoniem282

Bericht 19 Feb 2016 23:07

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

HGL: een humoristische, lieve forumster met diepgang. Ik vind het knap hoe je richting aan je leven geeft, terwijl het anders is gelopen dan je een aantal jaren geleden hoopte. En ik las net dat je naar het Rijks gaat binnenkort.:) Dat vind ik ook echt bij je passen: je interesse in kunst en cultuur. Wat ik ook erg leuk aan je vind, is dat ik altijd dacht dat je best verlegen was, totdat ik je voor de eerste keer sprak. Je bent juist iemand met wie je uren kunt kletsen over van alles!

Babydoll: leuk dat je terug bent! Wat ik aan jou waardeer, is dat je ergens voor staat (ongeacht wat anderen ervan vinden). Ik mag je graag. :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Feb 2016 23:28

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Sam schreef:Een prachtige dame!
Met minstens zo knappe vriend ;)

Nou wordt Sam overgeslagen en dat is jammer want Sam is een leuke meid! Ik vind het heel leuk om te zien hoe gelukkig jij bent met je kleine ventje. Van te voren wist je misschien nog niet hoe het allemaal zou lopen maar het gaat je volgens mij heel goed af en je zit echt op een roze (of noem je dat bij een jongetje een blauwe) wolk. Heel leuk om te zien! Ik volg je ook met plezier op Instagram.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 20 Feb 2016 08:42

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Marin, jij komt op mij over als iemand die graag veel deelt. Op meerdere manieren: je bent heel close met je familie (volgens mij meer dan met vrienden) en deelt graag in je geluk met hen: samen eten, borrelen, tijd doorbrengen, et cetera. En je deelt ook graag veel over je leven hier op het forum: veel foto's en ervaringen. Je weet dingen ook heel persoonlijk te beschrijven en dat maakt je denk ik een bijzondere forummer: mensen voelen een band met je.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 20 Feb 2016 09:13

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Caulfield: je reageert niet overmatig veel, maar je kunt wat mij betreft inhoudelijk heel betekenisvol reageren en daar heb je niet heel veel woorden voor nodig. Je komt daardoor ook wel pragmatisch over, maar ik lees ook wel dat je graag een wijntje drinkt (als ik me niet vergis) met vriendinnen waardoor ik denk dat je ook ontzettend sociaal bent. Ik denk dat ik IRL jou best zou willen gebruiken als klankbord en af te sluiten met een lach. Je hebt twee kinderen, waardoor ik zou vermoeden dat je ook nog ontzettend zorgzaam bent. Je laat hier niet echt het achterste van je tong zien, waardoor ik het wel moeilijk vind om echt een beeld van je te vormen, wat me tergelijkertijd ontzettend nieuwsgierig naar je maakt :)
L2014 & H2017
<<

Anoniem313

Bericht 21 Feb 2016 10:13

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Ha, mzcharlotte, dat klopt wel, ik laat niet het achterste van mijn tong zien hier: heb niet zo'n behoefte om 'bekend' te zijn op het forum. En door niet zoveel persoonlijks te vertellen hoef ik ook weer geen dingen te verdraaien, dus wat je leest is echt! En inderdaad heb ik twee kindjes, maar erg zorgzaam ben ik niet van nature, helemaal niet zelfs. Als mijn partner bijvoorbeeld ziek is, ben ik in eerste instantie vooral pissig omdat mijn plannen dan worden gedwarsboomd, en ga ik pas in tweede instantie een kopje thee zetten ofzo. Mijn kinderen krijgen verder wel gewoon eten kleren en dat soort dingen hoor ;)
Jij hebt in Engeland gewoond toch? Daar wordt mijn beeld van jou door bepaald, je hebt ervaring in een ander land, nu ook moeder, en volgens mij kun je goed doelgericht werken want je bent dacht ik flink wat afgevallen, supergoed vind ik dat. Ik denk dat we het irl wel goed zouden kunnen vinden.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 21 Feb 2016 11:07

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Caufield, ik weet eigenlijk niet zoveel over jou. Maar ik lees net je topic over je zoektocht naar fairtrade diamanten en dat vind ik echt zo goed van je. Daar kan alleen maar een hele fijne persoonlijkheid bij passen :).

Ik ben trouwens al genoemd hoor, dus op mij reageren hoeft niet perse.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem177

Bericht 21 Feb 2016 11:11

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Ik ken Lady niet zo heel goed maar ik heb altijd heel veel bewondering voor je reacties als het gaat om ziekenhuizen etc etc.
Het topic wat je ooit eens hebt gemaakt over een boek schrijven staat me nog steeds bij en ik vind ook dat je zoiets moet doen haha.

Volgens mij ben je ontzettens warm en lief persoon!
<<

Anoniem250

Bericht 21 Feb 2016 17:18

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Wat lief Guattari. Ik vind jou gezellig en slim. En grappig en gevat. Maar jij bent nu niet aan de beurt :smile:

Van Bambina weet ik dat ze zwanger is. En dat tekent ook een beetje mijn beeld. Want als ik je zou moeten omschrijven, dan denk ik aan woorden als zorgzaam, betrokken, gevoelig en lief. Maar dat komt allemaal uit het juli 2016 topic. Je bent vast veel meer dan dat.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Feb 2016 18:17

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

HG, ik 'ken' jou al een hele tijd voor m'n gevoel. Heb een deel van je levenswandel van een afstandje gevolgd en ik vind je een heel sterk persoon. Je laat je niet snel uit het veld slaan en je richt je op je dromen en ambities, niet op negatieve zaken. Dat vind ik knap. Ik kan het woordje 'zwierig' ondertussen niet meer lézen, iedereen noemt het als ze aan jou denken. En nu heb ik het ook gedaan :) Ohja en ik vind het top dat je lijf na die optater van een paar jaar terug zo sterk blijkt. Tenminste, dat idee heb ik.
#teammaple🍁
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Feb 2016 20:22

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Urban Naked vind ik een hele mooie vrouw. Wat ik heel erg aan jou waardeer is dat je heel eerlijk bent en altijd (op een vriendelijke manier) goed onderbouwd zegt wat je vindt. Je blijft bij jezelf en houdt vast aan je eigen mening. Soms kom je misschien wat bot over, maar volgens mij doe je dat nooit bewust. Ik vind je een wijze vrouw en zou willen dat ik iets meer van jouw standvastigheid had.

♥♥
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 21 Feb 2016 20:38

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Heel open en lieve uitstraling!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem315

Bericht 21 Feb 2016 20:47

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Lieve en gezellige meid, komt steeds zekerder over en het is zo mooi om te lezen hoe gelukkig ze is met haar vriend en aankomend huwelijk :)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Feb 2016 20:56

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Nou Elliot wat een lieve reactie van jou. Dankje!
#teammaple🍁
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers