Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind je van de forumster(s) boven je?

<<

Anoniem187

Bericht 16 Feb 2016 20:36

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Marin schreef:Serendipity is volgens mij echt iemand die grootse dromen heeft maar het toch een beetje eng vindt om uit haar vertrouwde omgeving te gaan. Toch heeft ze zich wel veel ontwikkeld afgelopen jaren, ik heb haar wel volwassen zien worden op t forum. Dat vind ik een leuke ontwikkeling. Heb je nog mooie plannen, Serendipity? Heb je eigenlijk al kans gevonden om een plekje voor jezelf te zoeken? Ik hoop dat je die grote sprongen die je zo graag wilt maken ook echt daadwerkelijk gaat doen. Liever een keer een misstap dan altijd veilig aan de kant, toch?


Ik lees dit nu pas! Of ik nog plannen heb? Plannen heb ik altijd in overvloed! Ik voer ze alleen amper uit. Ik wil uit huis, ik wil met de trein rondreizen in Portugal/Spanje (al neemt dat wel hele serieuze vormen aan) en ik wil voor mezelf beginnen. En o ja, ik wil stoppen met roken en snoepen, gezonder leven, aardiger zijn, meer sporten, minder geld uitgeven etc.

Ik kom er wel! Met vallen en opstaan en wat vaker mezelf in het diepe gooien ;)
<<

Anoniem187

Bericht 16 Feb 2016 20:36

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Blijf mij trouwens gewoon overslaan hè! Nu kom ik over alsof iedereen wat over mij moet vertellen (aandachtsgeil hè :face: ) maar dat is gelukkig niet zo!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Feb 2016 20:36

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Vivianne vind ik een leuke aanwinst voor het forum! Ik weet hoe je hiervoor heette, maar vraag me steeds af of je daarvoor ook al hier kwam en een oude bekende bent. Anyways, ik weet niet heel veel over je te vertellen, maar ik vind je vrolijk en positief overkomen.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Feb 2016 20:37

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Dat laatste moet je doen ja Serendipity! Je leeft nu!
Let's discover the world together.
<<

Vivianne

Bericht 16 Feb 2016 20:43

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Bliss schreef:Vivianne vind ik een leuke aanwinst voor het forum! Ik weet hoe je hiervoor heette, maar vraag me steeds af of je daarvoor ook al hier kwam en een oude bekende bent. Anyways, ik weet niet heel veel over je te vertellen, maar ik vind je vrolijk en positief overkomen.


Nee. Geen oude bekende. :)
<<

Anoniem187

Bericht 16 Feb 2016 20:45

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Vivianne ken ik niet heel goed, maar ik geloof dat ik haar graag als vriendin zou willen hebben. Ze lijkt me heel lief, eerlijk, open en zorgzaam. Volgens mij heb jij geen greintje kwaad in je. Daar kan ik nog wat van leren ;)
<<

Anoniem156

Bericht 16 Feb 2016 21:14

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Vivianne schreef:Wat leuk om te lezen Poubelle & Jip.
Wel grappig dat iedereen mij als lief, lieflijk ziet.


Komt denk ik ook door je avatar!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 16 Feb 2016 21:15

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Weet niet of je meedoet Poubelle maar ik vind je een erg krachtig persoon.
<<

Vivianne

Bericht 16 Feb 2016 21:19

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Poubelle schreef:
Vivianne schreef:Wat leuk om te lezen Poubelle & Jip.
Wel grappig dat iedereen mij als lief, lieflijk ziet.


Komt denk ik ook door je avatar!


Hmm. Ik mis opeens mijn oude forumnaam haha. Er is niks mis met aardig gevonden te worden maar ik voel mij zo'n klein schattig kleutermeisje. ofzo. :laughcry:
<<

Anoniem149

Bericht 16 Feb 2016 21:42

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Vivianne vind ik een super leuke nieuwkomer! Is lief, geïnteresseerd in andere forummers en volgens mij ook gewoon super gezellig.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Feb 2016 21:45

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Prim vind ik lief! Ze is meegaand, enthousiast! Wel vind ik haar onzeker overkomen soms, maar dat is nergens voor nodig! Ook vind ik haar een doorzetter met haar wandelprestaties! En ik hoop dat ik dr snel eens ga meeten!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 16 Feb 2016 21:49

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Ik vind Rizz leuk! Lief en meelevend. Moeten toch echt eens meteen!
<<

Anoniem187

Bericht 16 Feb 2016 21:54

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Vivianne schreef:
Poubelle schreef:
Vivianne schreef:Wat leuk om te lezen Poubelle & Jip.
Wel grappig dat iedereen mij als lief, lieflijk ziet.


Komt denk ik ook door je avatar!


Hmm. Ik mis opeens mijn oude forumnaam haha. Er is niks mis met aardig gevonden te worden maar ik voel mij zo'n klein schattig kleutermeisje. ofzo. :laughcry:


Wat was je vorige forumnaam als ik vragen mag?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Feb 2016 22:11

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Hé ik word overgeslagen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem186

Bericht 16 Feb 2016 22:17

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Bliss lijkt me een ontzettend gezellig persoon waar je heerlijk mee kan lachen en lol trappen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 16 Feb 2016 22:17

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Ik ook!
<<

Anoniem167

Bericht 16 Feb 2016 22:21

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Fantine, valt me niet zo heel erg op, komt wel heel lief over.
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 16 Feb 2016 22:25

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Pippa een harde werkster. Ze doet wat ze kan en ik denk dat ze onwijs goed in haar baan is. Een lieve meid.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Feb 2016 22:28

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Jans, stoer, gezond en healty!

Jordana, stoer, vriendin, open en eerlijk!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem167

Bericht 16 Feb 2016 22:31

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Ah, dat is lief. Jordana is heel lief / ben je gelukkig tegenwoordig? :)

Rizzoli, hele leuke meid, gelukkig met zichzelf en haar verloofde. Is enorm gegroeid in haar leven, doen en laten!
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 16 Feb 2016 22:37

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Ik voel me weer gelukkiger dan ik was Pippa.
<<

Anoniem282

Bericht 17 Feb 2016 00:13

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Jordana: wat leuk om je hier weer eens te zien! Echt lang geleden. Leuk dat ik iets over je kan zeggen: ik heb jou altijd een forummer gevonden die zo lief was voor mensen hier op het forum, maar ook in je 'echte' leven. Wat ik altijd leuk vond om aan jou te merken, was/is dat je niet zo'n typisch vrouwelijk bent qua interesses en in die zin iets stoers over je heen had/hebt. Daar verwachtte ik een persoon bij die ook veel harder zou zijn naar anderen en dat was dus juist niet zo. :) Toen je nog actief op het forum aanwezig was, stond je wel in de top 3 van m'n lijstje liefste forummers.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 17 Feb 2016 00:18

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Guattari, ik vind jou heel wijs en intelligent overkomen. Heel doordacht ook en stoer volgens mij ook.
<<

Anoniem185

Bericht 17 Feb 2016 02:05

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Ik vind banana vaak nuttige bijdrages hebben en (als ik de juiste persoon voor me heb) een onwijs coole baan.
<<

Anoniem148

Bericht 17 Feb 2016 06:32

Re: Wat vind je van de forumster(s) boven je?

Ik ben ook overgeslagen :(

Bob ben jij een oude bekende?
Toen ik jouw naam voor het eerst zag kreeg ik al een positieve indruk en nu nog steeds. Jij hebt in een korte tijd bekendheid gecreëerd.
Ik vind jou een leuke en actieve forummer!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers