Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Relatie met roker

<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Feb 2016 13:56

Re: Relatie met roker

Mijn vriend rookt niet maar ik heb ooit in een ver verleden wel verkering gehad met iemand die rookte. Toen vond ik dat wel smerig maar geen dealbreaker. Nu vind ik het lastig om te vergelijken, omdat dat natuurlijk helemaal geen serieuze relatie. Ik denk dat wanneer de relatie serieuzer zou worden, het roken ook wel zwaarder zou meewegen al afknapper en ook wel dealbreaker. Gelukkig rookt mijn vriend niet.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 15 Feb 2016 14:16

Re: Relatie met roker

Ik heb zelf vroeger gerookt, toen ik mijn partner leerde kennen rookte hij niet. Inmiddels rook ik al heel lang niet meer.
Ik vind roken geen probleem. Als ik zelf niet zou roken en een roker tegen zou komen zou dat voor mij geen probleem zijn.
M:21072011
J :08012014
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Feb 2016 14:53

Re: Relatie met roker

Ik heb zelf een tijd gerookt, toen gestopt en toen nog jaren een gelegenheidsroker geweest, tot een half jaar geleden. De avond dat ik de eerste date met mijn vriend had, heb ik 's avonds na de date nog twee sigaretten gerookt en toen ben ik gestopt. Had overigens niks met hem te maken; ik was al tijden van plan om na de zomervakantie te stoppen. Hij rookt ook niet en daar ben ik blij om; ik zou niet graag een relatie met een roker hebben (hooguit een gelegenheidsroker, net als ik was, maar nu ik gestopt ben ook dat liever niet zelfs!). Ik weet niet hoe het smaakt om met een roker te zoenen, omdat ik dan zelf ook altijd gerookt had. Ik vind het wel gewoon stinken als iemand gerookt heeft en bijvoorbeeld een kamer binnen komt. Toen ik zelf nog rookte, was ik me daar ook altijd heel bewust van en dat vond ik vervelend.
❤ 7 juni 2018
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 15 Feb 2016 15:03

Re: Relatie met roker

Lastig, ik rook zelf niet en vind het fijn dat mijn vriend ook niet rookt. Iemand er echt op afwijzen zie ik niet gebeuren.
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 15 Feb 2016 15:20

Re: Relatie met roker

Toen ik mijn man leerde kennen rookte hij heel veel en ik helemaal niet. Toch werd ik smoorverliefd op hem. Toen ik zwanger raakte van de eerste is hij van heel veel roken naar alleen roken op feestjes gegaan. Nu rookt hij echt nog maar 1 sigaret per jaar, maar ik vind mijn man woestaantrekkelijk als hij rookt! Komt denk ik door de manier waarop hij zijn sigaret beet houdt, de manier waarop hij rookt. Ik weet het eigenlijk niet, maar ik kan niet van hem afblijven als hij rookt...
En dat terwijl ik roken echt heel smerig vindt...
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 15 Feb 2016 16:52

Re: Relatie met roker

Haha Janne, ik had dat met een ex scharrel van me.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 16 Feb 2016 07:44

Re: Relatie met roker

Haha Janne, vertel hem dat maar niet. Dan gaat hij iedere dag roken!

Ik ben blij dat mijn vriend niet rookt, het had denk ik wel degelijk een dealbreaker kunnen zijn.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 146

Bericht 16 Feb 2016 09:27

Re: Relatie met roker

Wij rookte beide toen we elkaar leerden kennen. Nu al jaren gestopt en ik heb nu echt een afkeer tegen sigaretten.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 16 Feb 2016 09:52

Re: Relatie met roker

Ik rook zelf niet en mijn vriend ook niet. Ik heb het 'dilemma' eigenlijk nooit gehad. Ik vind het heel erg stinken, dus ik denk dat het best een dealbreaker zou kunnen zijn.

Mijn moeder rookte heel veel toen ik jong was, misschien komt daar de afkeer vandaan. Ik wilde haar nooit een kus of een knuffel geven als ze net een sigaret had gerookt. Nu heb ik ook een aantal leerlingen die roken, die stinken dan ook echt als ze mijn lokaal inkomen... Dus nee, ik denk niet dat ik een relatie met een roker kan hebben.
december 2016
juli 2019
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 16 Feb 2016 10:13

Re: Relatie met roker

Mijn vriend is gestopt net voor ik hem leerde kennen. Ik ben daar toch wel blij mee. Hij was al vaker gestopt, maar hield dat nooit vol. Sinds hij mij kent heeft hij een doel om te stoppen (zijn woorden..). Hij rookt heel af en toe nog met vrienden, maar niet als ik erbij ben. Ik vind het ook echt niet lekker als ik hem daarna zoen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Feb 2016 22:56

Re: Relatie met roker

Bedankt voor alle antwoorden! Ik heb er nu een iets genuanceerder beeld over gekregen denk ik :). Dat het ook een iets mindere eigenschap kan zijn die je voor lief neemt omdat de rest wel helemaal leuk is.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 17 Feb 2016 10:34

Re: Relatie met roker

Mijn man heeft nooit gerookt en daar ben ik blij om. Ik zou het niet fijn gevonden hebben als hij veel zou roken, maar ik weet niet of het voor mij een dealbreaker zou zijn. Dat vind ik lastig om te zeggen, omdat ik niet in die situatie heb gezeten.
2012 & 2016
<<

Anoniem304

Bericht 17 Feb 2016 10:39

Re: Relatie met roker

Ik stond maandag in de supermarkt bij de balie naast een vrouw die sigaretten kocht en zij stonk echt verschrikkelijk naar sigaretten. Ik vind dat zo smerig. Ik denk dat zij echt een kettingroker was, want toen ze in de auto stapte stak ze er alweer 1 op.
Mijn vriend rookt niet veel en ook geen sigaretten. Er hangt ook echt geen walm om hem heen zoals bij die vrouw.
Het maakt wel echt veel uit wat er gerookt wordt en hoeveel er gerookt wordt. Mijn vriend rookt sporadisch binnen (als we een baby krijgen niet meer), maar bij ons ruik je het niet. Mijn moeder vind het ook echt super vies en die zegt ook dat je bij ons niets ruikt. Scheelt ook dat we geen hoogpolig tapijt, dikke gordijnen of stoffen meubelen hebben waar de rook in kan gaan zitten. Ik vind het echt vies als je bij mensen ruikt dat er binnen gerookt wordt en dat je hele kleren er naar ruiken alsof je uit een kroeg komt. Brrr.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 17 Feb 2016 11:11

Re: Relatie met roker

Ja ik denk idd dat het daar bij die vrouw ook door kwam. Ze zal wel veel binnen roken, waarschijnlijk weinig frisse lucht binnenlaten en dan is alles verzadigd met sigarettenrook. Bah. Ik woonde een tijdje boven mensen die dat ook deden. Als ik mijn balkondeur openzette kwam die vieze geur bij mij naar binnen. Bah!!

Maar goed ot! Voor mij zal de persoon altijd belangrijker zijn dan het feit of hij rookt.
Wel ben ik heeeeel blij dat mijn vriend niet meer rookt. Het ruikt gewoon niet lekker en is ongezond.
<<

Anoniem168

Bericht 19 Feb 2016 15:30

Re: Relatie met roker

.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers