Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Personal trainer

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 12 Feb 2016 13:33

Personal trainer

Ik ben aan het overwegen om vanaf het najaar te gaan sporten met een personal trainer (vanaf het najaar omdat ik voorlopig nog niet mag sporten na mijn bevalling en we dan weer richting de vakantieperiode gaan. De personal trainer die ik op het oog heb werkt met een afname van minimaal drie maanden lang twee uur per week sporten). Zijn er hier dames die een personal trainer hebben? Wat is jullie ervaring hiermee? Mijn doelen zullen met name zijn om sterker te worden en strakker in mijn vel te gaan zitten. Afvallen is een leuke bijkomstigheid maar niet het hoofddoel.
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:41

Bericht 12 Feb 2016 20:26

Re: Personal trainer

Ik heb een paar jaar terug een aantal maanden getraind met een personal trainer. Ik deed dat een uur per week. Daarnaast deed ik groepslessen in de sportschool. Vind het heel duur, maar ik heb er zeker wat aan gehad. Mij ging het alleen om mijn conditie te verbeteren en een strakker lichaam te krijgen. Dat is zeker gelukt. Ik ging elke keer helemaal gesloopt naar huis. Sindsdien ben ik zelf verder gegaan met fitnessen. Mijn lijf is niet meer zo in shape als toen, maar ik heb echt wel wat aan de oefeningen gehad. Daarvoor deed ik alleen de groepslessen, maar nu alleen nog fitness. Heb dan veel meer het gevoel dat ik gesport heb.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers