Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island, zou jij het aandurven?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15978

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Feb 2016 13:24

Temptation Island, zou jij het aandurven?

Temptation Island is weer op televisie. In deze serie worden vier stellen van elkaar gescheiden en zowel de mannen als de vrouwen worden op een tropische bestemming gedropt met tien verleid(st)ers. Het doel van de koppels is om negen dagen de verleidingen te weerstaan en niet vreemd te gaan, het doel van de verleid(st)ers is om zoveel mogelijk relaties kapot te maken.

Zou jij deze uitdaging aangaan? En waarom wel/niet?
Laatst gewijzigd door Lady op 12 Feb 2016 23:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15978

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Feb 2016 13:27

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Ikzelf zou het nooit doen. De verleiding is daar zo groot en in combinatie met de alcohol die rijkelijk vloeit durf ik niet met honderd procent zekerheid te zeggen dat ik niet vreemd zou gaan. Dus ik neem het risico niet.

Je ziet in het programma ook dat de meeste stellen het enorm onderschatten vind ik.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem304

Bericht 12 Feb 2016 13:30

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Nee, zijn we beide veel te jaloers voor. Ook al zou er niets gebeuren, ben toch bang dat onze relatie het niet overleeft als ik 9 dagen non stop mannen om me heen heb die iets van me willen. En ik word ook niet blij als er 9 dagen lang vrouwen aan m`n vriend zitten te plukken. Ik vind het ook gewoon dom om er aan mee te doen en kan me ook niet voorstellen dat je zoiets doet als je echt in een serieuze relatie zit.
Van de meeste die mee doen heb ik nou niet echt het idee dat ze er heel erg wakker van liggen als het mis gaat.

Voor mezelf is het geen risico trouwens. Ik heb echt afkeer van aandacht van andere mannen en drink geen alcohol :P. Gok ook niet dat we door de screening zouden komen lol.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 12 Feb 2016 13:33

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Ik zou het wel aandurven, maar met goede gesprekken vooraf. Ik denk niet dat je elkaar echt de belofte kan maken om geheel gevoelloos te blijven tov verleiding.
L2014 & H2017
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 12 Feb 2016 13:34

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Ik denk inderdaad dat ze vnml drinkende, jaloerze stellen uitkiezen.
L2014 & H2017
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Feb 2016 13:36

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Ik zou er gewoon geen zin in hebben. Er zijn al zeer weinig televisieprogramma's waar ik aan mee zou willen doen, maar dit is er in ieder geval niet eentje van.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Feb 2016 13:52

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Nee, waarom zou je (bewust) iets opzoeken wat je relatie kapot kan maken?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 12 Feb 2016 13:58

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Ik zou echt niet op tv willen met zoiets en ik vind het ook allemaal nogal nep. Maar de test op zich zou ik wel aandurven, ik zou niet bang zijn dat een van ons zou vreemd gaan. Ik ben ook niet jaloers dus het zou me ook weinig doen dat mijn man daar met andere vrouwen zit. Mijn man kan wel flink jaloers zijn dus voor hem zou het wat moeilijker zijn denk ik.
2010 2012
<<

Anoniem313

Bericht 12 Feb 2016 14:00

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Ik heb het programma nog nooit gezien dus misschien klopt mijn beeld niet, maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat ik zou ' vallen' voor iemand waarvan ik weet dat hij door het programma is ingezet om mij te verleiden. Dat je IRL iemand ontmoet die interessant is en waar je wat gevoelens voor krijgt, dat snap ik wel, maar in een opzet waarin alles hier om draait - ik begrijp er weinig van.
<<

Anoniem173

Bericht 12 Feb 2016 14:05

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Lady schreef:Ikzelf zou het nooit doen. De verleiding is daar zo groot en in combinatie met de alcohol die rijkelijk vloeit durf ik niet met honderd procent zekerheid te zeggen dat ik niet vreemd zou gaan. Dus ik neem het risico niet.

Je ziet in het programma ook dat de meeste stellen het enorm onderschatten vind ik.


Dit heb ik inderdaad ook. Ik denk dat setting op zo'n eiland met heel veel verleiding gewoon zo ontzettend lastig is. Daarbij krijg je natuurlijk ook elke paar dagen een video te zien van wat je partner uitspookt. Die monteren ze zo dat het altijd lijkt alsof er iets gebeurd. Nou dan ben je zelf natuurlijk weer van de kaart en ga je ook weer een stukje verder.. Nee ik zou er gewoon niet aan beginnen.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 12 Feb 2016 14:38

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Caulfield schreef:Ik heb het programma nog nooit gezien dus misschien klopt mijn beeld niet, maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat ik zou ' vallen' voor iemand waarvan ik weet dat hij door het programma is ingezet om mij te verleiden. Dat je IRL iemand ontmoet die interessant is en waar je wat gevoelens voor krijgt, dat snap ik wel, maar in een opzet waarin alles hier om draait - ik begrijp er weinig van.


Daarom zou ik het wel aandurven (al zou ik mij nooit daadwerkelijk opgeven voor een dergelijk programma). Je weet dat zo'n verleider toch niet echt geïnteresseerd is. Maar goed, ik zou denk ik ook niet uitgekozen worden omdat ik een afkeer heb van mannen die tijdens een avondje uit een versierpoging richting mij ondernemen. Ik ben getrouwd en heb daar echt totaal geen behoefte aan.

Edit: nu lijkt het net alsof ik vaak versierd wordt maar dat is niet zo hoor :laughcry:
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 12 Feb 2016 14:42

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Leaf schreef:Nee, waarom zou je (bewust) iets opzoeken wat je relatie kapot kan maken?


Dit ja.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Feb 2016 14:45

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Caulfield schreef:Ik heb het programma nog nooit gezien dus misschien klopt mijn beeld niet, maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat ik zou ' vallen' voor iemand waarvan ik weet dat hij door het programma is ingezet om mij te verleiden. Dat je IRL iemand ontmoet die interessant is en waar je wat gevoelens voor krijgt, dat snap ik wel, maar in een opzet waarin alles hier om draait - ik begrijp er weinig van.


Ook dat inderdaad.

Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat mannen die zich daarvoor laten inhuren types zijn waar ik überhaupt ooit op zou vallen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem304

Bericht 12 Feb 2016 14:49

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Susan schreef:
Caulfield schreef:Ik heb het programma nog nooit gezien dus misschien klopt mijn beeld niet, maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat ik zou ' vallen' voor iemand waarvan ik weet dat hij door het programma is ingezet om mij te verleiden. Dat je IRL iemand ontmoet die interessant is en waar je wat gevoelens voor krijgt, dat snap ik wel, maar in een opzet waarin alles hier om draait - ik begrijp er weinig van.


Ook dat inderdaad.

Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat mannen die zich daarvoor laten inhuren types zijn waar ik überhaupt ooit op zou vallen.

Ik kreeg er een beetje Jersey Shore ideeën bij... :eyes:
<<

Geel

Bericht 12 Feb 2016 15:12

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Nee. We hebben een sterke relatie, maar ik zou het risico niet durven lopen. Zowel voor mezelf als voor mijn man niet. Bovendien wil ik niet dat 'ie door andere vrouwen in de verleiding komt. Hij is mijn man, hou je handen thuis.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Feb 2016 18:54

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Oh vreselijk, nee dit zou ik niet willen. Ik ben niet heel jaloers maar de gedachte dat m'n man daar dan met iemand zou zitten te zoenen, walgelijk. En zelf wil ik ook helemaal niet in de verleiding worden gebracht. Ik zeg niet dat ik het zou doen maar waarom zou ik bewust zo'n situatie opzoeken? En dan ook nog op tv? Nee ik wil het programma niet eens zien.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem244

Bericht 12 Feb 2016 20:40

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Nee absoluut, niet aandurven en niet willen.
Zo'n programma is er puur op gemaakt om stellen te laten vreemd gaan... En al gaan ze niet vreemd dan zijn er wel beelden die dat doen denken...
De 1 ziet beelden waarop wat gesuggereerd word, diegene voelt zich kut, moet huilen, zet het op een zuipen, daar is de troostende verleider/verleidster en kaching bingo.....

Vraag mij al jaren af in hoeverre het echt is... Had toen (was moderator op het veronica forum) ook contact met deelnemers... Iedereen zei altijd wel dat het echt was en je hoorde ook van mensen uit de omgeving dat het een echt stel was. Maar toch kan ik mij bijna niet voorstellen dat je je hier vrijwillig voor opgeeft
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6130

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 12 Feb 2016 21:00

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Nee joh, waarom zou je dat willen? Puberaal gedrag, ik weet bijna zeker dat ik zelf niet vreemd zou gaan (ben voor mezelf van mening dat dat een keuze is, ik kan ook niet zó dronken worden dat ik niet meer weet wat ik doe) maar waarom zou je je relatie sowieso op het spel zetten? Zijn dit soort programma's niet gewoon in scène gezet eigenlijk?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Feb 2016 21:01

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Het boek 'Niet te filmen' van Barbara Kuipers gaat over reality-tv, waaronder een Temptation Island-achtig programma. Boek is fictief maar volgens mij wel gebaseerd op ervaringen. Erg interessant om te lezen hoe dingen worden gemanipuleerd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Feb 2016 22:16

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Ik kan al niet eens kijken naar dit soort programma's, laat staan dat ik eraan mee zou doen! Walgelijk vind ik het.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 12 Feb 2016 22:52

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Nee nooit.
<<

Anoniem167

Bericht 12 Feb 2016 23:23

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Walgelijk programma, zou mezelf daar nooit voor lenen. Vertrouw m'n vriend wel volledig, maar zou nooit meedoen!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Feb 2016 23:29

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Pippa schreef:Walgelijk programma, zou mezelf daar nooit voor lenen. Vertrouw m'n vriend wel volledig, maar zou nooit meedoen!


Echt, ook als hij stomdronken zou zijn en er tien geile dames boven 'm klimmen? Ik ken het programma niet hoor, maar ik zou dan niet zeker zijn dat er niets gebeurd. Niet dat ik verwacht dat dat een hele realistische situatie is waar m'n man zich normaal in zou bevinden, maar blijkbaar in zo'n soort programma wel.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15978

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Feb 2016 23:31

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Ik denk wel dat het echt is allemaal. En dat veel stellen vooral denken: leuke, gratis vakantie. Ik denk dat ze totaal onderschatten wat voor impact het kan hebben op jezelf en je relatie. Inderdaad ook door die filmpjes die ze af en toe te zien krijgen, die worden echt zo gemonteerd dat je er vreselijk onzeker van wordt en je gaat afvragen of de ander nou wel of niet vreemd is gegaan.

Ik vroeg me vooral af of mensen zichzelf en de ander voor de volle honderd procent vertrouwen en op basis daarvan die uitdaging aan zouden willen gaan. Ik vind dat er best veel mensen aangeven dat ze er vrij zeker van zijn niet vreemd te zullen gaan. Of ik daadwerkelijk vreemd zou gaan betwijfel ik maar ik acht de kans wel zeker wel aanwezig dat ik moeite moet doen om die verleiding te weerstaan.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem167

Bericht 12 Feb 2016 23:32

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Marin schreef:
Pippa schreef:Walgelijk programma, zou mezelf daar nooit voor lenen. Vertrouw m'n vriend wel volledig, maar zou nooit meedoen!


Echt, ook als hij stomdronken zou zijn en er tien geile dames boven 'm klimmen? Ik ken het programma niet hoor, maar ik zou dan niet zeker zijn dat er niets gebeurd. Niet dat ik verwacht dat dat een hele realistische situatie is waar m'n man zich normaal in zou bevinden, maar blijkbaar in zo'n soort programma wel.



Ja, echt volkomen.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers