Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island, zou jij het aandurven?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Feb 2016 23:36

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Dat vind ik knap, ik zou dat echt niet zo vol zekerheid kunnen zeggen. Betekent niet dat ik in normale situaties m'n man niet vertrouw hoor, maar dit is wel echt de kat op het spek met extra catnip binden. Idem dito voor mezelf. Ik durf daar echt geen 100% uitspraak over te doen.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Feb 2016 23:40

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Nee precies, ik dus ook niet.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 12 Feb 2016 23:41

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Haha ja hoor, ik strijk nog liever een grote berg was dan dat ik het met die "verleiders" zou doen ;) En mijn vriend ook haha (hij zei: het zou saaie tv worden als wij mee zouden doen).
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem167

Bericht 12 Feb 2016 23:43

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

M'n vriend zou zich sowieso niet zo laten gaan, maar dan nog vertrouw ik hem. Maar we zouden nooit aan zon programma mee gaan doen haha, snap niet dat er mensen zijn die dat wel doen hoor!
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 13 Feb 2016 00:11

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Marin schreef:Dat vind ik knap, ik zou dat echt niet zo vol zekerheid kunnen zeggen. Betekent niet dat ik in normale situaties m'n man niet vertrouw hoor, maar dit is wel echt de kat op het spek met extra catnip binden. Idem dito voor mezelf. Ik durf daar echt geen 100% uitspraak over te doen.


Dat ligt denk ik ook maar net aan waar je gevoelig voor bent. Ik weet echt zeker dat mijn man daar niks met een andere vrouw zou doen omdat hij het ontzettend ordinair vindt hoe ze zich gedragen. Hij zou ze eerder irritant dan geil vinden. Er zullen best situaties bestaan waarin het misschien echt "temptation" is maar dat is die situatie niet voor hem.
Laatst gewijzigd door Lexi op 13 Feb 2016 10:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
2010 2012
<<

Anoniem177

Bericht 13 Feb 2016 02:12

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Susan schreef:Het boek 'Niet te filmen' van Barbara Kuipers gaat over reality-tv, waaronder een Temptation Island-achtig programma. Boek is fictief maar volgens mij wel gebaseerd op ervaringen. Erg interessant om te lezen hoe dingen worden gemanipuleerd.

Klinkt interessant! Ik ga het eens opzoeken
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 13 Feb 2016 02:32

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Lexi schreef:
Marin schreef:Dat vind ik knap, ik zou dat echt niet zo vol zekerheid kunnen zeggen. Betekent niet dat ik in normale situaties m'n man niet vertrouw hoor, maar dit is wel echt de kat op het spek met extra catnip binden. Idem dito voor mezelf. Ik durf daar echt geen 100% uitspraak over te doen.


Dat ligt denk ik ook met net aan waar je gevoelig voor bent. Ik weet echt zeker dat mijn man daar niks met een andere vrouw zou doen omdat hij het ontzettend ordinair vindt hoe ze zich gedragen. Hij zou ze eerder irritant dan geil vinden. Er zullen best situaties bestaan waarin het misschien echt "temptation" is maar dat is die situatie niet voor hem.


Nou precies. Ik kan echt wel met zekerheid zeggen dat er helemaal niets zou gebeuren als mijn man zou meedoen. Hij vindt dat soort type vrouwen (als mijn beeld van klopt van de deelnemers, en volgens mij wel gezien ik ergens las dat het een beetje van die Jersey shore types zijn) afschuwelijk, smerig zelfs. Verder drinkt hij ook geen alcohol. Dus ik zou mijn man wel vertrouwen ja, ik zou hem nog meer vertrouwen dan mezelf zelfs.
Verder zou ik voor geen goud aan zoiets mee willen doen overigens, walgelijk en waarom zou je hiermee op tv willen komen?
<<

Anoniem185

Bericht 13 Feb 2016 04:19

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Ik vind het een ranzig programma en ik kan me niet voorstellen dat je je laat verleiden door mensen die ingehuurd zijn om je te verleiden. Als ik al verleid zou kunnen worden door iemand anders dan mijn vriend, dan zou het iemand moeten zijn die echt oprechte gevoelens voor me heeft en niet enkel voor kijkcijfers doet alsof hij/zij me leuk vindt.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 13 Feb 2016 10:08

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Lady schreef:Ik denk wel dat het echt is allemaal. En dat veel stellen vooral denken: leuke, gratis vakantie. Ik denk dat ze totaal onderschatten wat voor impact het kan hebben op jezelf en je relatie. Inderdaad ook door die filmpjes die ze af en toe te zien krijgen, die worden echt zo gemonteerd dat je er vreselijk onzeker van wordt en je gaat afvragen of de ander nou wel of niet vreemd is gegaan.

Ik vroeg me vooral af of mensen zichzelf en de ander voor de volle honderd procent vertrouwen en op basis daarvan die uitdaging aan zouden willen gaan. Ik vind dat er best veel mensen aangeven dat ze er vrij zeker van zijn niet vreemd te zullen gaan. Of ik daadwerkelijk vreemd zou gaan betwijfel ik maar ik acht de kans wel zeker wel aanwezig dat ik moeite moet doen om die verleiding te weerstaan.

'
Vooral het laatste wat je zegt, ik heb echt niet de intentie om vreemd te gaan vind mijn vriend leuk, hou van hem en het is goed tussen ons. Maar daar in zo'n losse sfeer, met zon, drank, feestjes.. ja ik weet niet wat er dan met mij gebeurd. Ik ben niet het type die zich dronken zuipt maar ik drink wel. Nou goed ik kan dus ook gewoon echt niet met zekerheid zeggen dat er niks zou gebeuren of dat het overkomt dat ik ontzettend aan het flirten ben en die aandacht wel kan waarderen. Want dat laatste lijkt me ook al niet leuk om te zien als mijn partner dat doet dus ik kan ook goed begrijpen dat mijn partner dat niet leuk vind van mij om dat te zien.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem211

Bericht 13 Feb 2016 10:38

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Leaf schreef:Nee, waarom zou je (bewust) iets opzoeken wat je relatie kapot kan maken?


Precies. Snap ik helemaal niks van.
<<

Anoniem211

Bericht 13 Feb 2016 10:45

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Ik had het er met mijn vriend toevallig ook over deze week. Ik zou er niet aan mee willen doen, ook omdat ik niet weet wat het met me doet. Ik haat vreemdgaan, ik ben gigantisch belazerd door mijn ex. Maar stel dat je daar zit en je krijgt een filmpje te zien van je vriend die de suggestie wekt dat hij met een ander bezig is... Ik zou op gegeven moment pissig worden en denken 'joh als jij mij zo belazert, waarom zou ik dan geen lol maken en hier verdrietig zitten zijn?' En dan heb je het al. Het is gewoon een soort van emotionele chantage.

Ik zou overigens ook nooit meer zeggen dat mijn vriend zeker weten niet vreemd zou gaan. Helaas weet je dat nooit, hoe graag je ook wil dat het niet gebeurt.
<<

Anoniem282

Bericht 13 Feb 2016 13:00

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Aandurven zou ik het zeker wel, maar ik vind het een beetje simpel allemaal. Die verleiders spelen met je, niets meer of minder. Dit hele programma is zo geënsceneerd dat het voor mij niet in de buurt komt van het normale leven. Daarin kunnen partners vreemdgaan, maar wordt het ze niet zo op een presenteerblaadje aangeboden als in dit programma en staat er ook geen camera op je gericht. Hoewel ik me soms afvraag of de deelnemers bij laatstgenoemde altijd stilstaan. Hetgeen erover blijft is een gratis vakantie met een groep onbekende mensen. Tsja, daar heb ik m'n eigen vrienden wel voor.

Toen het jaaaaren geleden ook al op tv was, deed er een stel mee dat het opnieuw wilde proberen samen. Hij was vreemdgegaan. Bleek met mij. Ik wist het alleen niet dat hij een vriendin had destijds. Iedere keer als ik toen naar dit programma keek, vond ik dat heel raar. Zij had echt veel verdriet ervan en voor mij was het gewoon een vakantieliefde. Uiteindelijk zijn ze uit elkaar gegaan (niet tijdens het programma, geloof ik).
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 13 Feb 2016 13:25

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Ondanks dat ik mijn vriend en mijzelf vertrouw en we beiden geen alcohol drinken zou ik toch niet ervoor kiezen om mee te doen. Sowieso de hele sfeer die er naar voren komt spreekt me niet aan, ik hoef niet zo nodig op tv en al helemaal niet met zo'n programma. Ik vind het eigenlijk gewoon dom dat mensen op zo'n manier het risico nemen uit elkaar te gaan.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem282

Bericht 13 Feb 2016 13:30

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Rose. schreef:Ondanks dat ik mijn vriend en mijzelf vertrouw en we beiden geen alcohol drinken zou ik toch niet ervoor kiezen om mee te doen. Sowieso de hele sfeer die er naar voren komt spreekt me niet aan, ik hoef niet zo nodig op tv en al helemaal niet met zo'n programma. Ik vind het eigenlijk gewoon dom dat mensen op zo'n manier het risico nemen uit elkaar te gaan.


Wat ik nog idioter vind is dat er zoveel verdriet is als 1 van beiden blijkt vreemd te zijn gegaan. Van tevoren weet je dat deze kans heel reëel is. Hoezo kan het je dan nog zo verbazen? Dat snap ik dan weer niet en daardoor voel ik ook geen medelijden met degene die is besodemieterd. Als je zo je relatie moet testen, was het sowieso al geen goede relatie qua communicatie.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 13 Feb 2016 18:03

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Ja hoor dat zou ik prima durven. Willen dan weer niet.
Mijn man drinkt niet dus dat zou al geen probleem zijn. Daarbij vertrouwen we elkaar volledig en weten we precies wat we aan elkaar hebben. Ik denk dat wij er eerder een sport van zouden maken om andere te verleiden en dan toch de boot afhouden ;)
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem178

Bericht 13 Feb 2016 18:19

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

We zagen van de week een voorstukje en moesten erom lachen. Als wij mee zouden doen zou het verschrikkelijk saaie tv zijn. Ik vind dat opdringerige vooral irritant en zoek er iets achter. Geloof niet dat mensen naar iemand willen kijken die in een hoekje een boek zit te lezen. Durven zeker, willen absoluut niet.
<<

Anoniem155

Bericht 05 Mrt 2016 18:31

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Mijn man en ik zaten laatst televisie te kijken en dit programma kwam toevallig voorbij en we hebben ons echt rot gelachen. Wat een treurigheid, wat een wanstaltig niveau en wat een afgrijselijke types.

Persoonlijk zou ik het totaal niet aantrekkelijk vinden als een man mij versierde, omdat hij hiervoor betaald wordt door het programma, als dat in feite zijn werk is - mij laten vreemdgaan. Hoe leuk is dat dan? Als je een beetje verstand hebt doe je natuurlijk sowieso niet mee aan die onzin, maar je laten meeslepen door zo'n type begrijp ik al helemaal niet. Mijn man dacht er precies zo over.

Nu zijn wij sowieso niet zo van het vreemdgaan, maar in deze setting zou het al helemaal onze eer te na zijn. En die mannen en vrouwen waar je dan geil van zou moeten worden, haha! Ik vind er echt niks aan, die opgeblazen ego's.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 07 Mrt 2016 12:18

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Ik had het er gisteren met mijn vriend over, en dat was omdat we toevallig de laatste 10 minuten keken van het programma. Overigens vond ik het wel sneu voor dat meisje, want ze kreeg een filmpje waarin ze voor de tweede keer zag dat haar vriend lag te wippen met iemand. En dat was weer een andere dan op het vorige filmpje. Vond ik zo zielig!

En waarom je daar dan wel verdrietig over wordt? Ik vind dat niet meer dan logisch. Zij is dol op die kerel en hij ligt al twee andere na een paar dagen te wippen.

Maar goed. Mijn vriend is vrij nuchter ingesteld en drinkt niet, maar zelfs hij had zoiets van 'ik weet niet of ik daar weerstand aan kan bieden'.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 07 Mrt 2016 12:46

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Wij zouden het aandurven maar zouden het absoluut niet willen. We kijken er wel naar maar voornamelijk met afschuw en soms zitten we ook de deelnemers belachelijk te maken.
Mijn vriend is echt een goedzak en zou mij nooit bedriegen, alleen ben ik wel heel snel jaloers (mede dankzij vreemdgaande ex) dus ik zou er alleen mezelf maar mee hebben. Mijn vriend is absoluut geen verleider haha, eerder heel nuchter en hij is slecht in flirten haha! Denk dat ik best goed kan verleiden maar dan uiteindelijk hou ik afstand. En ik zou mijn vriend absoluut niet bedriegen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem176

Bericht 07 Mrt 2016 13:43

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Wij zijn al 12 jaar samen en vertrouwen elkaar 100%, maar hier aan mee doen? Nee!

Op de eerste plaats , wij hebben 2 kinderen. Ik zou het ze niet aan willen doen dat er beelden van papa en mama zijn die misschien vreemd gaan o.i.d.
De sfeer daar is no way vergelijkbaar met " het echte leven"'. Zon, vakantie, drank, leuke vrijgezellen die mij en mijn man alle aandacht geven. Dan is de verleiding wel erg groot. Ik kan mijn hand er niet voor in het vuur steken dat wij beide niet te ver zouden gaan. In ons normale leven zullen wij ook wel eens voor verleidingen komen te staan, maar nooit zoals het op zo'n eiland zal zijn.
En waarom onze relatie, gezin op het spel zetten voor zo'n programma, dat niet te vergelijken is met het normale leven.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Mrt 2016 16:21

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Ik zou nooit mee doen. Ik vertrouw mijn man wel maar snap echt niet dat mensen er aan mee doen
Afbeelding
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 07 Mrt 2016 16:44

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Guattari schreef:
Toen het jaaaaren geleden ook al op tv was, deed er een stel mee dat het opnieuw wilde proberen samen. Hij was vreemdgegaan. Bleek met mij. Ik wist het alleen niet dat hij een vriendin had destijds. Iedere keer als ik toen naar dit programma keek, vond ik dat heel raar. Zij had echt veel verdriet ervan en voor mij was het gewoon een vakantieliefde. Uiteindelijk zijn ze uit elkaar gegaan (niet tijdens het programma, geloof ik).


Grappig, vorige week vroeg ik me af hoe het zou zijn om dit te zien als jij de vrouw bent waar hij mee vreemd is gegaan. Bedankt voor je antwoord daarop :good:
Insta: je_ei_kwijt
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 07 Mrt 2016 18:45

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Ik zou echt nooit mee doen! Toevallig had ik het er vorige week met mijn vriend over, toen we Temptation aan het kijken waren :P Wij drinken allebei (Met mate haha) en houden beide wel van een feestje maar ik zou echt knettergek worden als die puberale jongens constant om mij heen hangen -Rot lekker op en laat mij mijn eigen feestje bouwen :P- en waar het zo duidelijk is dat ze maar één ding van je willen.. M'n vriend heeft hetzelfde overigens.
Wat als het lukt
<<

Anoniem155

Bericht 07 Mrt 2016 21:02

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

DeLu schreef:Wij zijn al 12 jaar samen en vertrouwen elkaar 100%, maar hier aan mee doen? Nee!

Op de eerste plaats , wij hebben 2 kinderen. Ik zou het ze niet aan willen doen dat er beelden van papa en mama zijn die misschien vreemd gaan o.i.d.
De sfeer daar is no way vergelijkbaar met " het echte leven"'. Zon, vakantie, drank, leuke vrijgezellen die mij en mijn man alle aandacht geven. Dan is de verleiding wel erg groot. Ik kan mijn hand er niet voor in het vuur steken dat wij beide niet te ver zouden gaan. In ons normale leven zullen wij ook wel eens voor verleidingen komen te staan, maar nooit zoals het op zo'n eiland zal zijn.
En waarom onze relatie, gezin op het spel zetten voor zo'n programma, dat niet te vergelijken is met het normale leven.

Ik vind de verleiding daar juist helemaal niet groot. Al die camera's en een zooitje verleiders die eigenlijk verkapte hoeren zijn, want ze krijgen betaald om met je naar bed te gaan (zal me niks verbazen als er voor hen een soort bonussysyeem aan vastzit). En dan vind ik ze ook nog eens niet zo aantrekkelijk, eerlijk gezegd. Verder doen ze niet zoveel boeiends, een beetje rondhangen bijhet zwembad. Lijkt me voornamelijk erg saai.
<<

Anoniem321

Bericht 09 Mrt 2016 12:52

Re: Temptation Island, zou jij het aandurven?

Het zou wel heel saai televisie kijken worden als mijn vriend en ik mee zouden doen. Ik kan me niet voorstellen dat ik me zou laten verleiden door een van die vrijgezelle mannen. Wat een fake types zeg. Ik zou daar totaal niet voor vallen.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers