Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk liedje heeft jouw mindset veranderd?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Feb 2016 20:40

Welk liedje heeft jouw mindset veranderd?

Welk liedje heeft jouw mindset veranderd? Of laat je anders denken?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

anoniem203

Bericht 11 Feb 2016 20:59

Re: Welk liedje heeft jouw mindset veranderd?

Mooi - Marco Borsato

Ik krijg steeds ook kippenvel all over the place als ik naar dit liedje luister. Ik vind de tekst erg mooi en zet me echt aan het denken.
<<

Anoniem321

Bericht 12 Feb 2016 08:29

Re: Welk liedje heeft jouw mindset veranderd?

Dat is Read all about it van Emeli Sande.
Ik was (en ben eigenlijk) bang om voor mijn mening uit te konen. Bang dat mensen me stom zullen vinden, dat ik niet serieus word genomen. Dit liedje geeft me kracht om me toch uit te spreken wanneer dat nodig is. Prachtige tekst.
<<

Anoniem168

Bericht 12 Feb 2016 10:12

Re: Welk liedje heeft jouw mindset veranderd?

Pear Shaped van Will And The People. Eigenlijk alles van hen wel, maar deze is gewoon lekker recht voor z'n raap zeg maar op een leuke manier. Lastig uit te leggen. Hou er wel van en maakt me vrolijk.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 12 Feb 2016 18:20

Re: Welk liedje heeft jouw mindset veranderd?

All this time (pick me up song) van Maria Mena. Veel geluisterd tijdens mijn afstuderen, gaf motivatie om in mezelf te blijven geloven. Nog steeds in dipjes luister ik dat nummer graag.
<<

Anoniem201

Bericht 12 Feb 2016 19:59

Re: Welk liedje heeft jouw mindset veranderd?

Vlinder van Marco Borsato.
En dan met name dit; "Alles wat groot is begon ooit klein. Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn"

Die tekst komt in ons nieuwe huis op de muur in de hal. Met uiteraard vlinders eromheen.
<<

Patsy

Bericht 12 Feb 2016 22:41

Re: Welk liedje heeft jouw mindset veranderd?

Ik hoorde ooit de zin 'In the end remember it's with you you have to live' die zin heeft mij doen beseffen dat ik vooral dingen moet doen (of laten) omdat ik het wil en niet om anderen te pleasen.
De zin komt uit een nummer van Graham Nash en heet Wounded Bird.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Feb 2016 23:13

Re: Welk liedje heeft jouw mindset veranderd?

Niet mijn hele mindset, maar het heeft wel enkele bouwstenen geleverd aan hoe ik in het leven sta:

Knights of Cydonia - Muse
En dan vooral de zin: 'Don't waste your time or time will waste you' (spreekt voor zich) en de boodschap dat je voor je zelf moet opkomen. Maar trouwens ook deze: 'How can we win, when fools can be kings...', dit zegt mij dat ik tegen niemand moet opkijken en dat ik het leven niet te serieus moet nemen. Want zelfs de hoogste piefen zijn maar mensen en kunnen onnozel zijn (Denk Donald Trump. Met geld koop je alles. Maar betekent dat ook dat je aanzien verdient?).

Exogenesis - Muse
Vanwege het gehalte aan vragen 'Wie zijn wij? Waarom zijn wij hier? Waar zijn we?'. Het doet me altijd beseffen hoe nietig we zijn.

Daarnaast diverse liedjes van Maria Mena van haar eerste albums. Die hebben me door lastige tijden geholpen en doen dat soms nog steeds. Maria doet het tegenwoordig supergoed, ze is gelukkig, ze straalt. Soms heb je donkere periodes nodig om er beter uit te komen.
<<

Anoniem185

Bericht 13 Feb 2016 00:11

Re: Welk liedje heeft jouw mindset veranderd?

Sugababes - Ugly
Omdat ik veel gepest ben.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers