Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn kinderen zijn vandaag zo irritant

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 11 Feb 2016 19:38

Mijn kinderen zijn vandaag zo irritant

Ze waren al om 6.30u wakker, slaan elkaar constant de hersenen in, hebben al 4 bekers limonade omgegooid, willen alleen maar het speelgoed wat de ander heeft, willen allebei continu opgetild/op schoot(zelfs als ik op de wc zit), etc.

Ik hou best wel van ze hoor, maar soms heb je van die dagen... Pfff.
Herkenbaar?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 11 Feb 2016 19:46

Re: Mijn kinderen zijn vandaag zo irritant

Jaaaaaaaaaa, ontzettend herkenbaar! Nu liggen ze gelukkig heerlijk te pitten :)
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 11 Feb 2016 19:46

Re: Mijn kinderen zijn vandaag zo irritant

Oh ja hoor, heel herkenbaar en eigenlijk hebben we die dagen vaker wel dan niet. Maar vandaag zijn ze eens super relaxt.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 11 Feb 2016 19:53

Re: Mijn kinderen zijn vandaag zo irritant

Ja heel herkenbaar, gisteren was zo'n dag hier. Het was heel slecht weer en ze verveelden zich en dan gaan ze elkaar vervelen. Gelukkig was het vandaag niet zo'n dag en hebben ze zichzelf supergoed vermaakt vandaag.
<<

anoniem203

Bericht 11 Feb 2016 20:16

Re: Mijn kinderen zijn vandaag zo irritant

Jep herkenbaar. Vooral als het vakantie is.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 11 Feb 2016 20:25

Re: Mijn kinderen zijn vandaag zo irritant

Jah! En helemaal nu hij en ik beiden niet lekker zijn. Ik vind de tijd na z'n slaapje totdat man thuiskomt zo enorm lang duren nu! Hopelijk knappen we beiden snel weer op.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 11 Feb 2016 21:00

Re: Mijn kinderen zijn vandaag zo irritant

Ze zijn niet alleen bij jou irritant helaas, hier zijn ze al de hele week irritant.. pfff.. constant klieren met elkaar of expres vervelend doen.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers