Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Make-up boek

<<

Kayla_3

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 22 Jan 2016 11:52

Bericht 11 Feb 2016 16:21

Make-up boek

Hoi meiden,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een boek waar verschillende make-up technieken zoals smokey eyes stap voor stap uitgelegd worden. Het gaat voornamelijk om oogmake-up. Ik ben niet zo creatief haha. Ik zoek eigenlijk een boek die mij meerdere technieken zoals smokeys eyes, cat eyes enzovoort uitlegt.
Weten jullie misschien een goed boek?

XXxxx
<<

anoniem203

Bericht 11 Feb 2016 16:26

Re: Make-up boek

Geen tips qua boeken maar je kan wel heel veel opzoeken op bijv. YouTube of Pinterest. Misschien dat je daar iets aan hebt :)
<<

Anoniem156

Bericht 11 Feb 2016 16:32

Re: Make-up boek

Xelly cabeau van kasbergen heeft een tijd terug zo'n boek uitgebracht, en Cynthia Schulz (misslipgloss.nl) een paar jaar terug ook.
Bobbi Brown heeft ook enkele boeken.
<<

Anoniem147

Bericht 14 Feb 2016 10:32

Re: Make-up boek

Lauren Conrad heeft ze geloof ik ook. Ik zou graag een boek van haar willen hebben omdat ik geloof ik wel een beetje dezelfde huidtint heb als dat zij dat heeft. Op een of andere manier kan ik mezelf altijd wel identificeren met haar haha.

Dit zijn de hoofdstukken:
Afbeelding
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 14 Feb 2016 12:23

Re: Make-up boek

Ik heb het boek van Misslipgloss 'beauty' te koop. Staat heel veel uitleg in, stap voor stap beschreven. Heb je wellicht interesse?
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 14 Feb 2016 20:18

Re: Make-up boek

Ikzelf zou kiezen voor Youtube. Er zijn zoveel mensen die dit precies laten zien. Lijkt mij persoonlijk duidelijker (en goedkoper) dan vanuit een boek :)
<<

Kayla_3

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 22 Jan 2016 11:52

Bericht 15 Feb 2016 13:18

Re: Make-up boek

Ja youtube staat inderdaad wel veel. Alleen soms gaan de filmpjes te snel of slaan ze stappen over en weet niet altijd hoe iets heet wat ik dan zoek. Heb inderdaad van bobby en xelly gehoord. Ik zal is even naar die boeken kijken hoe ze dat hebben beschreven en of het aansluit aan wat ik zoek anders toch maar gewoon bij youtube blijven

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers