Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lego van een ander merk?

<<

Anita01

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 10 Feb 2016 21:53

Bericht 10 Feb 2016 22:19

Lego van een ander merk?

hoi, ik sta op het punt lego van een ander merk te kopen.Hebben jullie hier ervaring mee? dit is oa. te koop bij
playbricks Alphen.

Graag jullie reactie
Laatst gewijzigd door Anita01 op 11 Feb 2016 06:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 10 Feb 2016 22:33

Re: Lego van een ander merk?

Ja wij hebben dat toen uit nieuwsgierigheid een doosje gekocht maar wat een rommel. Het sloot helemaal niet goed aan op de Lego ( wat wel gezegd werd) en je kreeg de blokjes ook niet meer goed van elakar af.

Nu is mijn man wel enorme Lego fan dus zeer kritisch maar hier komt alleen maar echte Lego.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Feb 2016 22:38

Re: Lego van een ander merk?

Ik heb nog nooit van Sluban gehoord, maar mijn dochter heeft wel wat setjes van Megabloks van Barbie en dat sluit gewoon aan op Lego. Toen ze jonger was heeft ze bouwstenen van Unico gehad, setjes van Hello Kitty, en dat sloot aan op Duplo. Was ook gewoon net zo degelijk. Dus het is niet zo dat alle lego-achtige bouwstenen van een ander merk troep zijn.

En mijn man is ook een Lego-fan maar zo fanatiek dat er hier alleen echte Lego komt is hij nou ook weer niet. Hij speelt niet met de Lego van mijn dochter.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 11 Feb 2016 13:50

Re: Lego van een ander merk?

Wij hebben lego bij de Bart Smit vandaan.
Dezelfde hadden ze bij de kruidvat geloof ik.
Je kan het bijna niet van de echte onderscheiden en blijft goed zitten! Wij hebben toen flink ingeslagen en mijn zoon kan nu flink bouwen!
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Anoniem255

Bericht 11 Feb 2016 15:08

Re: Lego van een ander merk?

Wij hebben wat setjes van de action gehad maar dat past ook niet geweldig op de echte lego. Daarbij vindt ik het zonde als alles door elkaar komt dus ook hier alleen echte lego.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers