Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jurkje gezocht! Help!

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 10 Feb 2016 21:48

Jurkje gezocht! Help!

Mijn vriend viert volgende week zijn verjaardag voor tig vrienden (help...) en ik zoek een mooi jurkje voor die avond. Ik kan alleen echt niks vinden....ben sowieso niet onwijs goed met jurkjes, ben meer van het type stoer....

Eisen: te combineren met een donkere panty, huidskleurig doe ik echt niet. Hij moet lang genoeg zijn (ik ben 1.84....), liefst niet te duur, en oh ja, ik heb een buikje....

Ik ben serieus al 2 weken aan het zoeken maar kan niks naar mn tevredenheid vinden...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 10 Feb 2016 21:51

Re: Jurkje gezocht! Help!

2015 💙
<<

anoniem203

Bericht 10 Feb 2016 22:29

Re: Jurkje gezocht! Help!

<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Feb 2016 00:02

Re: Jurkje gezocht! Help!

Ik denk dat een skatermodel jou wel heel tof staat. In de juiste kleur, meestal donker, staan ze met de juist accessoires echt heel tof.

http://www.hm.com/nl/product/39658?article=39658-A

Er zijn wel meerdere skaterdresses maar H&M valt vaak wel wat aan de korte kant.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Feb 2016 20:50

Re: Jurkje gezocht! Help!

Thanks meiden!! Ik heb deze uiteindelijk gekocht: http://www.desigual.com/nl_NL/damesmode ... ep-61V21M7

Duurder dan de bedoeling was, maar wel mooi lang bij me en supermooie pasvorm. Ik weet zeker dat ik deze dan ook vaker zal dragen, hoewel ik geen onwijs jurkjesmeisje ben, en dat vond ik ook wel belangrijk.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Feb 2016 21:07

Re: Jurkje gezocht! Help!

Huh jij lijkt gewoon op dat rechter model haha!
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Feb 2016 22:27

Re: Jurkje gezocht! Help!

Ik zag de gelijkenis net ook ja :palm:
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem177

Bericht 13 Feb 2016 02:47

Re: Jurkje gezocht! Help!

Jaaaa!! Wat geinig

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers