Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Facebook en je kind

<<

Anoniem181

Bericht 10 Feb 2016 22:27

Re: Facebook en je kind

Goed dat je hier een topic aan wijdt, Yadira. Ik heb onlangs ook al mijn statussen en foto's op 'Alleen vrienden' gezet. Toch snap ik niet dat er een forummer is die zei een mooie foto van mijn kinderen voorbij te zien hebben gekomen op Facebook, terwijl ik haar niet op Facebook heb. De foto staat op vrienden van mij en vrienden van mijn man (hij heeft mij getagd). Hoe kan dat dan?
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Feb 2016 22:38

Re: Facebook en je kind

Ik zie ook genoeg foto's voorbij komen van mensen. Dit kan je zien als een vriend van jou de foto liked. In het blok boven de chat kan ik dit dan zien, terwijl ik geen vriendje met diegene ben. Ook als ik op de tijdlijn van diegene kijk kan ik het dus niet zien..

Misschien ook een tip: je kunt ook lijsten met vrienden maken. Zo heb ik een lijst met 'goede vrienden'. Bepaalde persoonlijke foto's deel ik alleen met deze vrienden. Meer al gemenen foto's deel ik met al mijn vrienden. Verder is mijn profiel geheel afgeschermd voor de buitenwereld.
08/2018
05/2021
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 10 Feb 2016 22:41

Re: Facebook en je kind

Ow dat wist ik helemaal niet MissEnergy. Ik vind dat teveel gedoe om uit te zoeken en zo erg vind ik het niet als al mijn '' vrienden'' mijn foto's zien maar o zich is dat natuurlijk wel een goed iets.

Door dit topic ga ik wel mijn vriendenlijst weer eens verder opschonen. hahha
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Feb 2016 22:46

Re: Facebook en je kind

Aanvullend op Yadira, misschien is dit voor sommige mensen een nuttige link:
https://www.mediahelpdesk.be/vraag/10-p ... ookaccount
08/2018
05/2021
<<

Anoniem168

Bericht 10 Feb 2016 22:51

Re: Facebook en je kind

MissEnergy schreef:Ik zie ook genoeg foto's voorbij komen van mensen. Dit kan je zien als een vriend van jou de foto liked. In het blok boven de chat kan ik dit dan zien, terwijl ik geen vriendje met diegene ben. Ook als ik op de tijdlijn van diegene kijk kan ik het dus niet zien..

Misschien ook een tip: je kunt ook lijsten met vrienden maken. Zo heb ik een lijst met 'goede vrienden'. Bepaalde persoonlijke foto's deel ik alleen met deze vrienden. Meer al gemenen foto's deel ik met al mijn vrienden. Verder is mijn profiel geheel afgeschermd voor de buitenwereld.


Ik snap 'm niet :nopompom:
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Feb 2016 23:13

Re: Facebook en je kind

Met verduidelijkende foto:
Afbeelding

Die News Ticker kan ik zie. Als ik daar een "like" van iemand die mijn vriend is aanklik (en diegene liked iets van een niet-vriend) en dan zie ik ook de foto die geliked is. Op de tijdlijn van die niet-vriend zie ik dus dat bericht niet!
08/2018
05/2021
<<

Anoniem168

Bericht 10 Feb 2016 23:37

Re: Facebook en je kind

Oh, ik heb die hele News Feed nog nooit gezien!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Feb 2016 01:38

Re: Facebook en je kind

Ik vind dit heel goed! Het valt mij ook altijd weer op dat er er veel mensen zijn dat altijd alles openbaar hebben staan. Als het goed is staat er bij mij niks openbaar.
En tegenwoordig als ik een foto plaats dan zorg ik ervoor dat haar gezicht niet (duidelijk) in beeld is. Net zoals Nicolet van Dam doet met haar dochters.
2014 2016
<<

Anoniem304

Bericht 11 Feb 2016 09:56

Re: Facebook en je kind

Kiatu schreef:Oh, ik heb die hele News Feed nog nooit gezien!

Die zie je alleen op de desktopversie, fullscreen en je kan het wegklikken. Dus het is idd mogelijk dat die er bij jou niet staat.
<<

Anoniem149

Bericht 11 Feb 2016 22:38

Re: Facebook en je kind

Maeve schreef:Ow dat wist ik helemaal niet MissEnergy. Ik vind dat teveel gedoe om uit te zoeken en zo erg vind ik het niet als al mijn '' vrienden'' mijn foto's zien maar o zich is dat natuurlijk wel een goed iets.

Door dit topic ga ik wel mijn vriendenlijst weer eens verder opschonen. hahha

Dat doe ik ook eens in de zoveel tijd. Al ben ik tegenwoordig wel wat selectiever in het toevoegen van mensen.
<<

Anoniem280

Bericht 11 Feb 2016 23:50

Re: Facebook en je kind

Vivianne schreef:Ik heb heel lang geen facebook gehad. Nu heb ik sinds kort een account aangemaakt voor de groep van de januari- februari mama's op facebook. Dit is een besloten groep. Als ik hier foto's post, wat ik sowieso niet veel zal doen dan kunnen alleen leden van de groep dit zien toch?


Klopt.

Verder heb ik het op alleen vrienden staan.
Zie ook vrienden van mij die alles op openbaar hebben staan. Hun kindje komt dagelijks op fb voorbij. Plaats niet dagelijks foto's van de kinderen, hooguit eens per maand/ 2 maanden.
Zit wel op besloten groepen, daar plaats ik ook niet meer dan wat ik op mijn eigen profiel zet.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Feb 2016 12:37

Re: Facebook en je kind

Prim schreef:
Maeve schreef:Ow dat wist ik helemaal niet MissEnergy. Ik vind dat teveel gedoe om uit te zoeken en zo erg vind ik het niet als al mijn '' vrienden'' mijn foto's zien maar o zich is dat natuurlijk wel een goed iets.

Door dit topic ga ik wel mijn vriendenlijst weer eens verder opschonen. hahha

Dat doe ik ook eens in de zoveel tijd. Al ben ik tegenwoordig wel wat selectiever in het toevoegen van mensen.

Dat doe ik ook regelmatig!
<<

Anoniem168

Bericht 12 Feb 2016 15:04

Re: Facebook en je kind

Yadira schreef:
Kiatu schreef:Oh, ik heb die hele News Feed nog nooit gezien!

Die zie je alleen op de desktopversie, fullscreen en je kan het wegklikken. Dus het is idd mogelijk dat die er bij jou niet staat.



Ah, nu je het zegt kan ik me vaag herinneren ooit iets weggeklikt te hebben ja.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers