Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nierbekkenontsteking

<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 17:19

Bericht 09 Feb 2016 19:26

Nierbekkenontsteking

Mm mm
Ik ben vorige week ziek geweest met griep...
Vaak heb ik met griep ofzo wel iets last van irritatie van mijn blaas. Die ik goed weg kan drinken.

Nu had ik er ook last van zondag en maandag. Vanmorgen leek het beter goed gedronken voor de zekerheid.
Nu heb ik vanmiddag de paracetamol genomen omdat ik mij niet helemaal fijn voelde en een vergadering had waar mijn hoofd bij moest hebben.
Met de intentie daarna ga ik naar huis.

Vanavond met eten begon er weer buikpijn op te zetten en pijn in mijn zij aan beide kanten.

Ik heb geen koorts 37,5. Voel mij goed alleen buikpijn en mijn flanken
Ga morgen naar huisarts sowieso! Ik twijfel of ik niet naar HAP moet vanwege nierbekkenontsteking heb alle symptomen behalve koorts.

Sorry ik wordt hier zo onzeker van. Mijn man zei neem maar eerst een paracetamol. Dat heb ik nu naar gedaan...
Ik wil gewoon echt niet weer koorts en alles en geen antibiotica liever!


Wat zouden jullie doen?
<<

Anoniem286

Bericht 09 Feb 2016 20:38

Re: Nierbekkenontsteking

Ik zou nu niks doen, maar morgenochtend even wat urine laten testen bij de huisarts. Het kan ook gewoon een normale blaasontsteking zijn. Ik vind je wat paniekerig overkomen. Als de pijn in de flaken ondragelijk wordt kun je natuurlijk even bellen maar ik zou het eerst even met een pcm proberen.
<<

Pitty

Bericht 09 Feb 2016 20:40

Re: Nierbekkenontsteking

Heb je wel eens een blaasontsteking of nierbekkenontsteking gehad?
<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 17:19

Bericht 09 Feb 2016 21:16

Re: Nierbekkenontsteking

Jaa vaak blaasontsteking gehad vroeger..
Dit kende ik nog niet.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Feb 2016 07:49

Re: Nierbekkenontsteking

Highway schreef:Ik zou nu niks doen, maar morgenochtend even wat urine laten testen bij de huisarts. Het kan ook gewoon een normale blaasontsteking zijn. Ik vind je wat paniekerig overkomen. Als de pijn in de flaken ondragelijk wordt kun je natuurlijk even bellen maar ik zou het eerst even met een pcm proberen.


Dit ja..
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Feb 2016 13:28

Re: Nierbekkenontsteking

Geloof mij, als je nierbekkenontsteking hebt voel je je echt niet 'goed op wat buikpijn en pijn in de flanken na'. Ik heb het één keer gehad en ik kon niet eens normaal op een stoel zitten zonder te vergaan van de pijn. Het deed bij mij ook niet eens echt pijn in mijn buik, maar vooral achter aan de zijkant van mijn rug (links en rechts), daar waar de nieren zitten.

Ik denk dat je gewoon een blaasontsteking hebt, dus ik zou je urine laten testen bij de huisarts. Als zij niets kunnen vinden kun je altijd zeggen dat je de symptomen van blaasontsteking herkent en dat je een kuurtje van 1 dag wilt, dat heb ik laatst ook gevraagd (ik had al twee weken enorm veel last van mijn blaas maar mijn urine was steeds schoon). Mijn huisarts vertelde dat het in principe niet eens verplicht is dat zij de urine controleren voordat ze antibiotica voorschrijven, als vrouwen de pijn herkennen als blaasontsteking mogen ze zo'n korte kuur zo voorschrijven.

♥♥
<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 17:19

Bericht 10 Feb 2016 19:33

Re: Nierbekkenontsteking

Had toch een nierbekkenontsteking. Kan ook voorkomen zonder koorts. Pijn werd in de loop van de nacht steeds erger ondanks de paracetamol.

Vanmorgen om 8.00 u bij huisarts geweest, kuur gekregen.
Nog steeds geen koorts wel giga buikpijn en in mijn flanken.

Nu rustig aan en hoop dat het snel afzakt.

Blaasontsteking heb ik ook vaak gehad in het verleden maar dit is echt wel heftiger!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers