Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alternatief voor Photobucket

<<

Anoniem177

Bericht 09 Feb 2016 12:42

Alternatief voor Photobucket

Ik wil graag foto's kunnen plaatsen op het forum via de telefoon. Ik zoek dus app waar ik foto kan uploaden en linkjes kan kopieren naar het forum

Ik gebruik een android
<<

Anoniem177

Bericht 09 Feb 2016 17:31

Re: Alternatief voor Photobucket

Topic ff veranderd
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Feb 2016 00:27

Re: Alternatief voor Photobucket

Ik zag vandaag je eerste topic maar nog niet gereageerd maar kan je niet een andere naam of geheel ander account aanmaken? Ik merk dat ik de photobucket App het fijnste vind werken bij het forum.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem177

Bericht 10 Feb 2016 00:30

Re: Alternatief voor Photobucket

Ik heb inmiddels maar gewoon een email adres aangemaakt vokr photobucket haha. Kan namelijk geen gebruikersnaam wijzigen.

Maar heb gelijk even een andere vraag, ik gebruik dus de App, maar hoe kom ik aan [img] link? Ik kan alleen urls kopieren
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Feb 2016 00:34

Re: Alternatief voor Photobucket

Op dat soort lijntje met drie puntjes klikken, dan copy link to clipboard en dan img link selecteren
Let's discover the world together.
<<

Anoniem177

Bericht 10 Feb 2016 00:42

Re: Alternatief voor Photobucket

Afbeelding

Ik heb m dan zo maar dan is het met een url. Als je er dan op klikt kun je dan mijn album zien of alleen die foto?
Laatst gewijzigd door Anoniem177 op 10 Feb 2016 12:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem177

Bericht 10 Feb 2016 00:45

Re: Alternatief voor Photobucket

Ik bedoel da thet plaatje dan zeg maar doorlinkt naar mijn photobucket door de Url.

Een gewone [img]img.jpg[/img] doet puur het plaatje.
Argh kan het niet duidelijk uitleggen
<<

anoniem213

Bericht 10 Feb 2016 00:49

Re: Alternatief voor Photobucket

Ik haal in het vakje waarin ik typ altijd [url]blablabla handmatig uit de link.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 10 Feb 2016 09:41

Re: Alternatief voor Photobucket

Ja op deze manier linkt hij door naar je album.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem177

Bericht 10 Feb 2016 12:24

Re: Alternatief voor Photobucket

Oke bedankt dames. Dan doe ik het voortaan zoals jij het doet June.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers