Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwjurk van de Zeeman

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Feb 2016 20:40

Trouwjurk van de Zeeman

De Zeeman komt met een trouwjurk voor maar 29.99. Natuurlijk van vrij goedkoop materiaal maar best wel leuk eigenlijk, zeker als je geen groot budget hebt.

http://www.zeeman.com/trouwjurk/index.html

Zou jij m kopen en dragen voor je bruiloft of niet?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem177

Bericht 08 Feb 2016 20:42

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Ik vind 'm echt super mooi!! Haha

Ik hou sowieso van wat simpelere jurken! Ik zou m best kopen. Bedrag over een jurk zegt mij echt niks. Merk ook niet.
Laatst gewijzigd door Anoniem177 op 08 Feb 2016 20:45, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 08 Feb 2016 20:43

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Die ziet er niet gek uit!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem237

Bericht 08 Feb 2016 20:43

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Nee, maar ik wilde sowieso geen witte (of iets wat daarop lijkt) jurk aan. :P
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 08 Feb 2016 20:43

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Ik vind hem erg leuk!
Als ik weinig budget had zou ik het zeker in overweging nemen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Feb 2016 20:44

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Als ik zou gaan trouwen en die jurk zou me leuk staan, ja hoor, waarom niet. Ik zou niet zo nodig een dure jurk hoeven.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 08 Feb 2016 20:45

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Ik vind hem eigenlijk best mooi. Ik zou het zeker overwegen!
L2014 & H2017
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 08 Feb 2016 20:47

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Ik vind hem ook mooi, ik zou het ook overwegen!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 08 Feb 2016 20:49

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Die jurk is best leuk! Als hij mij goed zou staan en ik me er goed in voel dan zou ik hem zeker wel kopen. Merk of prijs maakt mij echt niet uit. Bij gewone kleding ook niet.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 08 Feb 2016 20:49

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Ik vind 'm ook zeker niet lelijk!
Denk niet dat het model mij staat (en hij is vast te kort, haha), maar ze hebben wel gekeken naar wat hip is in de bruidsmode volgens mij.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Feb 2016 20:52

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Ik moet zelf trouwens eerlijk toegeven dat ik t best moeilijk zou vinden om zo'n goedkope trouwjurk te kopen juist omdat het een eenmalig iets is. Maar ook omdat je gewoon ziet dat ie goedkoper is qua materiaal, dat zie bij veel goedkopere jurken. Geeft niet maar zelf zou ik dat dan niet willen, dat zou ook niet bij mij passen. Daar ben ik te merkbewust voor, dat wil ik best toegeven. Maar ik zou het wel goed snappen als iemand m echt leuk vindt en zou 'm best in t echt willen zien. Vind m wel heel schattig er uit zien.
Let's discover the world together.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Feb 2016 20:54

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Nou, het zou mij echt een biet zijn, eerlijk waar. Ook dat mensen zien dat het goedkoper materiaal is. Ik bedoel, dan zien ze dat, en dan?

Maar goed, ik ben daar juist helemaal niet gevoelig voor.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem315

Bericht 08 Feb 2016 20:56

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Ik zou er best in kunnen trouwen, als ik wat minder geld had.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Feb 2016 20:57

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Susan schreef:Nou, het zou mij echt een biet zijn, eerlijk waar. Ook dat mensen zien dat het goedkoper materiaal is. Ik bedoel, dan zien ze dat, en dan?

Maar goed, ik ben daar juist helemaal niet gevoelig voor.


Ja dat zou mij dan wel uitmaken, daar trek ik me wel wat van aan.

Maar als budget een rol zou spelen zou ik t wel overwegen denk ik hoor. Vind het in elk geval een leuke actie van Zeeman!
Laatst gewijzigd door Marin op 08 Feb 2016 20:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Feb 2016 20:57

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Susan schreef:Nou, het zou mij echt een biet zijn, eerlijk waar. Ook dat mensen zien dat het goedkoper materiaal is. Ik bedoel, dan zien ze dat, en dan?

Maar goed, ik ben daar juist helemaal niet gevoelig voor.

Eens!

Ik vind het een hele mooie jurk eigenlijk. Als hij me staat zou ik er zo in trouwen. Blijft er wat extra geld over voor een enorme red velvet weddingcake!
<<

Anoniem214

Bericht 08 Feb 2016 20:58

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Wat een leuk idee zeg, ziet er ook aardig uit op de foto.

Maar voor mezelf zou ik daarvoor niet kiezen, het model staat mij bijvoorbeeld al niet en heb ik qua (trouw) jurken geen standaardmaat. Ook vind ik het gewoon leuk om 1x in m'n leven echt een beetje uit te pakken zeg maar.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Feb 2016 20:59

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Eerlijk gezegd kijk ik bij anderen ook niet door die bril door de jurk. Ik zie wel of de jurk een beetje mooi staat, maar of het goedkoper materiaal is of duurder materiaal, daar zou ik echt niet op letten. En als het me al op zou vallen dan kan ik me echt niet voorstellen dat het me langer dan tien seconden bij zou blijven. Ik zou dan echt niet nog na maanden denken: o ja, die bruiloft waar Marieke een jurk van goedkoper materiaal droeg.

Ik snap dat sommige vrouwen echt een bepaald soort jurk willen en dat deze gewoon niet is wat ze in hun hoofd hebben. Of dat ze een jurk nodig hebben die precies op maat is gemaakt. Of dat deze jurk gewoon niet staat. Ik snap echt wel dat er vrouwen zijn die er niet voor kiezen. Maar als dit zo'n beetje de jurk is die je in je hoofd hebt, als je een jurk die vrijwel identiek is aan deze wel zou kiezen als ie bij een dure bruidsboetiek zou hangen en niet als ie van de Zeeman is, puur omdát ie van de Zeeman is en om het idee dat ie maar 29,95 heeft gekost, dat snap ik dan weer niet.

Ik vind het wel leuk dat de Zeeman dit doet trouwens.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 08 Feb 2016 21:00

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Eens met Susan.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 08 Feb 2016 21:01

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Dat ziet er leuk uit! Als ik het niet breed zou hebben en hij zou mij staan zou ik hem zeker kopen. Ik vind het wel tof dat ze dit doen!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Feb 2016 21:01

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Ik zou het misschien wel doen. Heb nu een jurk van €1600,- op zolder liggen zo zonde voor 1 dag achteraf
Afbeelding
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 08 Feb 2016 21:04

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Leuk! Vind het sowieso zonde een klap geld aan een jurk uit te geven die je maar 1x aan hebt. Als deze er in mijn maat zou zijn en hij zou me staan zou ik hem nemen. Mij een biet wat een ander daarvan denkt. Ik leef voor mezelf, niet voor een ander.
D. 💙14-01-2019💙
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 08 Feb 2016 21:04

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Hij loopt wel denk ik want hij is op de site tijdelijk niet beschikbaar.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 08 Feb 2016 21:07

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Eens met susan en justme.

Het lijkt me zo zonde om zoveel uit te geven aan iets wat je eigenlijk maar 1 keer draagt. Maar ik geef dan ook niet veel om merken etc. Zou daar bij een ander ook echt niet naar kijken.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Feb 2016 21:08

Re: Trouwjurk van de Zeeman

JustMeDaan schreef:Leuk! Vind het sowieso zonde een klap geld aan een jurk uit te geven die je maar 1x aan hebt. Als deze er in mijn maat zou zijn en hij zou me staan zou ik hem nemen. Mij een biet wat een ander daarvan denkt. Ik leef voor mezelf, niet voor een ander.

Wat mij betreft gaan meer winkelketens zoiets doen. Ik hoef helemaal geen dure trouwjurk, zonde van het geld. :eyes:
<<

Anoniem205

Bericht 08 Feb 2016 21:10

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Marin schreef:...Maar ook omdat je gewoon ziet dat ie goedkoper is qua materiaal, dat zie bij veel goedkopere jurken....


Ik denk dat je je daar nog flink in kunt vergissen. Het materiaal is niet per definitie goedkoper namelijk, de kleding wordt in grotere oplage gemaakt, waardoor de kostprijs lager ligt. Tel daarbij op dat het meeste in (goedgekeurde, maatschappelijk verantwoorde fabrieken) lage lonen landen wordt gemaakt, et voilà.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers