Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwjurk van de Zeeman

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Feb 2016 12:56

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Inderdaad, stelletje aasgieren. Wel grappig dat iemand een advertentie heeft geplaatst 'laat je niet oplichten, vanaf 12.00 zijn ze gewoon weer te koop'.

Ik vind dat ook altijd zo stom als er zo'n ontwerper bij H&M is en mensen gaan die kleren dan alleen maar kopen om ze voor veel meer geld te kunnen verkopen. Ik vraag me dan ook af wie daar intuint. Als ik het driedubbele zou willen betalen voor een jurkje van Stella McCartney van de H&M dan koop ik wel een kledingstuk dat nieuw het driedubbele kost, het aardige van dit soort acties is juist dat het betaalbaar is en die aardigheid is er dan vanaf. Dat is hier dus ook.

Ik hoop dan altijd heel erg dat die mensen er mee blijven zitten, dat helemaal niemand het koopt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem177

Bericht 09 Feb 2016 12:57

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Scandic schreef:Er staan er alweer veel op MP. Echt, stelletje geldwolven ook. Hij schijnt om 12:00 uur weer online te komen trouwens. Ik vind het een hele mooie jurk, maar zou geen jurk willen waarvan er al duizenden zijn verkocht. Maar ga ook zeker geen duizend euro uitgeven voor een jurk.

Ik vind dat altijd zo'n trieste bedoeling. Er zijn zoveel mensen die geïnteresseerd zijn en dan is het uitverkocht omxat mensen m willen door verkopen op MP voor meer geld
<<

Anoniem288

Bericht 09 Feb 2016 12:58

Re: Trouwjurk van de Zeeman

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 16:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Feb 2016 13:00

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Wel grappig dat er allemaal onzinbiedingen worden gedaan op die jurk, iemand biedt overal 9.999.999.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem177

Bericht 09 Feb 2016 13:01

Re: Trouwjurk van de Zeeman

This website is under heavy load

We're sorry, too many people are accessing this website at the same time. We're working on this problem. Please try again later.

Hahaha website ligt er al uit
<<

Anoniem288

Bericht 09 Feb 2016 13:09

Re: Trouwjurk van de Zeeman

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 16:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem168

Bericht 09 Feb 2016 13:11

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Triest is het wel ja om het op marktplaats te zetten.

Ik weet niet of ik de jurk zou kopen voor mijn bruiloft. Nu vind ik een trouwjurk ook echt duur en ergens ook wel zonde als die verder gewoon ligt te verstoffen op zolder. Heb de mijne heel goedkoop kunnen kopen vanwege opheffingsuitverkoop, maar vind het anders ook wel erg duur voor een jurk. Dus in dat opzicht vind ik het wel een toffe en leuke actie. Als je weinig budget hebt of het er niet voor hebt, is dit gewoon ideaal.
Maar wat ik dan wel weer jammer vind, is dat het dan geen unieke jurk is en er veel mensen in dezelfde jurk zullen trouwen. Dat vind ik zelf dan wel weer minder. Maar goed als ik weinig geld zou hebben, zou ik het wel echt zeker toch overwegen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 09 Feb 2016 14:49

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Wij trouwen op een maandagochtend zonder poespas en ik had hem best aan willen trekken. Denk alleen niet dat ik mijn zwangere buik er in krijg.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem167

Bericht 09 Feb 2016 14:53

Re: Trouwjurk van de Zeeman

M'n zusje heeft hem gekocht, we hebben dezelfde maat dus dan probeer ik die van haar gewoon! Als die mij mooier zit, mag ik hem hebben!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Feb 2016 14:55

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Tsss, iemand op Marktplaats vraagt er gewoon 500 euro voor. Dan ben je echt maf, als je dat doet. Voor 500 euro kun je uit tig jurken kiezen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 09 Feb 2016 15:02

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Ah wat triest zeg dat ze voor zoveel alweer op marktplaats staan. Inderdaad Susan voor dat geld kun je uit genoeg jurken kiezen.

Is trouwens inderdaad wel met meer ja. Vind dat ook altijd bij Z8 met de uitverkoop. Direct na de uitverkoop staat mp vol met kleding wat voor de "normale" prijs aangeboden word maar gezien het grote aanbod weet je eigenlijk al dat het grootste deel gewoon uit de sale komt.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Feb 2016 15:05

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Ik zou sowieso niet de nieuwprijs betalen op Marktplaats, laat staan meer, of ik moet iets wel extreem hard nodig hebben en het echt helemaal nergens anders kunnen kopen. Dan moet het wel om iets heel bijzonders gaan, niet om een kleding-item.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 09 Feb 2016 15:08

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Spencer schreef:Wij trouwen op een maandagochtend zonder poespas en ik had hem best aan willen trekken. Denk alleen niet dat ik mijn zwangere buik er in krijg.

Oh leuk! Wanneer gaan jullie trouwen?
2012 & 2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 09 Feb 2016 15:09

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Haha dat moet ik vanavond maar eens bespreken met mijn man. Voor 17 juli in ieder geval. Dan is ons gezin compleet en heten we allemaal hetzelfde.
R. 2013
D. 2016
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Feb 2016 17:18

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Mocht ik ooit voor het altaar terecht komen dan trouw ik gewoon in wat ik mooi vind en wat bij de dag past. En als dat nou een 3ehands jurk van de rommelmarkt is dan zal dat me echt aan mijn reet roesten. Ik vrees alleen dat ik met mijn lengte gewoon de sjaak ben en een duurdere jurk zal moeten aanschaffen. Lang zijn is een dure grap vaak...Hoewel ik een korte jurk trouwens ook wel heel tof vind.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 09 Feb 2016 17:21

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Is het niet zo dat trouwjurken tegenwoordig veel langer zijn, en juist ingekort worden voor de kortere mensen? Zodat wij ook een jurk hebben die lang genoeg kan zijn? *hoop ik*
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Feb 2016 17:24

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Ik heb geen idee eigenlijk. Ik heb iig nooit een gala- of maxi-jurk gevonden die lang genoeg was. Maar me ook nog niet zo verdiept in trouwjurken, haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Feb 2016 18:04

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Leaf schreef:Ik heb geen idee eigenlijk. Ik heb iig nooit een gala- of maxi-jurk gevonden die lang genoeg was. Maar me ook nog niet zo verdiept in trouwjurken, haha.



uche....www.lightinthebox.com..uche... hier maken ze jurken op maat.... uche
*tot zover mijn sluikreclame :P



Kijk deze link: http://www.rtlnieuws.nl/editienl/guess- ... rouwjurken
Schat hoe duur de jurk is :P


Mijn jurk was overigens 150 euro, en wellicht ben ik een simpele stoffen/mode noob, maar ik vond echt niet dat je dat er aan af kon zien..
Afbeelding

Afbeelding
<<

Vivianne

Bericht 09 Feb 2016 18:13

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Susan schreef:Tsss, iemand op Marktplaats vraagt er gewoon 500 euro voor. Dan ben je echt maf, als je dat doet. Voor 500 euro kun je uit tig jurken kiezen.


Hier zouden ze gewoon een boete op moeten geven. :palm:
<<

Vivianne

Bericht 09 Feb 2016 18:15

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Lejow, ik denk er ook over na om daar een jurk te bestellen. En mijn zusje wil haar trouwjurk er bestellen.
Was je er tevreden over? Klopten de maten? Enz...
Ik vind je jurk erg mooi! Prachtige foto ook die 1e! :love:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Feb 2016 22:42

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Heel tevreden!
Maten klopten perfect. Mijn tante, die coupeuse is, heeft de benodigde maten opgenomen.
Dat is wel belangrijk dat dat goed gebeurt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Feb 2016 22:59

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Ik vond jouw jurk wel erg mooi Lejow. Als ik heel eerlijk ben heb ik toen wel een draadje hier en daar gezien, maar niks groots en hij zat je echt als gegoten. Stond prachtig en wat had je toen een mooi figuur.

Enne Vivianne, dank je ;-) ik heb overigens ook wel eens bij Light in the box besteld voor een jurkje voor een bruiloft. Het was een beetje een miskoop want het leek niet echt op t plaatje maar verder was ie wel prima!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Feb 2016 23:05

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Best leuk, die jurk van Zeeman! Ik zou ook nooit 1000 euro (of meer) aan een jurk uitgeven. Zou idd eerder voor lightinthebox.com gaan, die zien er prima uit en de prijzen zijn schappelijk.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Feb 2016 23:06

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Vivianne schreef:
Susan schreef:Tsss, iemand op Marktplaats vraagt er gewoon 500 euro voor. Dan ben je echt maf, als je dat doet. Voor 500 euro kun je uit tig jurken kiezen.


Hier zouden ze gewoon een boete op moeten geven. :palm:


Ik vind dat ook echt heel sneu voor de mensen die m juist goedkoop wilden kopen.
Let's discover the world together.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 09 Feb 2016 23:09

Re: Trouwjurk van de Zeeman

Mooi hoor die jurk! Belachelijk dat ze op Marktplaats gezet worden, echt triest hoor.

Ik ben getrouwd in een Karen Millen kokerjurk van 300 euro! Helemaal zoals ik al jaren van mijn bruiloft droomde. Heb ook echte en dure jurken aangehad maar dit paste beter bij ons en onze bruiloft.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers