Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 06 Feb 2016 22:33

Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Even aangenomen dat het gaat om wat serieuzere relaties dan een vakantievriendje, ben ik benieuwd naar waarom je vorige relatie(s) is/zijn geëindigd?
<<

Anoniem281

Bericht 06 Feb 2016 22:39

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Mijn exen wilden meer dan ik. Of iig sneller. Pas bij m'n huidige vriend, kon ik me een toekomst voorstellen. Daarvoor werd ik helemaal gek als een jongen/man begon over plannen enkele maanden in de toekomst. Laat staan dat ze spraken over samenwonen of zoiets ver weg en engs!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Feb 2016 22:40

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

1e vriend bleek een burn-out te hebben
2e liep ik overheen
3e was ik gewoon klaar mee gevoel was weg en het was gewoon op
4e ex trok mijn zwangerschap icm burn-out niet besloot nog even vreemd te gaan nou ja te veel gezeik.
2015 💙
<<

anoniem203

Bericht 06 Feb 2016 22:49

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Ik heb maar 1 ex en daar heb ik bijna 4,5 jaar een relatie mee gehad. Toen we na 2 jaar gingen samen wonen kakte het in. Ik was niet meer verliefd en ik begon me ontzettend aan hem te irriteren. Hij deed bijna niks aan het huishouden en als ik een dag moest werken en hij was vrij (werkte onregelmatig) zag ik heb voor mijn vertrek achter de computer zitten om te gamen en als ik 's avonds terug kwam vond ik hem in dezelfde positie als dat ik hem had achtergelaten. Vaak nog in z'n slaapkloffie en ik kon om half 7 zelf nog gaan koken. Daarna ging hij de rest van de avond weer verder met gamen. Hij was verder ook erg onvolwassen en als hij zijn zin niet kreeg begon hij te zeuren en piepen als een klein kind en hij was top in het mij aanpraten van een schuldgevoel. Toppunt was op de dag van de begrafenis van mijn oma. Lang verhaal maar hij hield toen totaal geen rekening met mij en was ook niet op de begrafenis. 2 maanden later was het over want ik was verliefd geworden op een ander. Op mijn huidige man :)
<<

Anoniem177

Bericht 06 Feb 2016 22:53

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

1: ging vreemd en loog over alles. Zelfs de kleine dingen
2: ik weggejaagd soor mn vertrouwen kwestie en we hadden verschillende toekomstbeelden
3: werkte niet samen. Ik was niet gelukkig en eigenlijk nooit geweest
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 06 Feb 2016 23:26

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Ik heb maar 1 keer eerder een relatie gehad, en die ging uit omdat ik het liefst nooit meer seks wilde en hij daar wel behoefte aan had.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 06 Feb 2016 23:32

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Interessant onderwerp. :)

Ik heb hiervoor maar één serieuze relatie gehad. Hij was heel lief, maar was te 'slapjes' voor mij. Heel erg bezig met wat anderen van hem vonden. Hij was net zo ongelukkig als ik destijds, maar stak zijn hoofd in het zand en wilde/durfde het niet toe te geven aan de buitenwereld of er aan werken. Ik na een tijdje wel en ik leerde ondertussen ook een ander kennen met wie het enorm klikte en die mijn beste vriend werd. Pas een jaar later kwam ik erachter dat ik verliefd was op diegene en hij ook op mij. Toen heb ik het uitgemaakt.
<<

Anoniem201

Bericht 06 Feb 2016 23:36

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Mijn ex (vader van onze zoon) is 2x vreemd gegaan. Maar dat was niet de hoofdreden van onze breuk. Uiteindelijk zijn we volledig uit elkaar gegroeid na 10 jaar en heeft mijn vertrouwen ook een forse deuk op gelopen. Hij was en is erg dominant en kan goed manipuleren. Ik trok het niet meer.

En een hele poos later heb ik nog een gozer gehad waarvan ik wel serieus in de relatie stond, maar hij vooral serieus bezig was met seks dates met anderen enz.
Om te kokhalzen!
<<

Anoniem221

Bericht 07 Feb 2016 00:12

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Ik voelde geen verliefdheid meer en begon me te ergeren aan alles wat de ander deed. Geen drama, gewoon geen match.
<<

Poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 37

Geregistreerd: 14 Dec 2015 01:13

Bericht 07 Feb 2016 00:31

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

1. Eerste relatie was met een jongen die niet sterk in zijn schoenen stond, heel lief en zacht maar geen eigen mening. Mij ging dit na een tijdje heel erg irriteren. Hij benauwde me ook heel erg. Hij heeft me na onze breuk nog wel een jaar of 5 achterna gelopen.

2. Ik was helaas veel verliefder op hem dan hij op mij. Dik jaar liefdesverdriet om gehad.

3. Veel te veel ruzie...te verschillend. Hij leek op mn ex daarom zag ik er potentieel in.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 07 Feb 2016 01:06

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

1. Hij stond stil in het leven en ik wilde meer, studeren, naar een andere stad verhuzen.
2. Hij kon zijn ex niet vergeten en ik was daar klaar mee.
3. Hij woonde nog thuis en ik op mezelf en ik kon er niet meer tegen dat hij zich niet los kon maken van zijn ouders.
4. Mijn ex zat in een burnout maar ging maar door met keihard werken en ging hieraan onderdoor maar kon dit niet delen met mij waardoor we uit elkaar groeiden.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1306

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 07 Feb 2016 10:29

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

1. Mijn eerste relatie ging uit omdat we jong waren en totaal niet bij elkaar pasten.
2. De tweede relatie.. ik heb nog steeds geen idee waarom precies het uitging. Het leek goed te gaan. Hadden weinig echte problemen. Totdat hij op een dag besloot er vandoor te gaan met alles wat ik had. Ik was pril zwanger, had net dat weekend een miskraam. Een week ervoor had hij alle auto's op z'n naam gezet, spaargeld opgenomen en alle spullen uit huis gehaald. Verder nooit een verklaring gekregen over het hoe en waarom het uitging. Ik denk omdat hij gewoon een ander had. Want niet lang erna is hij naar engeland verhuist met zijn nieuwe liefde..
<<

Anoniem291

Bericht 07 Feb 2016 10:40

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Omdat alles belangrijker was dan ik en dan met name uitgaan, vrienden en bier drinken. Ik trok dat niet meer, jaren later heeft mijn ex zijn excuses aangeboden voor zijn egoïstische gedrag toen. Denk dat we elkaar te vroeg zijn tegen gekomen en hij gewoon nog niet klaar was voor echt een serieuze relatie.
Wat een verdriet heb ik gehad van het verbreken van die relatie maar ik kon het niet meer.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Feb 2016 10:46

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Jemig Boerenkool, wat schofterig en laf van je 2e ex!

Bij mij:
1. We gingen allebei ergens anders studeren en ik wilde toen vrijheid en geen serieuze lange afstandsrelatie meer.
2. Dit was het meest heftig. We werden steeds opnieuw onwijs verliefd maar we zaten allebei niet lekker in ons vel en hij was dan heel erg op mij gericht. Heel fijn soms, maar ook heel benauwend. Dit was op een gegeven moment een knipperlichtrelatie en uiteindelijk heb ik ingezien dat het gewoon niet ging werken. Zijn verdriet was zo hevig, daar heb ik dan weer veel verdriet van gehad ook.
3. Hij verloor zich in online poker en liet al zijn ambities varen. Hij begon te liegen tegen zijn ouders over vanalles, en toen ik ontdekte dat hij ook tegen mij niet eerlijk was was het klaar. Ik wilde afstuderen, een baan vinden en verder met mijn leven en hij wilde of kon daar niet in mee. Achteraf zo'n goede beslissing! Hij is daarna nog veel verder afgegleden en ik had niet voldoende invloed op hem om dat te voorkomen. Echt heel frustrerend en verdrietig om te zien.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem315

Bericht 07 Feb 2016 10:57

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Omdat ze seks wilden en ik (nog) niet.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 07 Feb 2016 11:15

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Mijn vakantievriendje ìs mijn eerste serieuze relatie :wink: Al bijna 10 jaar inmiddels. Daarvoor hadden we beiden geen echte relaties gehad.
<<

Anoniem186

Bericht 07 Feb 2016 11:33

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

1. We waren nog best wel jong en het was voor ons allebei de eerste serieuze relatie. Het was te heftig allemaal.

2. Hij ging vreemd en wilde uit elkaar. Jaren later hebben we het nog een keer geprobeerd, hij had toen inmiddels een kind gekregen met de vrouw waar hij mee vreemd was gegaan. Dat werkte voor mij niet, ik was nog lang niet toe aan kinderen. Dus toen heb ik het uitgemaakt.

3. Ik had een relatie met de broer van hierboven, haha wat was dat eigenlijk erg zeg. Ik werd verliefd op een ander en maakte het uit.

4. Deze jongen had een zwaar drugsprobleem, jarenlang clean geweest en daarna weer wat misstappen gemaakt, daar kon ik niet mee leven.

Ik heb met zowel nr 2, 3 als 4 samengewoond. Ik had nogal pech in de liefde haha.
<<

Geel

Bericht 07 Feb 2016 11:44

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Eerste ex: ik heb drie jaar lang getwijfeld. Uiteindelijk ging hij vreemd en werd ik ook een beetje half verliefd op iemand anders en toen hebben we er na lang rekken een punt achter gezet. Had ik veel eerder moeten doen, ik was er redelijk snel overheen.

Tweede ex: hij wilde terug naar zijn eigen land en ik wilde niet weg uit Nederland. We pasten uiteindelijk niet genoeg bij elkaar en hielden niet genoeg van elkaar om dit offer voor elkaar te brengen, hoewel ik het heel knap vind dat hij zo lang hier is geweest. Heb heel lang geloofd dat hij alsnog de liefde van mijn leven was en dat we aan het eind alsnog weer bij elkaar zouden komen, echt een jaar of anderhalf, twee heb ik dat gedacht.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 07 Feb 2016 12:08

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Ik ben 3,5 jaar samen geweest met mijn eerste ex. Hij zat niet lekker in zijn vel en dat uitte zich vooral in lichamelijke ongemakken waardoor veel uitjes niet doorgingen en we vrijwel geen seks hadden. We hielden van elkaar maar echte liefde was het terugkijkend niet. We zijn toch nog zo lang samen geweest omdat het mijn eerste relatie was en ik hem niet alleen achter wilde laten. Bang dat hij helemaal in een depressie zou belanden. Maar uiteindelijk trok ik het niet meer.

Mijn tweede ex woonde in Engeland. We zijn een jaar samen geweest. Hij kwam elke maand een paar dagen over. Toen mijn huis was afgebrand, en ik weer bij m'n ouders woonde had hij opeens geen geld en mogelijkheden meer om over te komen. Dat was voor mij genoeg aanleiding om er mee te stoppen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Feb 2016 12:33

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Best een bijzonder topic zo, ook omdat ik sommige relaties gewoon kan herinneren van forummers. Voor sommigen best confronterend om aan terug te denken misschien. Ik hoop dat iedereen nu wel gelukkig is.

Ik heb geen echte ex, m'n man is m'n eerste echte relatie. Maar lang geleden toen ik net op t forum kwam had ik wel een jongen in m'n leven op wie ik erg verliefd was, m'n fwbtje noemde ik m. Veel oude rotten hier zullen zich dat nog wel kunnen herinneren. Wij hebben nooit een officiële relatie gehad omdat hij dat niet wilde. Ik was heel erg verliefd, heb al m'n eerste keren met hem meegemaakt en we hebben vier jaar (behoorlijk lang eigenlijk) aangeklungeld. Hij hield me ook wel een beetje aan het lijntje. Maar uiteindelijk kreeg hij een vriendin en was het echt over. Ik heb al jaren geen contact meer met m maar ik geloof dat hij nog steeds gelukkig is met z'n vriendin en veel reizen maakt.

En dan ex 2, ook geen echte ex en iets wat ik nu niet heel openlijk meer hier benoem, maar sommigen zullen misschien nog wel weten dat ik twee jaar een affaire met een getrouwde man heb gehad. Niets classy aan maar het was wel heel heftig en intens. Ik vloog heel vaak naar hem toe in het buitenland, echt zo'n heftige affaire was het. We hebben wel serieus gesproken over de voortzetting van de relatie maar hij had twee kinderen en wilde geen kinderen meer (knoop er in) en ik wilde dat wel. En puntje bij paaltje wilde hij z'n huwelijk toch niet opgeven. Heel af en toe hebben we nog contact (wat ik heel erg af houd, ik hoef en wil absoluut geen diep contact meer omdat ik dat niet eerlijk vind tegenover m'n man en heb er zelf ook weinig behoefte aan) maar ik weet wel dat hij intussen wel in een scheiding ligt en toch met iemand anders verder wil. En weet je, heel ergens gaf dat mij wel een steek. Waarom met diegene wel verder en met mij niet? Maar het is goed zo, ik was met hem uiteindelijk ongelukkiger geweest dan ik ben met m'n man nu die voor mij door het vuur gaat.
Let's discover the world together.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 07 Feb 2016 12:41

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

1) we waren te jong en ik was niet toe aan vastigheid. Ik heb toen met een ander gezoend waardoor we besloten ermee te stoppen. Ik was er behoorlijk ziek van. Was m'n eerste grote liefde zeg maar.

2) dat is, na ruim 2 jaar, uit gegaan op m'n 19e. Hij was 5 jaar ouder en toch al wel een heel stuk serieuzer dan ik toen. Ik wilde stappen ed, maar hij wilde de weekenden lekker op de bank doorbrengen. Ik heb het uitgemaakt, omdat ik voelde nog niet aan dat leven toe te zijn.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem286

Bericht 07 Feb 2016 13:01

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

1) hij ging vreemd
2) hij ging vreemd (we woonden samen)
3) hij vond het te snel gaan (ik was net voor hem naar eindhoven verhuisd)
4) ik ging vreemd en hij ging vreemd

Dit zijn de serieuzere, langer durende relaties die ik heb gehad.

Daarnaast nog wel wat kortere relaties gehad trouwens, meestal ging dat gewoon uit omdat een van de twee niet meer verliefd was.

:)
<<

Lady1984

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:46

Bericht 07 Feb 2016 14:24

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Mijn serieuze relaties
- Geweldige tijd mee gehad, veel mee gelachen maar hij was zo druk en we zaten uiteindelijk niet genoeg op hetzelfde niveau om dat voort te zetten. Ik zag een toekomst met hem niet voor me. Als ik bijvoorbeeld over kinderen nadacht zag ik hem als een extra kind.

- Ik wilde dat de relatie verder ging. We woonden vanwege werk uit elkaar, hadden een huis gekocht en ik zag dat als stap verder naar een gezin en dichter bij elkaar zijn. Hij begreep mij niet dat ik graag vaker samen met hem wilde zijn en een dagelijks leven samen wilde. Ik begreep van hem niet dat hij z'n ambities voor een gezinsleven stelde. We groeiden uit elkaar en mijn gevoel ging weg. Ik voelde me eenzaam in de relatie.

Van mijn laatste relatie heb ik heel veel geleerd. Ik ben hem daar onwijs dankbaar voor. Maar ik ben blij dat ik nu geen relatie heb en me op mijn eigen tempo kan ontwikkelen. Ik weet nu achteraf dat ik me afhankelijk van hem voelde om gelukkig te zijn. Dat was niet eerlijk ten opzichte van hem. Nu ik alleen ben weet ik veel beter wat mij gelukkig maakt en ben ik ook echt veel gelukkiger.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 07 Feb 2016 15:11

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Mijn ex had 2 jaar lang tegen me gelogen over meerdere dingen, toen dat uit kwam heb ik een punt achter de relatie gezet.

Mijn ex daarvoor voelde meer als een grote broer dan als mijn vriend. Heb 't toen ook daarom uitgemaakt.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 07 Feb 2016 15:25

Re: Waarom zijn je eerdere relaties geëindigd?

Vriendje 1: Stelde eigenlijk niks voor (de verkering (2 maanden) niet en hij ook niet). Daarbij ging hij niet met 1, maar 2 meiden vreemd. Per direct gedumpt, vervolgens heeft-ie nog maanden achter me aangelopen. Zucht..

Eerste echte relatie: We pasten gewoon niet (meer) bij elkaar. Zijn onzekerheid uitte hij door mij eigenlijk wat te kleineren. En net als Exo: ik wilde nog geen seks, hij wel.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers