Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afzeggingen verjaardag dochter

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Feb 2016 16:49

Afzeggingen verjaardag dochter

Vandaag vierden we B's 4e verjaardag.
Gedurende de weken hadden er al wat mensen afgezegd die gewoon niet konden vandaag, maar gisteravond en vanmorgen zeiden er nog eens heel veel andere mensen ook af..
Ziek...
Van de 30 mensen die uitgenodigd waren zijn er 7 geweest. De rest kon dus niet, of was ziek.
En ik weet het, daar kan niemand iets aan doen, maar ergens ben ik er wel een beetje verdrietig over.

B heeft zich gelukkig goed vermaakt, en heeft nu wel de tijd gehad om met haar nieuwe speelgoed te spelen.

Bah.. :nopompom:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 06 Feb 2016 17:15

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Wauw dat is wel echt heel weinig! Ik voel de teleurstelling wel hoor (heb het zelf met een oma van mijn zoon, die heeft gewoon echt helemaal niks laten horen). De kinderen hebben het nu niet zo door natuurlijk, maar je gunt ze gewoon heel veel. Logisch denk ik. Hoe terecht de afzeggingen ook zijn.
L2014 & H2017
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Feb 2016 17:20

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Ja, ze leefde er zo naar toe! Ze vroeg ook steeds wanneer 'de gasten' zouden komen haha.

Er komen mensen gedurende de week nog wel langs, dus het aantal wordt toch wel wat hoger. Maarja, nu zit je klaar met je taart en je chips en je bier en je nootjes en je wraps en en en hahahaha
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 06 Feb 2016 17:30

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Ah wat jammer :( Dat lijkt me ook naar. Gelukkig heeft ze er niet zoveel last van gehad...
De 2e verjaardag van onze zoon houden we dit jaar maar klein, vind het zo sneu voor hem maar ik denk dat hij er niks van merkt. Ik ben dan 35 weken zwanger en ik mag haast niks doen, vandaar de keuze.
Als je zelf vrolijk bent, en er in ieder geval een paar belangrijke mensen zijn dan denk ik dat kindjes het niet zo opvatten als de volwassenen. Gelukkig maar :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Feb 2016 17:43

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Ja, ook mijn vader en schoonmoeder zijn ziek, dus dat is wel jammer.

Ja, hij is inderdaad pas 2 Peinture, dus zal er niet heel veel van merken :P


En, dat vind ik ook stom.. Ik heb altijd best veel foto's in haar fotoboek van haar verjaardag.. Nu heb ik er denk 5, omdat er niet zoveel foto's te maken vielen hahahaha
<<

Anoniem184

Bericht 06 Feb 2016 18:08

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Oh dat vind ik wel sneu. kwamen de partners van de zieken dan ook meteen niet? Want als één van ons ziek is en we hebben een verjaardag, gaat de ander wel.
<<

Anoniem185

Bericht 06 Feb 2016 18:16

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Ik voel met je mee. Hier ook een afzegging, op de dag zelf. Mooi bijkomend is dat deze mensen mijn verjaardag vorig jaar ook al vergeten waren (kwamen niet opdagen).
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 06 Feb 2016 18:21

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Aaahh... Ik vind dit wel heel sneu voor jullie, zit je dan met alle lekkere hapjes. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je teleurgesteld voelt, ik hoop dat B ondanks de afzeggingen toch een fijne dag heeft gehad!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 06 Feb 2016 18:38

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Sneu. Maar hoe kom je eigenlijk aan 30 uitnodigingen voor een kinderverjaardag? Ziek is ziek en dan zeg je af. Maar kan me bij 30 uitnodigingen ook wel voorstellen dat er mensen bij zijn die die uitnodiging voor zo iets op zaterdag niet uitkomt, toch ietsje verder afstaan en dan toch afzeggen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem184

Bericht 06 Feb 2016 18:42

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

30 man, niet 30 uitnodigingen toch? Op zich hebben wij 30 man ook wel vrij snel bij elkaar. En dan is onze familie en vriendenkring echt niet heel groot :) En die 30 man staan niet ver weg, gewoon dichtbij ons en zouden (naar mijn weten) de dag gewoon vrijhouden.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Feb 2016 18:51

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Klopt, 30 man. En dat zijn gewoon goede vrienden en familie ;)
Niet Kees van de hoek ofzo.

Een aantal hebben geen partner, de partner moet werken, of met de partner hebben wij niet zoveel contact oid.

Het waren niet eens zoveel afmeldingen door mensen die iets anders hadden, maar er waren vooral heel heel veel zieken!
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 18:25

Bericht 06 Feb 2016 19:41

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Wat jammer zeg! Ik snap dat je ervan baalt, het blijft toch een bijzondere dag. En vooral voor je dochter, die maakt alles nu zo duidelijk mee. Gelukkig heeft ze nog visite en cadeautjes om naar uit te kijken :)
2014 2016 2019
<<

Anoniem315

Bericht 06 Feb 2016 20:05

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Balen, ik snap het, zou het zelfde gevoel hebben. Maar laat het gaaaaan, je hebt er niks aan om nu te kniezen. Je dochter voelt zich heus alsnog wel jarig en heeft er vast niet veel last van.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Feb 2016 20:46

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Is helemaal waar hoor Exo!
En een voordeel, met alles wat over is, hebben we de rest van de week nog feest :P

Alleen.. ik begin mezelf nu ook niet lekker te voelen :palm:
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 08:00

Bericht 06 Feb 2016 21:14

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Hier hebben we 2 weken geleden ongeveer hetzelfde gehad. Van de 19 man, 5 afmelding in de ochtend vanwege ziekte,
Uiteindelijk dus nog steeds gezellig geweest, en zoon heeft vooral met de kindjes gespeeld (die gelukkig allemaal niet ziek waren).

Maar het heerst nu gewoon heel erg...
Afbeelding
Afbeelding
<<

anoniem196

Bericht 06 Feb 2016 22:47

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Wat vervelend zo veel afzeggingen.
Gelukkig heeft B. een leuke dag gehad.

Veel zieken zeg!
<<

Anoniem255

Bericht 07 Feb 2016 08:12

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Wat sneu zeg :(
Ik snap het wel. Mijn beste vriendin kwam niet op mijn dochters verjaardag omdat ze alle verjaardagen niet bij kan houden. Ik snap het op zich wel hoor maar de dochter van je beste vriendin...
<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 17:19

Bericht 07 Feb 2016 08:20

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Wat sneu Lejow! Snap dat je je rot voelt...
Als ik het zo lees vooral overmacht! Gelukkig heeft je dochter het fijn gehad!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Feb 2016 08:42

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Mien schreef:Wat sneu zeg :(
Ik snap het wel. Mijn beste vriendin kwam niet op mijn dochters verjaardag omdat ze alle verjaardagen niet bij kan houden. Ik snap het op zich wel hoor maar de dochter van je beste vriendin...
Ik zet ook niet alles op alles om naar kinderverjaardagen te gaan. En ik verwacht ook niet dat vrienden dat bij mijn kind doen. Daar heb je in mijn ogen familie voor, voor mij is dat niks en ik ben het ook niet echt van plan (Carrie en Geel, als jullie dit lezen: dan weet je dat vast).

Neemt niet weg dat ik het balen vind voor lejow en d'r dochter. Als het wel gewoonte is bij jullie en het loopt op deze manier dan is dat gewoon rot.
#teammaple🍁
<<

Anoniem186

Bericht 07 Feb 2016 09:14

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Wat vervelend, Lejow. Dat zijn wel heel erg veel afzeggingen.

Ik heb er zelf ook altijd wel moeite mee als mensen afzeggen voor de verjaardag van mijn kinderen. Mijn man en ik hebben allebei amper familie, dus hier moeten we het wel vooral van onze vrienden hebben. En op de 1 of andere manier raakt het me altijd als mensen afzeggen. Voor m'n eigen verjaardag maakt het me niet uit, die vier ik om die reden al jaren niet meer (uitgezonderd van m'n surprise party afgelopen jaar).
Ik probeer zelf wel altijd naar kinderverjaardagen te gaan als we zijn uitgenodigd. Als ik het maar heel even, even je gezicht laten zien is niet zoveel moeite denk ik dan.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Feb 2016 10:48

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Urban Naked schreef:
Mien schreef:Wat sneu zeg :(
Ik snap het wel. Mijn beste vriendin kwam niet op mijn dochters verjaardag omdat ze alle verjaardagen niet bij kan houden. Ik snap het op zich wel hoor maar de dochter van je beste vriendin...
Ik zet ook niet alles op alles om naar kinderverjaardagen te gaan. En ik verwacht ook niet dat vrienden dat bij mijn kind doen. Daar heb je in mijn ogen familie voor, voor mij is dat niks en ik ben het ook niet echt van plan (Carrie en Geel, als jullie dit lezen: dan weet je dat vast).

Neemt niet weg dat ik het balen vind voor lejow en d'r dochter. Als het wel gewoonte is bij jullie en het loopt op deze manier dan is dat gewoon rot.


Zo sta ik er ook in. Ga denk ik voor de verjaardag van mijn zoon niet eens vrienden uitnodigen, of hooguit drie of vier.

Maar ook ik vind het wel jeel sneu voor je Lejow. Gelukkig heeft B wel genoten.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Feb 2016 10:54

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Klopt, bij ons is het wel gebruikelijk. Ook omdat de meeste ook kinderen hebben waarmee B graag speelt.

Mien,dat zou ik ook niet leuk vinden inderdaad..
<<

Anoniem280

Bericht 07 Feb 2016 10:59

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Snei Lejow,

Maar half Nederland ligt plat met griep.
Ook ik heb de griep en wat voel ik me rot!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Feb 2016 11:10

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Caramba schreef:Snei Lejow,

Maar half Nederland ligt plat met griep.
Ook ik heb de griep en wat voel ik me rot!


Jep, dat is het ook, niemand kan er wat aan doen..
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 21:05

Bericht 07 Feb 2016 12:31

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Ah zo sneu he, opa ook al ziek :( Ziek zijn is niet te plannen helaas en ik ziek zijn al meteen 5 mensen minder :( Vorig jaar was Juul ziek. Gaat lekker zo;). Kom als je tijd hebt voor Rio nog even bij haar op verjaardagsvisite en neem ik het Disneyspel en het kadootje mee :cheering:

En 30 man is opzich niet eens absurd raar toch? Ik vier de verjaardagen bewust klein omdat ik zelf gewoon niet ervan hou het gevoel te hebben de helft van m'n kinds verjaardag te missen door de drukte, maar als ik alle vrienden uitnodig zit ik ook aan zoiets. Wel echt heel leuk voor het kind denk ik.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers