Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vriend

Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vriend

Ik ben/ga verhuisd(zen) naar vriend
39
51%
Vriend is/gaat verhuisd(zen) naar mij
20
26%
We zijn/gaan tussen onze woonplaatsen verhuisd(zen)
7
9%
Anders...
11
14%
 
Aantal stemmen : 77
<<

Anoniem304

Bericht 06 Feb 2016 18:35

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Wij woonden 2km. bij elkaar vandaan. Ik ben naar zijn woonplaats verhuist, maarja dat was dus niet zo ver :P
<<

Anoniem258

Bericht 06 Feb 2016 19:28

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Wij woonden 75 km uit elkaar, en hij is hier komen wonen. Maar dat kwam ook doordat mijn vader en moeder beide ernstig ziek waren en ik nog jonge zusjes en een broertje heb. (Toen 6, 8, 9 en 11) Het was dus beter om hier te blijven wonen omdat ik veel opving daar.

Hij is nog een jaar op zijn oude werk gebleven maar heeft toen een baan hier gekregen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 06 Feb 2016 19:42

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Thx, voor de antwoorden tot dus ver.

@Briggy zo suf is Brabant de komende 4 dagen niet. lol.

Nee, effe zonder gekheid. Ik ging jaren op en neer naar Eindhoven voor mijn vriendin en vind bijv. Eindhoven niet suf met de vele activiteiten die daar worden georganiseerd zoals GLOW, lichtjesroute, marathon etc..

Ik ben zelfs inmiddels verhuisd van mijn geboorteplaats (dorp zonder winkels) naar een groter dorp dat tegen nog groter dorp (bijna stad in mijn optiek) aanligt. Dit vanwege de voorzieningen. Het ligt op een kwartier rijden van mijn oude woonplaats af.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 06 Feb 2016 20:01

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Mijn vriend en ik woonden een 80 km uit elkaar. Hij in Amsterdam ik in een dorpje in Brabant. Omdat ik hier een vaste baan heb en hij via uitzendbureau, en Amsterdam ook wel een beetje beu was qua drukte is hij hierheen gekomen. En hij vind het hier heerlijk rustig. We hebben hier nu een koopwoning. Vriend inmiddels een jaarcontract.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 06 Feb 2016 20:06

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Haha Fred, ja heel Brabant staat op zijn kop nu natuurlijk. Maar ik ben zelf in Dordrecht geboren dus carnaval doet mij niets ;). Eindhoven is inderdaad een leuke stad, heb er jaren met plezier gewerkt, gestudeerd en geshopt. Maar tippen aan Amsterdam en Utrecht doet het in mijn ogen niet :P
AfbeeldingAfbeelding
<<

Geel

Bericht 06 Feb 2016 20:22

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Ik ben eerst naar mijn man verhuisd, hij had al een flat en ik nog niet. Was wel in dezelfde woonplaats, maar helemaal aan de andere kant. In 010, dus dat was ongeveer drie kwartier tot een uur met het OV. Inmiddels wonen we aan de kant waar ik vandaan kom, want ik heb me nooit echt helemaal thuisgevoeld op die andere plek en we wilden groter gaan wonen. Het maakt hem niets uit en ik blijk toch meer geworteld dan ik dacht, dus we zijn allebei erg blij met waar we op dit moment zitten.
<<

Patsy

Bericht 06 Feb 2016 21:03

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Ik ben naar hem toe verhuisd, ik moest daarvoor 3 verdieping naar beneden :).
<<

Anoniem189

Bericht 06 Feb 2016 21:10

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Mijn vriend en ik wonen ruim 200 km bij elkaar vandaan. We hebben zijn huis verkocht en zoeken nu een huis bij mij in de buurt.
<<

Anoniem178

Bericht 06 Feb 2016 21:49

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Ik ben voor ex vanuit Rotterdam naar Brabant verhuisd. Dat ging uit, maar aangezien de vraag naar mensen in mijn vakgebied enorm is blijven hangen. Nu trekt vriend bij mij in, aangezien ik nog steeds werk heb in die plaats. Zijn werk zit precies tussen mijn en zijn oude woonplaats in. Voor hem liggen hier ook de banen voor het oprapen, dus mochten we ooit iets anders zoeken zitten we geramd.
<<

Anoniem291

Bericht 06 Feb 2016 21:51

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Wij woonden een half uur met de auto uit elkaar. In eerste instantie is mijn vriend bij mij komen wonen, want ik had een eigen huisje en hij woonde nog bij zijn ouders. Uiteindelijk hebben we een huis gekocht tussenin.
<<

Anoniem167

Bericht 06 Feb 2016 22:22

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

M'n vriend zn huis is een koophuis, en ik woonde nog thuis, dus de keuze was vrij snel gemaakt eigenlijk. Ook kon ik makkelijk werk vinden hier en vond ik de stad eigenlijk wel erg leuk, dus was weinig discussie. Nu 6 jaar later nog altijd blij met de keuze die we toen gemaakt hebben.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 07 Feb 2016 01:45

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Vriend en ik woonde allebei in hetzelfde dorp. Ik woonde nog bij mijn vader, en ben eerst bij hem ingetrokken (huurhuis). Vanuit daar samen naar een huis gaan zoeken, en nu wonen we alweer ruim 5 jaar in ons koophuis in hetzelfde dorp. Onze beide families wonen hier ook.
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 07 Feb 2016 02:58

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Ik ben naar mijn man verhuisd. Wel 2 straten verder haha. Maar ik ging van mijn ouderlijk huis samen wonen.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 07 Feb 2016 10:23

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Hij is hier ingetrokken, omdat ik een koophuis had en hij huurde. Hij woonde hier ongeveer 10-15 km vandaan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 07 Feb 2016 17:23

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Mijn vriendven ik woonden niet ver bij elkaar vandaan. Ik wilde eigenlijk graag in mijn woonplaats blijven en toevallig is dat ook nog iets dichterbij zijn werk dus zo is de keus gemaakt.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 07 Feb 2016 20:13

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Ik ben naar mijn vriend verhuisd. Wij woonden 20 km van elkaar, maar ik ben altijd naar de middelbare school gegaan waar hij woonde, dus ik had hier al mijn vriend(inn)en. Het was voor mij dus een hele logische stap. Plus het feit dat wij graag een huis wilden kopen en dat in mijn voormalige dorp echt onbetaalbaar is. Ik zit hier echt heel goed, heb al mijn vriend(inn)en vlakbij wonen en mijn zus is ook hierheen verhuisd.

Als ik nou al mijn vriendinnen in mijn eigen dorp had gehad, was ik niet zo gemakkelijk hierheen verhuisd overigens hoor.
2012 & 2016
<<

Anoniem148

Bericht 08 Feb 2016 13:12

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Ik ben bij mijn vriend ingetrokken. Een dorp verderop. Hij wilde zijn dorp niet uit omdat hij hier familie, vrienden, sport en hobby had.
Ik had naast familie niets in mijn dorp en het is maar 8 minuten met de auto naar mijn ouders' huis. Beide aan de andere kant van de dorpen.
Mijn broer is wel in ons eigen dorp gebleven en rijdt er net zolang op en vaak iets langer.
Dus voor mij maakt het niets uit.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Feb 2016 13:42

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

We woonden 7km bij elkaar vandaan.
Ik ben naar het dorp waar mijn man woonden verhuisd. I.v.m. dat mijn schoonouders veel Hulp nodig zijn.
2014 2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Feb 2016 14:31

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Mijn man is naar mijn dorp verhuisd, al moet ik zeggen dat wij eerder al in dezelfde gemeente woonden. Ik wilde absoluut niet naar zijn dorp verhuizen (zelfs al was het binnen dezelfde gemeente) dus hij is naar mij gekomen. Heeft ie verder niet veel voor hoeven 'opgeven' aangezien hij nu een km of 5-6 bij zijn oude huis vandaan woont haha.

♥♥
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 08 Feb 2016 14:44

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Mijn vriend en ik komen wel uit dezelfde regio, maar verschillende plaatsen. Ligt precies 1 dorp tussen, en daar wonen we we nu. Dus er precies tussenin. maar is gewoon toevallig dat we hier hier een mooi huis hadden gevonden. Is geen bewuste keuze geweest.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 08 Feb 2016 14:48

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Mijn vriend verhuist nu naar mij. Ik heb een koophuis, hij niet. Bovendien werken we allebei bij hetzelfde bedrijf, wat weer op 5 minuten afstand van mijn huis is. Alleen zijn kinderen wonen dadelijk ipv op 15 minuten afstand op 30 minuten afstand. Als we een huis gaan kopen, weegt dat dus wel zwaar mee. Maar zijn ex wil weer naar Noord Holland verhuizen dus dat eerst maar eens afwachten allemaal.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 08 Feb 2016 15:29

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Dat was bij ons makkelijk. Ik woonde tijdelijk bij mijn ouders, was al op zoek naar woonruimte in mijn vriend zijn woonplaats voor ik hem leerde kennen. Hij had net een huis gekocht vlak voor ik hem leerde kennen, dus ik ben bij hem ingetrokken.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 08 Feb 2016 16:49

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Ik ben ook naar mijn vriend verhuisd, van Zuid Holland naar Gelderland. Mijn roots liggen wel in mijn huidige woonplaats waardoor de stap wat minder groot was, al mijn ooms & tantes etc. wonen hier. Mijn nu man is ZZP'er en verhuizen was haast niet mogelijk voor hem. Plus ik was klaar met mijn studie en moest op zoek naar een baan, die heb ik dus gezocht in Gelderland. En hij woonde in eengezins koopwoning en ik in een klein flatje met 1 slaapkamer. Kortom vanaf het begin van onze relatie was het duidelijk dat ik die kant op zou gaan, heb ik nooit een seconde spijt van gehad, ik ben hier helemaal gesetteld en heb mijn eigen sociale leven opgebouwd. Stel dat wij zouden scheiden zou ik hier ook nooit meer weg gaan.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 08 Feb 2016 21:12

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Ik ben verhuisd naar mijn vriend, mijn vriend woonde 80 km verderop. Hij had zijn eigen huis en ik woonde nog bij mijn ouders.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem211

Bericht 08 Feb 2016 23:41

Re: Peiling: Vriend verhuist naar jou of verhuizen naar vrie

Mijn vriend komt als zijn huis verkocht is bij mij wonen. Dit ivm het co-ouderschap van mijn kant met mijn ex. Als ik geen kinderen had gehad, was ik bij hem komen wonen. Puur omdat hij daar veel meer heeft en ik het eigenlijk ook wel gezelliger vind daar. Helaas hebben we weinig keus.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers