Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderen van 2,5 jaar, zelf lopen met paraplu?

<<

Anoniem149

Bericht 04 Feb 2016 10:58

Kinderen van 2,5 jaar, zelf lopen met paraplu?

Zou dat al gaan? Mijn neefje logeert bij mij. Nou hebben we op zich binnen ook genoeg te doen, maar vind het ook altijd wel fijn om even naar buiten te gaan. Alleen het regent dus.. Regenkap heeft m'n zusje niet meegeven, is ze vergeten, dus wilde het misschien proberen dat hij zelf z'n plu vasthoudt. Wat denken jullie?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 04 Feb 2016 11:05

Re: Kinderen van 2,5 jaar, zelf lopen met paraplu?

Ja hoor leuk juist! En de helft van de tijd zal hij 'm vast niet boven z'n hoofd hebben maar van natregenen smelt je ook niet. Ik ging/ga met mijn kinderen juist als het regent vaak naar buiten. Heeft hij wel regenlaarzen bij zich? Want als schoenen kletsnat worden dan duurt het wel even voor ze weer opgedroogd zijn.
<<

Anoniem149

Bericht 04 Feb 2016 11:14

Re: Kinderen van 2,5 jaar, zelf lopen met paraplu?

Haha nee ook niet, hebben niet zo goed naar de weersvoorspellingen gekeken :wink: Maar op zich is dat ook geen ramp. Thuis schoenen uit en schone kleren aan en die schoenen drogen wel, blijven we de rest van de dag lekker binnen.
<<

Anoniem281

Bericht 04 Feb 2016 12:07

Re: Kinderen van 2,5 jaar, zelf lopen met paraplu?

Ik zou 'm geen mooie paraplu geven! Heb ik met mijn nichtje eens wel gedaan, die mocht een nieuwe plu uitzoeken en 't werd zo'n geval met katjes erop. Helemaal enig. Dikke windvlaag en dat ding was dus stuk. Interesseerde mij geen ene moer, ik bedoel.. 't Is maar een parapluutje.. Maar zij was over d'r treiter :')
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Feb 2016 12:15

Re: Kinderen van 2,5 jaar, zelf lopen met paraplu?

R loopt gewoon zelf met zijn plu.
R. 2013
D. 2016
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 04 Feb 2016 12:57

Re: Kinderen van 2,5 jaar, zelf lopen met paraplu?

E houdt em ook zelf vast, vind ze leuk!
Alleen vandaag kreeg ze volgens mij koude handjes dus gaf ze deze aan mij, om zelf haar handen in jaszak te stoppen. Gelukkig heeft haar plu een kromming aan handvat waarmee ik het aan mn jaszak kan hangen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem149

Bericht 04 Feb 2016 13:35

Re: Kinderen van 2,5 jaar, zelf lopen met paraplu?

Meneer vond het lopen met de plu geen succes haha. Ik denk dat houd ik 'm boven hem, maar nee dat ding moest weg. Dus uiteindelijk toch vrij nat geworden, maar net thuis lekker droge kleren aan en nu lekker op de bank onder een dekentje. Én meneer is bij het voetbal geweest waar hij heel de ochtend al om riep, dus missie toch wel geslaagd.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers