Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


leuke campings nederland

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Feb 2016 20:52

leuke campings nederland

Wij willen toch nog wel even op vakantie in de zomer. Man wil heel graag kamperen. Ik wil niet te ver weg. Dus dan maar nederland.

Welke campings zijn leuk of leuke mooie omgeving

eisen
geen limburg
evt bij de kust in de buurt
Omgeving leuke dingen te doen zijn
Niet in friesland/groningen/drenthe
Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 03 Feb 2016 21:01

Re: leuke campings nederland

Ik ben niet echt een kampeerder, maar ik was vorig jaar op de Wildhoeve in Emst, en dat vond ik leuk. Wij zaten in het enige huisje wat ze hebben, voor de rest zijn het kampeerplekken en een paar safaritenten. De omgeving daar is prachtig, je zit vlakbij het bos en de hei,eventueel Paleis het Loo als dat je trekt. De meest dichtbijzijnde 'stad' is Apeldoorn. Je zit dan ook heel dichtbij de Veluwse Bron, daar gaan wij graag naar de sauna.
<<

Anoniem156

Bericht 03 Feb 2016 21:08

Re: leuke campings nederland

Camping de Lievelinge vind ik fantastisch!
Het zit aan een plas en je kunt er je eigen tent stallen, of in een wigwam, oude schoolbus, yurt, of ander bijzonder hutje slapen. De plaats het dichtst in de buurt is Gorinchem (in de zomer heel gezellig!) en je zit overal dicht in de buurt.
Toen ik klein was heette de camping nog anders (en was 'ie nog niet zo hip) en kwam ik er regelmatig, ik heb er hele leuke zomers gehad!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 05 Feb 2016 15:24

Re: leuke campings nederland

Camping De Paal in Bergeyk (bij EIndhoven).

Is al vele keren uitgeroepen tot camping van het jaar. Superruime plekken, je hebt ook plekken met eigen badkamer (mooie luxa badkamers), de hele dag door écht leuke animatie voor de kinderen, lekker restaurant, hele grote speeltuin en een sorort van grote zandberg waar ze allerlei watertjes en dammen doorheen hebben gemaakt. Echt heel erg leuk allemaal!
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 05 Feb 2016 16:23

Re: leuke campings nederland

Ik zou dan eerder gaan voor ter spegelt, dan voor de paal Sarah. De paal is voor mijn gevoel echt meer op kinderen gericht. Ter spegelt ook wel, maar die heeft als voordeel dat het twee meren heeft en een binnenzwembad. Een kleinere met glijbanen, maar ook een grote waar je heerlijk rustig aan het water kan liggen zonder te andere mensen om je heen. Je kan er allerlei soorten tenten boeken zoals tipi of een vlondertent (super romantisch), maar natuurlijk zijn er genoeg andere kampeerplekken. Mijn ervaring is wel dat zowel de paal als ter spegelt je van tevoren moet boeken. Begin augustus zit dat echt vol (weer of geen weer). Veder heb ik goede en leuke ervaringen met de bergen in wanroij en hunzendal in borger. De laatste ligt in een prachtige omgeving.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Feb 2016 17:40

Re: leuke campings nederland

Bedankt voor de tips. Zal ze dit weekend eens bekijken

Hoeft in ieder geval geen camping met animatie of iets te zijn.
Afbeelding
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 05 Feb 2016 20:02

Re: leuke campings nederland

De Bergen in Wanroij is leuk. Ik woon daar aardig in de buurt en ging er als kind vaak een middag naar toe met mijn ouders omdat er een grote speeltuin bij zit.

De Heische Tip in dorp Zeeland (Noord-Brabant) is ook een fijne camping. Je loopt daar zo het grote natuurgebied de Maashorst in en uitvalswegen naar Uden etc. Den Bosch een uurtje rijden naar de Efteling liggen dichtbij.
Laatst gewijzigd door Fred op 06 Feb 2016 02:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 06 Feb 2016 00:59

Re: leuke campings nederland

In de zomervakantie zal je overal animatie tegen komen, of je moet buiten de zomervakantie gaan. Maar volgens mij was jouw man aan de bouwvak gebonden (of heb ik het nu helemaal mis?). Succes met uitzoeken.

Oja het leukermeer lijkt me ook echt iets voor jullie. Ligt net in Limburg, maar daar is ook een prachtige omgeving. Staat ook nog op ons lijstje. Maar zit ook vroeg vol.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Feb 2016 18:15

Re: leuke campings nederland

munk ik bedoelde meer op de reactie van munk. Maar wij moeten inderdaad bouwvak.

Limburg willen we liever niet. Laatste jaren vaak geweest haha
Afbeelding

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers