Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haar verven tijdens zwangerschap

<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 02 Feb 2016 18:45

Haar verven tijdens zwangerschap

Ik heb voor morgen een afspraak gemaakt om mijn haar te verven. Nou bedacht ik mij opeens, kan dit wel?
Ik lees op internet zulke wisselende verhalen. En ook horrorverhalen.
Zijn hier misschien meiden die het antwoord weten? Ik verf altijd blond.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 02 Feb 2016 18:48

Re: Haar verven tijdens zwangerschap

Ik doe het wel, mijn uitgroei laten verven iedere 5-6 weken bij de kapper. Zij gebruiken wel hele goede verf, die ook niet stinkt enzo. Wat ik niet laat doen is plukjes laten verven als ik zwanger ben.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 02 Feb 2016 19:04

Re: Haar verven tijdens zwangerschap

Dit is geen probleem! Kapsters mogen immers ook gewoon werken tijdens hun zwangerschap. Wel kan het zijn dat de verf iets anders uitpakt dan normaal oiv hormonen, dus dat is een kwestie van uitproberen ;)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Feb 2016 19:06

Re: Haar verven tijdens zwangerschap

Ja kan gewoon.
Ik laat mn uitgroei om de 6 weken bijwerken. Ook gewoon met highlights enzo.

Het is bij mij gelukkig nog nooit raar uitgepakt.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 02 Feb 2016 19:36

Re: Haar verven tijdens zwangerschap

Ik had het hier toevallig over met onze kapster en je kan gewoon je haren verven :)
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 02 Feb 2016 19:50

Re: Haar verven tijdens zwangerschap

Ohja, plukjes verven doe ik niet omdat ik dan toch een beter gevoel heb ofzo, slaat nergens op in ieder geval ;)
<<

Anoniem177

Bericht 03 Feb 2016 00:32

Re: Haar verven tijdens zwangerschap

Ja hoor kan gewoon.
Het kan soms zijn dat je haar wat anders uitpakt. Dit is een risico wat kan voorkomen maar gebeurt niet vaak.
In de salon heb ik het amper zien gebeuren en mocht t wel gebeuren is het vaak welnte verhelpen!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 03 Feb 2016 07:22

Re: Haar verven tijdens zwangerschap

Ik zou het zelf niet doen. Deze link geeft duidelijk aan waarom niet. http://www.eenveilignest.nl/verzorgen/haarverzorging/
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem304

Bericht 03 Feb 2016 08:07

Re: Haar verven tijdens zwangerschap

Ja dat kan gewoon. Als het zover is zal ik ook wel moeten. Ga niet met grijze uitgroei over straat. Lol.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Feb 2016 08:23

Re: Haar verven tijdens zwangerschap

Zelf heb ik het niet gedaan, vond m'n man niet zo'n fijn idee. Ik had alleen highlights en we gingen toch naar de zomer, dus het maakte mij niet zo uit.

Het is denk ik maar net wat je zelf wil en waar je je goed bij voelt.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 03 Feb 2016 12:26

Re: Haar verven tijdens zwangerschap

Ik heb het uiteindelijk maar niet gedaan. De kapster was ook niet overtuigd en er bleek ook in spoeling peroxide te zitten. Moet het maar doen met een uitgroei :(
Afbeelding
Afbeelding
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 03 Feb 2016 16:40

Re: Haar verven tijdens zwangerschap

Ik verfde mijn haar gewoon zelf thuis met zo'n Etos of Kruidvat pakje.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Nala3

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 16 Okt 2015 16:02

Bericht 03 Feb 2016 16:55

Re: Haar verven tijdens zwangerschap

Mijn kapper zegt dat het met de verf van tegenwoordig gewoon kan. Ik heb het vorige zwangerschappen gewoon gedaan. Ze zet me dan niet onder de droogkap omdat dat heet/benauwd kan zijn voor zwangeren.
<<

Anoniem177

Bericht 03 Feb 2016 17:29

Re: Haar verven tijdens zwangerschap

fashionmommy schreef:Ik verfde mijn haar gewoon zelf thuis met zo'n Etos of Kruidvat pakje.

Dat zou ik dan weer niet doen. Veel te chemisch haha

In de salon werken wij met verf op oliebasis en is daarom niet schadelijk voor de klant maar ook niet voor mij als zwangere. Ik kan gewoon rustig mijn werk doen
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 03 Feb 2016 17:35

Re: Haar verven tijdens zwangerschap

Met een pakje heb ik gehoord is idd nog veel chemischer.
Maar Bambina hoe zit dat dan met blonde verf? Er is toch altijd peroxide in denk ik?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 03 Feb 2016 18:23

Re: Haar verven tijdens zwangerschap

Ik vind het wel een verschil hoor. Je haar een ander kleurtje geven door middel van verf, wat minder/niet schadelijk is of je haar blond maken door middel van ontkleuren met peroxide. En dat ontkleuren was vroeger altijd flink chemische bende. De samenstelling zal gerust verbeterd zijn, maar echt goed voor je haar is het zeker niet.

Nou durfde ik niet eens een kleur mousse in mijn haar te doen tijdens mijn zwangerschap omdat ik veel te bang was dat ik flink wat weken als een Clown over straat moest! :palm:
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers