Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boeken voor kinderen van 4/5 jaar

<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 03 Okt 2013 15:34

Boeken voor kinderen van 4/5 jaar

Welke boeken zijn leuk voor kinderen vanaf 4/5 jaar?
Wij hebben al heel wat boeken in de kast staan maar ik wil mijn dochter voor Sinterklaas en haar verjaardag wat nieuwe boeken geven.
Het boek 'er was eens een vosje' staat al op mijn lijstje, maar ik zoek nog meer tips.
<<

Anoniem272

Bericht 03 Okt 2013 17:13

Re: Boeken voor kinderen van 4/5 jaar

Heb je Pluk van de Petteflat al? O en T vindt dat boek over Panama zo mooi, hoe heet het ookalweer...
<<

Anoniem272

Bericht 03 Okt 2013 17:16

Re: Boeken voor kinderen van 4/5 jaar

Afbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 03 Okt 2013 17:20

Re: Boeken voor kinderen van 4/5 jaar

de Gruffalo
Het cijferwinkeltje
Het letterwinkeltje
De spin die het te druk had
Raf
Kleine muis zoekt een huis
De Wiebelbillenboogie (deze komt eind oktober uit)
De rommelige reus
<<

Anoniem8

Bericht 03 Okt 2013 17:26

Re: Boeken voor kinderen van 4/5 jaar

Wij hadden laatst bij de bieb het boek gehaald 'Wie heeft die scheet gelaten? '. Ik heb drie weken niks anders hoeven lezen :thumbup:
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 03 Okt 2013 17:47

Re: Boeken voor kinderen van 4/5 jaar

Bedankt voor de antwoorden, hier kan ik iets mee!
En hos, die gaat er zeker komen, haha, dit is een mooi vervolg op 'over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept'.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Okt 2013 18:27

Re: Boeken voor kinderen van 4/5 jaar

De mol die wilde weten die op zijn hoofd had gepoept is ook geniaal.
Plus Jip en Janneke. Mijn neefje van 5 vind het een geweldig boek om uit voorgelezen te worden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem16

Bericht 03 Okt 2013 20:24

Re: Boeken voor kinderen van 4/5 jaar

Ooh Er was eens een vosje vind ik te leuk... die krijgen ze hier ook voor SInterklaas/

Verder is leuk
- ik zou wel een kindje lusten
- Poten omhoog!
- Tommie en Lotje ( soms vind ik het een beetje te maar de kinderen vinden het geweldig)
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:15

Bericht 04 Okt 2013 19:53

Re: Boeken voor kinderen van 4/5 jaar

Rambamboelie is ook leuk!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 04 Okt 2013 19:55

Re: Boeken voor kinderen van 4/5 jaar

Wij hebben die van de kleine mol in het Fries. Echt geniaal :)

Ik wil graag het grote jip en Janneke boek nog eens. We hebben nu een aantal van die kleine, maar doe grote lijkt me zo leuk om uit te lezen!
Hier zijn ze trouwens automatisch lid van de bieb als ze naar school gaan. Elke 2 weken 2 nieuwe boeken. Dat is ook handig.
Er zijn ook leuke boeken van Kikker.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 04 Okt 2013 20:06

Re: Boeken voor kinderen van 4/5 jaar

Wij zijn ook lid van de bieb, allebei de kinderen houden erg van lezen. Daar komen we dus regelmatig :) .
Ze hebben deze week allebei een boek uit mogen kiezen omdat het kinderboekenweek is, mijn dochter heeft gekozen voor 'het grote sprookjesboek voor jong en oud' van Marianne Busser en Ron Schroder. Ze kent alle sprookjes al maar in dit boek staan ze wel op een leuke kindvriendelijke manier.
Mijn zoon heeft 'pas op dit boek bijt' uitgekozen. En zelf heb ik 'één muisje kan geen optocht zijn' gekocht.
Rambamboelie klinkt ook leuk en die van jou klinken ook leuk Printje.
Nu nog een keuze maken want ik wil ze nou allemaal hebben voor de kinderen....
<<

Anoniem16

Bericht 04 Okt 2013 20:10

Re: Boeken voor kinderen van 4/5 jaar

Ik zou wel een kindje lusten! Is echt enorm leuk. Ik moet hem tot in den treure voorlezen haha. Ik vind het idee ook erg leuk en het verhaal is echt te schattig.
<<

Anoniem16

Bericht 07 Nov 2013 21:33

Re: Boeken voor kinderen van 4/5 jaar

Held op Sokken schreef:Wij hadden laatst bij de bieb het boek gehaald 'Wie heeft die scheet gelaten? '. Ik heb drie weken niks anders hoeven lezen :thumbup:



Ik heb hem vandaag in de klas voorgelezen en de reactie was meteen: NOG een keer :cheering:

Daarna boek mee naar huis en wederom de reactie; nog een keer!

Hij is erg leuk, wist je dat er ook een app van was?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers