Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Griep en dronken gevoel/duizelig

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 30 Jan 2016 17:56

Griep en dronken gevoel/duizelig

Ik heb nu al een week griep en het meest lastige momenteel is het enorme dronken gevoel wat ik heb. Ik kan amper recht lopen, fietsen is problematisch (ja, ik moet toch weleens boodschappen doen helaas) en ik baal gewoon als een stekker. Dit is mijn 2e ziekmelding sinds ik begonnen ben met werken daar in nov dus heb de arboarts ook nog op mn dak gehad woensdag. Ik wil en moet maandag weer aan het werk, maar wat helpt tegen dit gevoel?? Cinnezarine/primatour dus niet....

Iemand nog een gouden tip? Ik heb geen koorts meer oid, dit is echt nog het enige en daarom des te frustrerender....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem282

Bericht 30 Jan 2016 18:08

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Niet om je te ontmoedigen, maar draaiduizeligheid hoort soms bij een griep. Ik vraag me af of daar iets tegen ingenomen kan worden. Mocht je iets in huis hebben, zou ik het gewoon proberen. Sterkte!

Edit: zie nu dat je al 2 dingen hebt geprobeerd. Hm, ik vrees dat het dan gewoon bij het virus hoort...
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 30 Jan 2016 18:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 30 Jan 2016 18:08

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Eet je wel goed en genoeg? Ik herken het, ik heb het ook altijd nog een paar dagen nadat ik weer beter ben. Alsof ik nog even op krachten moet komen. Ik heb er een keer bijna een paniekaanval door gekregen, ik ging naar de stad (te voet) en voelde me ineens zo naar duizelig/angstig/misselijk en de drukte overviel me enorm. Achteraf dacht ik dat ik gewoon teveel van mezelf vroeg, een drukke stad, flinke wandeling, het was koud. Het was gewoon nog teveel zo kort nadat ik ziek was geweest. Ik zou dus rustig aan proberen te doen. Is er geen supermarkt op loopafstand of iemand die je even wat kan brengen? Goed eten en gewoon afwachten, het gaat vanzelf weer over.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 30 Jan 2016 20:47

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Ik kreeg betahistine. Word vaak bij meniere gegeven maar hielp bij mij wel.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem149

Bericht 30 Jan 2016 20:49

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Ik heb ook niet echt tips maar denk dat het 'gewoon' bij een griepje hoort en je het dus moet uitzieken. Ik kan begrijpen dat je maandag weer aan het werk wil, dus doe de rest van het weekend zo min mogelijk en lekker rustig aan. Beterschap!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 31 Jan 2016 21:51

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Hier gaat dat duizelige echt rond!
De afgelopen maand oid zijn er meerdere collega's ziek naar huis gegaan omdat ze zo ontzettend duizelig waren.. Ging gelukkig ook na een week oid weer over, maar vervelend is het wel..

Gaat het inmiddels al wat beter?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 31 Jan 2016 21:53

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Mwah, heb nog steeds het gevoel alsof ik in een andere realiteit leef ofzo, heel bizar. Weet ook nog niet wat ik morgen ga doen, ik wil wel heel graag weer werken maar of het verstandig is....heb het nu al langer dan een week, moet een keer voorbij zijn toch...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem148

Bericht 31 Jan 2016 22:40

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Is jouw bloeddruk wel goed? Anders bouillon drinken. Misschien helpt het?
Sterkte! Weet hoe vervelend het is, heb er echt al heel lang last van met tijden. Blijf bij je grenzen anders ben je verder van huis.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 31 Jan 2016 22:53

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Klinkt als een ontsteking van je evenwichtsorgaan. Dat duurt bij mij vaak wel een anderhalve week. Heel vaak gehad al.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 01 Feb 2016 00:26

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Dandelion schreef:Is jouw bloeddruk wel goed? Anders bouillon drinken. Misschien helpt het?
Sterkte! Weet hoe vervelend het is, heb er echt al heel lang last van met tijden. Blijf bij je grenzen anders ben je verder van huis.


Mijn bloeddruk is soms aan de lage kant, hier hou ik eigenlijk altijd wel rekening mee, heb zoute drop liggen of wat chips, of bouillon idd.
Krijg jij dit van een lage bloeddruk?

Ik neig inmiddels ook meer naar een ontsteking aan het evenwichtsorgaan ofzo. Ik ga nu slapen en dan maar ff kijken hoe ik me morgen voel.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 01 Feb 2016 10:24

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

En hoe gaat het nu? Ben je toch aan het werk gegaan?
<<

Anoniem148

Bericht 01 Feb 2016 10:47

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Bij mij ligt het idd aan een lage bloeddruk. Ik drink iedere ochtend rond 10 uur al bouillon en soms om 3 uur weer.
Ik merk dat drop weinig voor mij doen behalve dat ik er ziek van word.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 01 Feb 2016 12:43

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Zelda schreef:En hoe gaat het nu? Ben je toch aan het werk gegaan?


Nee, ik ben verstandig maar in bed gebleven....morgen naar de dokter, eerder was er geen plek.

Vervelend zeg Dandelion!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 18:19

Bericht 01 Feb 2016 13:05

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Vervelend zeg! Maar klinkt niét fijn.

Ten opzichte van werk voelt het beroerd, maar je doet er niks aan
Ik ben 2e X nu ziek in 2 weken....
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 01 Feb 2016 14:13

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Ik was met Kerst ook al een week ziek en nu dus weer :( echt hardnekkig wat er rondgaat!!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem149

Bericht 02 Feb 2016 18:25

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Hoe wast het bij de dokter Leaf? En hoe voel je je nu?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 02 Feb 2016 18:32

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Bij de dokter geweest en het is een teken van algehele verzwakking...door al dat gezeik met mn maag (ik heb al een jaar problemen en pas onlangs weten we eindelijk wat het is) neem ik vaak niet goed voedsel op en dat zorgt voor tekorten, wat weer niet goed is voor mn immuunsysteem en die vecht dus een tandje te hard tegen iets simpels als griep. Ben er voorlopig dus ook nog niet vanaf :(
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem149

Bericht 02 Feb 2016 21:16

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Oh wat balen zeg :( veel beterschap, hoop dat je snel opknapt.
<<

Anoniem148

Bericht 02 Feb 2016 23:08

Re: Griep en dronken gevoel/duizelig

Beterschap leaf!
Kan je niet iets van multivitamines innemen?

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers