Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jurkje bruiloft

<<

Vivianne

Bericht 30 Jan 2016 16:39

Jurkje bruiloft

Begin maart gaat een goede vriendin van mij trouwen. Ik heb de grote eer om haar getuige te zijn.
Nu is de timing niet heel erg handig aangezien ik net voor de bruiloft bevallen zal zijn.
Ik zal nog een buikje hebben en mijn doel is om borstvoeding te geven.
Mijn zoektocht naar het perfecte jurkje heeft al heel veel voeten in aarde gezet en ik begin zo langzamerhand een beetje wanhopig te worden. Ik wil niet heel last minute nog moeten shoppen maar ik besef mij wel dat nu iets kopen wellicht ook niet het aller handigste is. Maar ik denk dat de beste optie is voor om een wijdvallende jurk te kiezen zodat deze mijn buikje verhult en hij aan de andere kant niet te groot is. Maar hoe en waar vind je zo'n jurk? Omdat ik borstvoeding wil geven moet ik die dag ook kolven. Hier moet ik ook rekening mee houden bij het kiezen van de jurk.
Wie vind het leuk om mij te helpen met zoeken?
<<

Vivianne

Bericht 30 Jan 2016 16:40

Re: Jurkje bruiloft

Ohja, het liefst een lange jurk. I.v.m. grote littekens op mijn been.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 30 Jan 2016 16:47

Re: Jurkje bruiloft

Vivianne schreef:Ohja, het liefst een lange jurk. I.v.m. grote littekens op mijn been.


Oh dan heb je niks aan mijn andere post :laughcry: Of je doet gewoon een mooie panty onder een korter jurkje?

Weet niet wat je budget is? Dit is wel een lange jurk.
https://www.bellyfashion.nl/voedingskle ... dress-blue
<<

Vivianne

Bericht 30 Jan 2016 16:57

Re: Jurkje bruiloft

Sawadee schreef:
Vivianne schreef:Ohja, het liefst een lange jurk. I.v.m. grote littekens op mijn been.


Oh dan heb je niks aan mijn andere post :laughcry: Of je doet gewoon een mooie panty onder een korter jurkje?

Weet niet wat je budget is? Dit is wel een lange jurk.
https://www.bellyfashion.nl/voedingskle ... dress-blue


Oh die is prachtig. Zoiets zoek ik. Alleen hij is wel heel prijzig.
Mijn budget is eigenlijk maximaal 150,- Indien de jurk geweldig is.

Een panty kan inderdaad ook maar mijn littekens zijn erg opgezet dus die zie je er door heen.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 30 Jan 2016 17:02

Re: Jurkje bruiloft

<<

Vivianne

Bericht 30 Jan 2016 17:11

Re: Jurkje bruiloft

Die rode is ook heel erg mooi. Maar is het niet een positiejurk?
<<

Vivianne

Bericht 30 Jan 2016 17:33

Re: Jurkje bruiloft

Afbeelding

Dit jurkje vind ik ook erg leuk. En handig met de knoopjes. Maar ik weet niet of ik hem wel bruiloftswaardig vind. Wat vind jij?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 30 Jan 2016 18:09

Re: Jurkje bruiloft

Die is ook leuk! Alleen minder geschikt om iets van een panty onder te dragen.

Deze is ook wel handig met kolven denk ik, want in de nek zit het met een knoop vast.
http://www.wehkamp.nl/damesmode/dames-j ... Informatie
Afbeelding
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 30 Jan 2016 18:10

Re: Jurkje bruiloft

Leuk! Geel vind ik de meeste mensen niet zo mooi staan, maar als het je goed staat, zeker doen :)
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem273

Bericht 30 Jan 2016 19:21

Re: Jurkje bruiloft

Welke kleuren staan je mooi? Wil best even zoeken :)
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 30 Jan 2016 19:45

Re: Jurkje bruiloft

Vivianne schreef:
Dit jurkje vind ik ook erg leuk. En handig met de knoopjes. Maar ik weet niet of ik hem wel bruiloftswaardig vind. Wat vind jij?


Waar is het jurkje van?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Vivianne

Bericht 30 Jan 2016 21:21

Re: Jurkje bruiloft

Ik kan okergeel goed hebben. Rood ook. Donkerblauw. Zwart. Donkergroen.
Wat leuk dat jullie mee willen zoeken! :dance:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 30 Jan 2016 21:37

Re: Jurkje bruiloft

Taeda schreef:
Vivianne schreef:
Dit jurkje vind ik ook erg leuk. En handig met de knoopjes. Maar ik weet niet of ik hem wel bruiloftswaardig vind. Wat vind jij?


Waar is het jurkje van?


Ik wil het ook weten! Mooi!
L2014 & H2017
<<

Vivianne

Bericht 30 Jan 2016 21:49

Re: Jurkje bruiloft

Hij is van Mint&Berry. Te koop bij Zalando.
<<

Vivianne

Bericht 30 Jan 2016 21:50

Re: Jurkje bruiloft

Sawadee schreef:Die is ook leuk! Alleen minder geschikt om iets van een panty onder te dragen.

Deze is ook wel handig met kolven denk ik, want in de nek zit het met een knoop vast.
http://www.wehkamp.nl/damesmode/dames-j ... Informatie
Afbeelding


Mooi. Ik ga deze en de gele die ik zelf heb gevonden bestellen.

Meer inspiratie zijn welkom! Hoe meer jurken hoe meer kans. :)
<<

Anoniem162

Bericht 01 Feb 2016 10:19

Re: Jurkje bruiloft

<<

Vivianne

Bericht 01 Feb 2016 13:31

Re: Jurkje bruiloft

http://boobs-n-burps.be/borstvoedingskl ... k-adelaide
Deze vind ik ook erg mooi. En is te combineren met een vrij donkere panty.
<<

Anoniem162

Bericht 01 Feb 2016 13:37

Re: Jurkje bruiloft

Die vind ik ook erg mooi en de prijs is wat schappelijker dan die eerste lange blauwe in het topic, die is ook prachtig hoor maar ik zou geen 200zoveel euro aan een jurk uit kunnen geven die ik daarna waarschijnlijk niet zo vaak draag, daar vind ik de blauwe wel erg chiqe voor.
<<

Vivianne

Bericht 01 Feb 2016 14:22

Re: Jurkje bruiloft

Ik ga de rode jurk van Sawadee, de paars/zwarte van Mirthe en de gele, gevonden door mijzelf alle drie bestellen en hoop dat 1 er van de jurk voor mij is. Ik wacht alleen nog even tot na mijn bevalling want anders pas ik er sowieso niet in. :laughcry:
<<

Vivianne

Bericht 01 Feb 2016 14:23

Re: Jurkje bruiloft

Mirthe schreef:Die vind ik ook erg mooi en de prijs is wat schappelijker dan die eerste lange blauwe in het topic, die is ook prachtig hoor maar ik zou geen 200zoveel euro aan een jurk uit kunnen geven die ik daarna waarschijnlijk niet zo vaak draag, daar vind ik de blauwe wel erg chiqe voor.


Precies. Hij is erg mooi. Maar ik ben bang dat hij daarna voor eeuwig in mijn kast blijft hangen. Of misschien nog eens aan doe naar een bruiloft. Best zonde voor zoveel geld.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Feb 2016 16:19

Re: Jurkje bruiloft

Maar joh, hoe vaak ga je kolven die dag dan? 1 of 2 keer? En dan zit je toch in een privéruimte? Niet ideaal maar in principe kun je elke jurk wel omhoog of omlaag sjorren voor een kolfsessie toch :) Desnoods neem je een grote sjaal oid mee zodat je de bovenkant helemaal los kunt doen en je niet in je blote allesie zit als er toch iemand binnenkomt. Anyway, ik zou er een jurkje iig niet van laten afhangen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Vivianne

Bericht 01 Feb 2016 23:14

Re: Jurkje bruiloft

Zora schreef:Maar joh, hoe vaak ga je kolven die dag dan? 1 of 2 keer? En dan zit je toch in een privéruimte? Niet ideaal maar in principe kun je elke jurk wel omhoog of omlaag sjorren voor een kolfsessie toch :) Desnoods neem je een grote sjaal oid mee zodat je de bovenkant helemaal los kunt doen en je niet in je blote allesie zit als er toch iemand binnenkomt. Anyway, ik zou er een jurkje iig niet van laten afhangen!


Daar heb je ook wel weer een punt. En aangezien jij al moeder bent en ik nog niet. Hmm... Ik wacht nog even af hoe het kolven mij bevalt en wellicht kies ik alsnog voor een ander jurkje.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 01 Feb 2016 23:18

Re: Jurkje bruiloft

Hahaha jammer Vivianne, ik wilde eigenlijk wel weten hoe dat gele jurkje valt. Ik twijfel of ik een 38 of 40 nodig heb!
L2014 & H2017
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers