Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kindje van 1,5 ineens weer honger in de nacht.

<<

Anoniem145

Bericht 29 Jan 2016 18:13

Kindje van 1,5 ineens weer honger in de nacht.

Hoi hoi,

Mijn kindje heeft ineens weer erge honger in de late avond of nacht.
Hij krijst het dan uit en wordt alleen weer rustig van een flesje melk.

Hij krijgt gewoon avond eten met een klein toetje en voor het naar bed gaan een flesje melk.

Nu dacht ik rond 7 uur bij het flesje melk een paar schepjes pap te doen en er een pap fles van te maken maar ik ben ook weer bang dat hij te stevig gaat worden want hij is nu eindelijk goed op gewicht.

Wat denken jullie?
Iemand van jullie dit ook gehad ? Hij heeft al 9 maanden geen pap flesje meer in de avond hoor. Eerder had hij genoeg aan alles.

Groetjes rituals
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1612

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 29 Jan 2016 18:22

Re: Kindje van 1,5 ineens weer honger in de nacht.

Ik zou niet te bang zijn dat je kindje te stevig wordt. Zolang je luistert naar wat het kind zelf aangeeft, kan er weinig mis mee gaan. mijn dochtertje is ook anderhalf en die heeft een enorm wisselende eetlust. Soms eet ze een paar weken lang alles wat los en vast zit en daarna komen dan altijd een paar weken dat ze veel minder eet, dat ik me soms zelf afvraag of ze soms ziek is, zo weinig als ze dan wil. Het zal wel te maken hebben met groeispurtjes denk ik altijd maar.
<<

Anoniem145

Bericht 29 Jan 2016 18:24

Re: Kindje van 1,5 ineens weer honger in de nacht.

Wat raad jij aan in plaats van de melk een pap flesje ervan maken of extra geven als hij snachts wakker wordt ?
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1612

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 29 Jan 2016 18:54

Re: Kindje van 1,5 ineens weer honger in de nacht.

Ik zou zelf gaan voor extra melk geven als hij S nachts wakker wordt, vooral als hij niet elke nacht iets extra's nodig heeft. Zo speel je het meest in op wat hij aangeeft nodig te hebben.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 29 Jan 2016 19:22

Re: Kindje van 1,5 ineens weer honger in de nacht.

J heeft tot ze een jaar of 2,5 was van die fases gehad dat ze ineens weer 's nachts wakker werd en dan honger had. Wij hebben er altijd aan toegegeven en meestal zagen we dan een weekje later dat ze een groeispurt had gehad.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 29 Jan 2016 19:23

Re: Kindje van 1,5 ineens weer honger in de nacht.

Nora drinkt bijna elke nacht nog een flesje melk.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem236

Bericht 29 Jan 2016 19:50

Re: Kindje van 1,5 ineens weer honger in de nacht.

Ik zou due pap fles niet laten om zijn gewicht. Waarschijnlijk is hij erg aan het groeien of zich aan het ontwikkelen en verbruikt hij meer energie.
<<

Patsy

Bericht 29 Jan 2016 23:06

Re: Kindje van 1,5 ineens weer honger in de nacht.

Ik zou ook echt naar zijn behoeftes kijken, waarschijnlijk is het een tijdelijk iets door een groeispurt ofzo. Daar wordt hij echt niet dik van.
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 30 Jan 2016 19:23

Re: Kindje van 1,5 ineens weer honger in de nacht.

Hier hebben we het 2 weken geleden. Wij gaven hem dan een papfles en hij ging weer slapen.
Ik merk dat hij flink is gegroeid. Zn broeken zijn te klein.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels