Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zelf usb meenemen voor films

<<

Anoniem253

Bericht 29 Jan 2016 11:35

Zelf usb meenemen voor films

Wellicht kan iemand mij hier helpen. Wij vliegen binnenkort met de dreamliner, hebben een entertaimentsysteem gehuurd maar las hier ook dat er een usb aansluiting in het schermp zit voor eigen films. Nu is mijn vraag (of eigenlijk die van mijn vriend) in wat voor bestand deze op de usb gezet moeten worden zodat de films afgespeeld kunnen worden.

Heeft iemand hier ervaring mee?
<<

Anoniem173

Bericht 29 Jan 2016 11:48

Re: Zelf usb meenemen voor films

Geen ervaring mee. Maar ik kan het me haast niet voorstellen dat dat kan..
<<

Anoniem253

Bericht 29 Jan 2016 12:01

Re: Zelf usb meenemen voor films

Ik vond onderstaande informatie op internet maar meer kan ik er niet over vinden.

Afbeelding
<<

Anoniem170

Bericht 30 Jan 2016 20:13

Re: Zelf usb meenemen voor films

Ik vloog in April met die dreamliner van Arke naar Curaçao.
Ze hebben idd van die USB poorten in die schermpjes, dacht eigenlijk dat je zelf films kon kijken, niet zelf gedaan. Blijkbaar kan het niet
https://twitter.com/tuinederland/status ... 7688469507
<<

Anoniem253

Bericht 31 Jan 2016 20:01

Re: Zelf usb meenemen voor films

Ooh bedankt voor de info Roos! Het was ook te mooi om waar te zijn ;).

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers