Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij een kleine wens die opzich best haalbaar is?

<<

anoniem203

Bericht 03 Feb 2016 22:51

Re: Heb jij een kleine wens die opzich best haalbaar is?

Waar woon jij dan?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 03 Feb 2016 22:51

Re: Heb jij een kleine wens die opzich best haalbaar is?

Niks ergs aan joh!
Is al een hele tijd geleden. Moet ook eerlijk bekennen dat ik me van jou enkel herinner dat je bruinsige haren hebt.... :X maar binnenkort zien we elkaar ;-)
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 03 Feb 2016 22:52

Re: Heb jij een kleine wens die opzich best haalbaar is?

Bij Helmond, een dorp ernaast.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

anoniem203

Bericht 03 Feb 2016 22:54

Re: Heb jij een kleine wens die opzich best haalbaar is?

Ja klopt ;) En ik hoop idd dat we elkaar snel zien!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 04 Feb 2016 10:40

Re: Heb jij een kleine wens die opzich best haalbaar is?

Ava schreef:
Sam schreef:Normaal zie ik er ook echt niet zo uit :smile:
Maar vroeger was ik Prinsesbo (gut wat een kinderachtige naam). Ik kwam toen met Theedoos en even denken hoe ze nu heet... In het echt hebben we dezelfde naam: S.


Ik weet het echt niet meer wat erg! Je oude forumnaam wel maar er gaat verder nog steeds geen lampje branden.

Jawel Ava! Zij kwam samen met Dropveter en Elsa toen. Is al wel een hele tijd geleden, volgens mij was ik toen nog zwanger?
2012 & 2016
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 04 Feb 2016 14:02

Re: Heb jij een kleine wens die opzich best haalbaar is?

Ava ik liep net door Hoog Catherijne heen en zag daar allemaal posters hangen met 'trouwen voor 1 dag'. Dat is op 13 en 14 februari in Hoog Catherijne. Misschien is dat iets voor jou en je vriend? En dan heb je ook foto's van het JA moment!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers