Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schaam jij je voor je voeten?

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 28 Jan 2016 10:41

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Zenna schreef:
HollyGolightly schreef:Nee ik schaam me niet voor mijn voeten. En ik ga niet naar pedicure. Hooguit een lakje op mijn teennagels in de zomer. En dan lak ik over lak, omdat ik te lui ben om het eraf te halen. Ik vraag me nu af of ik buitenproportionele eeltgroei heb. Zou kunnen, ik loop graag en veel op blote voeten en ik heb nog nooit geprobeerd eelt weg te halen/ te vijlen? Maar mijn voeten zijn klein, maat 36 bij een lengte van 1,74. Dus erg in het oog springen ze niet. Ik vind andermans voeten wel vaak vies. Heel veel mensen zouden geen slippers moeten dragen. Ik vind dat ik het zelf wel prima kan hebben.


Nou ja je laatste zin, dat is dus waar ik altijd bang voor ben.


Dat snap ik, dat je daar bang voor bent. Vind het ook een beetje een gekke zin in dit topic, althans iig om niet uit te leggen waarom dan niet :) Want ze bedoelt misschien jouw (soort) voeten niet.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem282

Bericht 28 Jan 2016 11:18

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Zora schreef:
Zenna schreef:
HollyGolightly schreef:Nee ik schaam me niet voor mijn voeten. En ik ga niet naar pedicure. Hooguit een lakje op mijn teennagels in de zomer. En dan lak ik over lak, omdat ik te lui ben om het eraf te halen. Ik vraag me nu af of ik buitenproportionele eeltgroei heb. Zou kunnen, ik loop graag en veel op blote voeten en ik heb nog nooit geprobeerd eelt weg te halen/ te vijlen? Maar mijn voeten zijn klein, maat 36 bij een lengte van 1,74. Dus erg in het oog springen ze niet. Ik vind andermans voeten wel vaak vies. Heel veel mensen zouden geen slippers moeten dragen. Ik vind dat ik het zelf wel prima kan hebben.


Nou ja je laatste zin, dat is dus waar ik altijd bang voor ben.


Dat snap ik, dat je daar bang voor bent. Vind het ook een beetje een gekke zin in dit topic, althans iig om niet uit te leggen waarom dan niet :) Want ze bedoelt misschien jouw (soort) voeten niet.


Volgens mij bedoelt HollyGolightly dat ze andermans voeten vaak vies vindt en daarom is ze van mening dat veel mensen geen slippers zouden moeten dragen. Bij haarzelf denkt ze daar anders over. Zo lees ik het. Ik denk juist dat als je 1.74m bent met schoenmaat 36, dat het wel in het oog kan springen, doordat het voor die lengte kleine voeten zijn. :) Maar goed, lekker boeiend.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 28 Jan 2016 11:24

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Nee, helemaal niet. En eerlijk gezegd let ik daar ook niet op bij andere mensen.
2012 & 2016
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 28 Jan 2016 11:50

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Ja ik schaam mij voor mijn voeten. Ze zijn heel slank en ook goed verzorgd hoor maar ik heb dus aan beide voeten een hallux valgus en dat is vreselijk. No way dat ik open schoenen aan doe. Zelfs liever geen ballerina's. :cry:
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Vivianne

Bericht 28 Jan 2016 12:02

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Nee. En ik vind het oprecht verdrietig om te lezen dat er mensen zijn die zich wel schamen voor hun voeten.
<<

Anoniem173

Bericht 28 Jan 2016 12:17

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Ja ze zijn spuuglelijk. Ik heb schimmelnagels en veel eelt. Oh en altijd afgebladderde nagellak. Ik ben echt zo iemand die eens naar een pedicure zou moeten gaan. Heb maat 40 wat bij mijn lengte prima is.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 28 Jan 2016 12:20

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Nee totaal niet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem148

Bericht 28 Jan 2016 18:31

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Nee want dat is nog het mooiste aan mijn lichaam :s
Ik heb echt mooie en slanke voeten, de rest van mijn lichaam dus niet.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 28 Jan 2016 20:15

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Nee, ik schaam mij niet voor mijn voeten. Zolang ik maar wel het eelt op mijn voeten heb weggewerkt als ik in de zomer op slippers loop ;-)
<<

Anoniem167

Bericht 28 Jan 2016 21:26

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Nee, ik heb eigenlijk wel leuke voeten, al zeg ik het zelf!
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 28 Jan 2016 22:18

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Schamen is een groot woord. Ik ben gewoon niet dol op voeten, van wie dan ook. Vind het vaak maar vieze, lelijke 'dingen' haha. Maar schamen, niet echt. Echt mooi zijn ze ook niet. Heb er gewoon niet zoveel mee ;)
<<

Anoniem211

Bericht 28 Jan 2016 22:39

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Huh? Waarom zou je je schamen voor je voeten..? Ik heb er echt nog nooit over gedacht dat er echt mensen zijn die zich schamen voor hun voeten. Het is toch gewoon een deel van je lichaam? Ik kijk sowieso niet naar andermans voeten (alleen naar leuke schoenen ;) ). Zou ook niet weten waarom je je zou moeten schamen voor je voeten. Echt zonde!
<<

Anoniem211

Bericht 28 Jan 2016 22:40

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Ik heb overigens maat 41. Ja, boeiend?
<<

Anoniem301

Bericht 28 Jan 2016 23:38

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Marilyn schreef:Huh? Waarom zou je je schamen voor je voeten..? Ik heb er echt nog nooit over gedacht dat er echt mensen zijn die zich schamen voor hun voeten. Het is toch gewoon een deel van je lichaam? Ik kijk sowieso niet naar andermans voeten (alleen naar leuke schoenen ;) ). Zou ook niet weten waarom je je zou moeten schamen voor je voeten. Echt zonde!

Nou zo raar is dat toch ook weer niet? Als je erg last hebt van kalknagels bijvoorbeeld snap ik best dat je je daar voor kunt schamen. Het ziet er niet fris uit en het is ook nog eens besmettelijk. Of als je grote teen heel scheef staat of je hebt een grote knobbel. Nouja genoeg redenen, zo verbazingwekkend vind ik het dus niet.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 29 Jan 2016 11:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 29 Jan 2016 00:45

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Ik vind mijn voeten niet mooi; hoge wreef, hamertenen en daardoor ook redelijk wat eelt. In de zomer verzorg ik ze goed, haal ik het eelt regelmatig weg en smeer ik met lotion. Mijn nagels zijn ook altijd wel gelakt. Ik draag wel gewoon sandaaltjes en let daarbij goed op het model zodat het er nog een beetje fatsoenlijk uitziet, maar ik ben me wel vaak bewust van mijn voeten ja.

Ze zijn wel vrij klein, maat 38/39 bij een lengte van 1.76. Daar ben ik wel tevreden mee.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 29 Jan 2016 06:58

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Nee ik vind ze eigenlijk wel mooi. Ondanks het vele sporten geen eelt. Alleen een blauwe teennagel nog van half september, maar die groeit er wel weer uit en met lak zie je niks. Baal nu wel dat ik een kalknageltje heb...die gaat alleen over volgens de huisarts met een tablettenkuur.

Ik heb maat 41-42 en ben 183
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem211

Bericht 29 Jan 2016 07:28

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Carrie schreef:
Marilyn schreef:Huh? Waarom zou je je schamen voor je voeten..? Ik heb er echt nog nooit over gedacht dat er echt mensen zijn die zich schamen voor hun voeten. Het is toch gewoon een deel van je lichaam? Ik kijk sowieso niet naar andermans voeten (alleen naar leuke schoenen ;) ). Zou ook niet weten waarom je je zou moeten schamen voor je voeten. Echt zonde!

Nou zo raar is dat toch ook weer niet? Als je erg laat hebt van kalknagels bijvoorbeeld snap ik best dat je je daar voor kunt schamen. Het ziet er niet fris uit en het is ook nog eens besmettelijk. Of als je grote teen heel scheef staat of je hebt een grote knobbel. Nouja genoeg redenen, zo verbazingwekkend vind ik het dus niet.


Dan doe je daar toch wat aan ipv je ervoor te gaan schamen? Een scheve teen en een knobbel ok, maar dan nog begrijp ik niet waarom je je daar echt voor zou schamen nee. Het zijn vóeten, it's not the end of the world.
<<

Anoniem140

Bericht 29 Jan 2016 07:56

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Nee, en net als Marilyn begrijp ik niet goed waarvoor je je voor je voeten zou schamen.
<<

Anoniem193

Bericht 29 Jan 2016 10:22

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Atelier Madame schreef:Ja ze zijn spuuglelijk. Ik heb schimmelnagels en veel eelt. Oh en altijd afgebladderde nagellak. Ik ben echt zo iemand die eens naar een pedicure zou moeten gaan. Heb maat 40 wat bij mijn lengte prima is.


Dat heb ik precies zo.
<<

Anoniem281

Bericht 29 Jan 2016 10:25

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Oh ik vind voeten gewoon bleh. Punt. Bij bijna iedereen. Kan best een 'mooie voet' herkennen, hoor en jeej, fijn voor de eigenaar. Maar houd ze nog steeds maar lekker bij mij uit de buurt.
<<

Anoniem250

Bericht 29 Jan 2016 11:11

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Nou ja je laatste zin, dat is dus waar ik altijd bang voor ben.[/quote]

Dat snap ik, dat je daar bang voor bent. Vind het ook een beetje een gekke zin in dit topic, althans iig om niet uit te leggen waarom dan niet :) Want ze bedoelt misschien jouw (soort) voeten niet.[/quote]

Volgens mij bedoelt HollyGolightly dat ze andermans voeten vaak vies vindt en daarom is ze van mening dat veel mensen geen slippers zouden moeten dragen. Bij haarzelf denkt ze daar anders over. Zo lees ik het. Ik denk juist dat als je 1.74m bent met schoenmaat 36, dat het wel in het oog kan springen, doordat het voor die lengte kleine voeten zijn. :) Maar goed, lekker boeiend.[/quote]

Inderdaad sommige voeten vind ik vies. Denk aan schimmeltenen, kalknagers en haren op tenen. Dat vind ik erg onsmakelijk. Meestal gaat het om mannenvoeten. Ik heb die dingen zelf niet, dus ik vind mijn eigen voeten niet onsmakelijk. Dus jij hoeft nergens bang voor te zijn. En als je dan schimmeltenen of kalknagels hebt, dan kan jij daar prima mee naar buiten. Het is niet jouw probleem dat ik mijn broodje niet meer lust. Ik zal je niet vragen dichte schoenen aan te trekken.
<<

Anoniem301

Bericht 29 Jan 2016 11:23

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Marilyn schreef:
Carrie schreef:
Marilyn schreef:Huh? Waarom zou je je schamen voor je voeten..? Ik heb er echt nog nooit over gedacht dat er echt mensen zijn die zich schamen voor hun voeten. Het is toch gewoon een deel van je lichaam? Ik kijk sowieso niet naar andermans voeten (alleen naar leuke schoenen ;) ). Zou ook niet weten waarom je je zou moeten schamen voor je voeten. Echt zonde!

Nou zo raar is dat toch ook weer niet? Als je erg laat hebt van kalknagels bijvoorbeeld snap ik best dat je je daar voor kunt schamen. Het ziet er niet fris uit en het is ook nog eens besmettelijk. Of als je grote teen heel scheef staat of je hebt een grote knobbel. Nouja genoeg redenen, zo verbazingwekkend vind ik het dus niet.


Dan doe je daar toch wat aan ipv je ervoor te gaan schamen? Een scheve teen en een knobbel ok, maar dan nog begrijp ik niet waarom je je daar echt voor zou schamen nee. Het zijn vóeten, it's not the end of the world.

Nee zeker niet the end of the world. Maar ja, soms gaat dat gewoon zo in een mensenbrein dat je je ergens voor schaamt, is heel menselijk. Dus ik snap de verontwaardiging niet zo goed.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 29 Jan 2016 14:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 08:40

Bericht 29 Jan 2016 13:49

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Inmiddels niet meer, vroeger wel. Ik heb namelijk heel lange tenen, maar dan ook echt heel lang haha. Er zou prima een kootje tussenuit kunnen. Krijg er regelmatig opmerkingen over. Gelukkig geen wereldprobleem :smile:
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 29 Jan 2016 14:32

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Ik schaam me er heel erg voor, vooral sinds mijn pubertijd, mijn grote teen is een heel stuk langer dan de rest, waardoor ik maat 40/41 heb bij 1.69, daardoor lijken schoenen vaak groot of lomp, vind ik, ook omdat ik dunne enkels heb. Ik heb daardoor ook een bloedhekel aan schoenen kopen.
Met de voeten is verder niks mis.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 29 Jan 2016 15:21

Re: Schaam jij je voor je voeten?

Alibi schreef:
Atelier Madame schreef:Ja ze zijn spuuglelijk. Ik heb schimmelnagels en veel eelt. Oh en altijd afgebladderde nagellak. Ik ben echt zo iemand die eens naar een pedicure zou moeten gaan. Heb maat 40 wat bij mijn lengte prima is.


Dat heb ik precies zo.


Ik helaas ook :(
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers