Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor vakantieganger ben jij?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Jan 2016 07:54

Wat voor vakantieganger ben jij?

Wat voor vakantieganger ben jij? Ben je iemand die het liefst in een all inclusive zit en drie weken lang lekker op dr luie gat zit te genieten tussen de palmbomen? Of ben je een backpacker die op avontuur gaat naar het zuidelijkste puntje van Argentinië of door Australië reist? Of liever stedentrips en cultuur snuiven?

Wat doe jij het liefst?

Ik moest hier aan denken omdat we nu een paar dagen aan het strand zitten in Thailand aan het einde van onze reis en ik wederom merk dat dit eigenlijk echt niet aan ons besteed is. Gisteren hebben we een snorkeltour gedaan, dat was wel heel leuk. Maar de hele dag op een bedje zitten hutjemutje tussen de Russen word ik toch eigenlijk echt niet blij van. Ik verveel me ook gewoon, word er onrustig van, terwijl ik best lekker even in m'n reisdagboekje schrijf en wat in zee zwem. We zitten in een mooi redelijk chic resort, maar wel zo ontzettend massaal, dat vind ik er denk ik niet leuk aan. Ik hoef geen drie restaurants en bars en animatie team (misschien denk ik daar later met kinderen anders over, als kind vond ik dat wel super). We hebben een aantal wat kleinere chique boutique hotelletjes gehad met een zwembad en goede bar, en dat was wel echt heel leuk, niet te groot en wat kleinschaliger. En natuurlijk houd ik van het straatleven, van de grote steden tot de kleine dorpjes. Ik houd meer van bergen dan van strand en ik kom er steeds meer achter dat ik een mix tussen 'wat doen' en relaxen fijn vind. Ik hoef ook geen honderd musea meer te bezoeken (was ik vroeger meer van) maar alleen op het strand liggen word ik ook kriegel van. En ik ben absoluut geen backpacker, maar ik denk wel dat ik avontuurlijk ben (schrik niet af van lokaal eten of lokale wc's haha), maar geniet ook van prettige hotels. Ik houd niet van reizen op de bonnefooi, wil wel weten waar ik s avonds slaap. Ik kan prima zes uur in een busje op een hobbelende weg reizen, maar hoef niet meer twaalf uit in een nachtbus (wel gedaan). Ik denk dat ik een luxe avontuurlijke reiziger ben.

En jij?
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 27 Jan 2016 09:17

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Geen idee. Ik ga te weinig op vakantie en ben te weinig op reis geweest om dat goed van mezelf te weten. Over het algemeen houd ik ervan om met een groep te zijn en ergens te zijn waar iets gebeurt. Dingen als bergwandelen vind ik fijn, maar met m'n zus aan het strand van Barcelona was ook leuk. Volgens mij ben ik niet het type avontuurlijke backpacker en ook niet het all-inclusive type. Ik ben de gezellige entertainmentzoeker, of dat nu een potje Scrabble is voor de tent of een openluchtconcert in een grote stad.
<<

Anoniem222

Bericht 27 Jan 2016 09:46

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Ik hou van een goede balans tussen activiteiten en relaxen. Ik vind backpacken wel leuk, maar ik hou niet zo heel erg van dorms in hostels, iets meer luxe vind ik wel fijn. Onze laatste vakantie naar Cuba was perfect, we bleven overal 2,3 of 4 nachten en hadden de ene dag een heel actieve dag en de andere dag relax een boek lezen op het strand en snorkelen en duiken. Daarnaast vind ik musea wel leuk maar ik hoef er geen 10 te bezoeken, ik loop liever op straat om me heen te kijken.

Oh en kamperen vind ik ook echt heel erg leuk. Lekker voor je tentje een potje yahtzee en het enige waar je je eigenlijk druk over hoeft te maken is wat voor lekkere dingen je gaat eten, haha! Ik neem ook altijd een stuk of 10 boeken mee, want lezen vind ik heel erg leuk, maar doe het eigenlijk alleen maar als ik vakantie heb.
<<

Anoniem321

Bericht 27 Jan 2016 09:50

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Ik doe het liefst een beetje van alles.
Dagje strand, dagje stad, dagje bergwandelen.
Maar absoluut niet in georganiseerd verband. Ik zou dan ook nooit excursies boeken, tenzij het de enige manier is om iets te doen.
Vakanties stel ik ook altijd zelf samen, ik boek nooit een pakketreis, altijd apart vliegtickets en accommodatie.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Jan 2016 09:53

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Die Cuba reis klinkt inderdaad leuk, Harrison! En kamperen heeft iets leuks kneuterigs inderdaad. Wij deden dat vanuit huis nooit maar ik heb het wel een paar keer gedaan en vond het best leuk.

Ragazza, zelf regelen is toch vaak ook leuk! Helemaal lekker je eigen plan trekken.

Wij hebben deze vakantie georganiseerd gedaan maar merkten wel dat het een iets te druk programma was. Dat zou ik een andere keer toch anders doen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem222

Bericht 27 Jan 2016 10:11

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Ja Marin dat herken ik wel. Zuid-Afrika heb ik met mijn zus met een georganiseerde reis gedaan en hoewel dat suuper fijn was want je hoefde echt nergens over na te denken, was het wel heel druk. Dat is het voordeel van niet vooruit boeken, dan kun je op de dag zelf bedenken dat je nog een nacht blijft oid.
<<

anoniem203

Bericht 27 Jan 2016 10:27

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Ik ben een all inclusieve op m'n reet zittende vakantieganger. Ik ga wel op excursie maar als ik dan bijv. 10 dagen weg ga ga ik er 2 doen en de rest dus lekker aan het zwembad liggen, lekker eten, langs de boulevard struinen, terrasje pakken etc. Verder dan Turkije ben ik dan ook nog niet geweest maar dat is ook niet nodig aan de hand van hoe ik vakantie vier ;)
<<

Anoniem250

Bericht 27 Jan 2016 10:29

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

De leukste reizen waren rondreizen. Maar dan niet op een tour of in een gammele bus, maar in een gehuurde auto. Ik gedij goed op de bonnefooi. Dat geeft me een gevoel van vrijheid. Dus een vliegticket en een huurauto. Ik houd niet zo van hotels (ook niet echt van motels). Ik vind appartementen en campings fijn. En ik vind het leuk om in een tent te slapen. Bed & breakfast vind ik ook leuk. Ik heb veel in hostels geslapen en dat vond ik toen prima. Dat zou ik nu niet meer doen. Ik houd van grote steden. Ik ga graag uit eten en daarna het nachtleven in. Afgewisseld met campings aan natuurgebieden en of het strand.

Nu met kinderen zal het anders zijn. Dan zou ik zelf kiezen voor een camping, niet te groot en niet met animatieteam. En dan zou ik elke dag naar een (ander) strand gaan, stadjes/markten bezoeken of een kasteel ofzo. En dan per dag kijken waar ik/we zin in hebben. ’s Avonds uiteten afgewisseld met zelf bbq-en.

Wat ik niet leuk vind zijn grote campings, hotels dus, all-in en ook met een groep een luxe huis met zwembad huren vind ik niets. Dan komt het er vaak op neer dat je hele dagen aan het zwembad zit. Dat vind ik zonde. Ik wil wel wat doen.

Ik vind een strandvakantie heerlijk, maar dan bezoek ik meerdere stranden/baaien met een huurauto.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 27 Jan 2016 10:33

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Wij gaan nooit meer een hele vakantie naar all inclusive resorts. Dit hebben we een keer gedaan en dat vinden wij te massaal. Sowieso zijn die hotels vaak wat meer afgelegen en niet echt op loopafstand van een stadje ofzo. Wij kiezen altijd liever voor een hotel/appartement wat een beetje centraal ligt zodat we zelf leuk restaurantjes kunnen zoeken. Ik vind het eten op resorts ook altijd een beetje mwah. Niet perse slecht van kwaliteit maar ook niet echt bijzonder ofzo. Voor een paar dagen na een rondreis vind ik het wel anders. Dan is het wel lekker om niet meer perse van het hotel weg te hoeven gaan. Het liefst doen we dus een rondreis met daaraan gekoppeld een paar dagen strand maar nu met twee kleine kinderen zie ik dat minder zitten.

We gaan dit jaar voor het eerst naar een camping. Ik ben benieuwd hoe mij dat bevalt. Mijn man is dit gewend vanuit zijn jeugd, maar ik helemaal niet. Waarschijnlijk gaan we naar Italië.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Jan 2016 10:47

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Marin, wat open jij toch belachelijk veel topics voor iemand die op vakantie is :smile: Haha wel gezellig hoor, daar niet van.

Een week bakken aan het strand is niet aan mij besteed, daar word ik ook heel onrustig van. Ik hou erg van stedentrips: lekker door een stad struinen, dingen bekijken en vooral hou ik van pleinen en om daar dan gewoon een poosje te gaan zitten en mensen kijken. Heerlijk! Bij een langere vakantie vind ik het fijn om rustige en actieve dagen af te wisselen en 's avonds lekker te gaan eten en borrelen. Dat is voor mij echt vakantie hoor, lekker drankjes drinken op een terras :drunken: Qua accomodatie heb ik nu al een paar keer iets geboekt via Airbnb of Wimdu en dat bevalt me goed! Hotels vind ik niet geweldig, ik vind het fijn om wat meer ruimte te hebben en nergens aan vast te zitten qua tijden. Ook is dit vele malen goedkoper! Kamperen is niet echt wat voor mij, veel te oncomfortabel haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Jan 2016 10:53

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Bliss schreef:Marin, wat open jij toch belachelijk veel topics voor iemand die op vakantie is :smile: Haha wel gezellig hoor, daar niet van.



We zijn allebei beetje ziekjes en hangen beetje op de hotelkamer en het strand.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Jan 2016 10:55

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Oh vervelend, beterschap! Was geen aanval hoor, lekker mee doorgaan :) Ik zit ziek thuis, dus dan heb ik wat te lezen (heb zelf weinig inspiratie voor nieuwe topics).
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Jan 2016 10:57

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Oh jij ook beterschap! Lekker wegdromen bij vakantieplannen maken, lekker als je ziek thuis zit. Sneeuwt het daar nog?
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 27 Jan 2016 11:00

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Ik hield altijd van backpacken, en had weinig luxe nodig. Lekker rondreizen en dan met de trein en bus kriskras door een land of door Europa. Overnachten in goedkope hotels of hostels, maar wel altijd een tweepersoonskamer met mijn man. En dan vooral door Oost-Europa rondreizen, en plekken bezoeken die wat minder standaard zijn. Ik houd erg van cultuur, musea en kerken bezoeken, steden bezichtigen etc. Maar ook de natuur in. Een relax vakantie is niets voor mij, ik wil zo veel mogelijk zien en doen. Vaak zorgen we wel voor 1 of 2 dagen aan zee/een meer, dat vind ik ook wel leuk, maar dan ben ik het ook wel weer zat. Een strandvakantie zou echt niets voor mij zijn, ik zou ziek worden van verveling. Na een uurtje strand ben ik er al wel weer klaar mee meestal.
Nu houd ik nog steeds heel veel van bovenstaande vakantie, maar gaan we vaak voor net iets meer luxe. We hebben nu ook gewoon meer geld te besteden dan vroeger. Dus we kiezen vaker voor een net iets luxer hotel en niet meer per se het allergoedkoopste. Ook gaan we vaker vliegen, zodat we niet op de heen- en terugreis extreem lang in de trein hoeven te zitten. Overigens heeft dat er deels ook mee te maken dat de bestemmingen waarbij dit goed te doen was wel een beetje op beginnen te raken voor ons. Of we huren ter plekke een paar dagen een auto, zodat we niet volledig afhankelijk zijn van het ov. Al vind ik het ov nog altijd het leukst!
Als we dingen willen bezoeken, doen we dat gewoon zelf. Een excursie zou ik alleen doen als het echt niet anders kon, omdat je er anders niet kan komen of omdat het anders gevaarlijk is. Een prive gids vind ik dan weer anders, en zou ik wel leuk vinden.
We zijn nu ook een paar keer met de auto weggeweest, en dan naar een appartementje bijvoorbeeld. Dat vond ik ook heel leuk en relaxed. Dat lijkt me ook leuk met een kindje eventueel later bijvoorbeeld. Wel kiezen we dan voor een los appartementje of iets kleinschaligs, Centerparks bijvoorbeeld vinden wij helemaal niets. Maar voor nu zie ik dat meer als een vakantie voor 'erbij', als hoofdvakantie vind ik dit te saai.

Ik zou nooit zo'n all in vakantie boeken, dat lijkt me echt afgrijselijk. Ook kamperen vind ik helemaal niets. Ook snap ik niets van de Centerparks obsessie die veel mensen lijken te hebben. Verder ga ik graag naar wat apartere bestemmingen (niet altijd, soms wil ik ook gewoon de highlights zien), en kom ik niet graag op plekken waar het krioelt van de Nederlanders, of die door Nederlanders gerund worden.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 27 Jan 2016 11:02

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Marin schreef:Oh jij ook beterschap! Lekker wegdromen bij vakantieplannen maken, lekker als je ziek thuis zit. Sneeuwt het daar nog?


Het was hier twee dagen geleden 16 graden, dus nee, geen sneeuw meer... :razz:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Jan 2016 11:05

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Mizz_S schreef:
Marin schreef:Oh jij ook beterschap! Lekker wegdromen bij vakantieplannen maken, lekker als je ziek thuis zit. Sneeuwt het daar nog?


Het was hier twee dagen geleden 16 graden, dus nee, geen sneeuw meer... :razz:

Oh nice! Dan is de overgang niet zo heftig haha.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Jan 2016 11:07

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Jullie hebben trouwens volgens mij al heel veel mooie reizen gemaakt, Mizz_S. Ik merk dat trouwens ook dat ik het nu wel fijner vind om wat luxer te reizen nu we meer te besteden hebben. Die hostels heb ik wel gedaan maar hoeft nu niet meer zo.
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 27 Jan 2016 11:14

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Ja, dat heb ik dus ook. Soms doen we nog wel eens ergens tussendoor een hostel, als het zo uitkomt als er bijvoorbeeld niets anders te vinden is of zo. Maar het heeft niet meer mijn voorkeur. Zal ook de leeftijd wel zijn, ik voel me er ook gewoon een beetje te oud voor haha! Terwijl er in de praktijk echt niet alleen maar 18 jarige backpackers zitten.
Als we dan wel een hostel doen, vind ik het meestal wel weer heel leuk als ik er eenmaal ben overigens. Ook wel gezellig vaak, en leuk om met andere reizigerste spreken. Maar ik heb er niet meer altijd zin in.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 27 Jan 2016 11:32

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Ik ben van het backpacken en wel zien waar het schip strand. Natuurlijk plan ik wel iets van tevoren waaronder het aankomst hostel omdat dit wel zo relaxt is. Voorpret heb ik door van tevoren de Lonely Planet te lezen en op internet te speuren.

Allinclusive is niks voor mij, daar word ik veel te onrustig van.
<<

Anoniem152

Bericht 27 Jan 2016 11:44

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

All-inclusive is absoluut niet aan mij besteed. Net als kamperen overigens.
Rondreizen door een land of meerdere landen vind ik het leukst. Ik zie dan graag zoveel mogelijk van het land/de landen en leer graag over de cultuur en gebruiken daar. Een beetje avontuur ben ik ook niet vies van. Je zult me niet zien raften, maar een rots of tempel beklimmen weer wel.
Een stedentrip vind ik ook leuk: lekker door een stad struinen en op een terrasje zitten mensen kijken.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Jan 2016 12:00

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Ik ben helemaal geen reistype, ik ga niet heel veel naar het buitenland. Als ik ga, dan het liefst niet al te ver vliegen, in een leuk hotel of appartement met zwembad, niet een heel groot en massaal complex. All-inclusive vind ik oké, niet zo'n enorm resort dus, maar met kinderen erbij is het wel handig als je gewoon bij het hotel kunt eten en er een buffet is. En anders gewoon wat leuke restaurantjes in de omgeving. Liefst in de buurt van een winkelstraatje of zo.

Verder vind ik stedentrips heel leuk.

Mijn favoriete vakantieland is Engeland.

Maar niet naar het buitenland gaan vind ik ook prima. Mijn ouders hebben een vakantiehuisje in de bossen en daar kom ik altijd helemaal tot rust in de vakantie, de kinderen vinden het leuk, in de zomer kunnen we lekker zo vaak naar het zwembad als we willen. Eigenlijk heb ik het daar toch het allermeeste naar mijn zin.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 27 Jan 2016 12:04

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Geel schreef:Geen idee. Ik ga te weinig op vakantie en ben te weinig op reis geweest om dat goed van mezelf te weten. Over het algemeen houd ik ervan om met een groep te zijn en ergens te zijn waar iets gebeurt. Dingen als bergwandelen vind ik fijn, maar met m'n zus aan het strand van Barcelona was ook leuk. Volgens mij ben ik niet het type avontuurlijke backpacker en ook niet het all-inclusive type. Ik ben de gezellige entertainmentzoeker, of dat nu een potje Scrabble is voor de tent of een openluchtconcert in een grote stad.

Ik denk er precies zo over Geel! Al ben ik nog nooit met mijn zus in Barcelona geweest, maar je snapt m'n punt.

♥♥
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 27 Jan 2016 16:01

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Wij zijn geen kampeerder en geen backpacker.
Stedentrips vinden we leuk om te doen, maar dan willen we toch een redelijk goed hotel (4*). Ik heb daarentegen ook een rondreis door Italië gemaakt met wat mindere hotels en dan boeit dat ook niet zo, want de herinneringen aan de mooie plaatsen blijven.

Verder zijn we wel al vaker op all-in vakanties geweest (Turkije, Egypte, Kaapverdië) en dat vinden we op zijn tijd ook lekker voor een weekje. Zeker als het hier nog winters en koud is, is het heerlijk om een weekje in de zon te verblijven. Dan wel afgewisseld met een dag of 2 excursies / uitstapjes.

Laatst een cruise gemaakt en dat is ook wel een relaxte, luxe manier om te reizen en meerdere bestemmingen aan te doen. Vandaar dat we daarvoor ook op huwelijksreis hebben gekozen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Vivianne

Bericht 27 Jan 2016 18:01

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

HollyGolightly schreef:De leukste reizen waren rondreizen. Maar dan niet op een tour of in een gammele bus, maar in een gehuurde auto. Ik gedij goed op de bonnefooi. Dat geeft me een gevoel van vrijheid. Dus een vliegticket en een huurauto. Ik houd niet zo van hotels (ook niet echt van motels). Ik vind appartementen en campings fijn. En ik vind het leuk om in een tent te slapen. Bed & breakfast vind ik ook leuk. Ik heb veel in hostels geslapen en dat vond ik toen prima. Dat zou ik nu niet meer doen. Ik houd van grote steden. Ik ga graag uit eten en daarna het nachtleven in. Afgewisseld met campings aan natuurgebieden en of het strand.

Nu met kinderen zal het anders zijn. Dan zou ik zelf kiezen voor een camping, niet te groot en niet met animatieteam. En dan zou ik elke dag naar een (ander) strand gaan, stadjes/markten bezoeken of een kasteel ofzo. En dan per dag kijken waar ik/we zin in hebben. ’s Avonds uiteten afgewisseld met zelf bbq-en.

Wat ik niet leuk vind zijn grote campings, hotels dus, all-in en ook met een groep een luxe huis met zwembad huren vind ik niets. Dan komt het er vaak op neer dat je hele dagen aan het zwembad zit. Dat vind ik zonde. Ik wil wel wat doen.

Ik vind een strandvakantie heerlijk, maar dan bezoek ik meerdere stranden/baaien met een huurauto.


Ik kan zelf een verhaal typen maar waarom als datgene wat ik wil gaan zeggen al gezegd is? :good:
<<

Geel

Bericht 27 Jan 2016 18:09

Re: Wat voor vakantieganger ben jij?

Elliot schreef:Ik denk er precies zo over Geel! Al ben ik nog nooit met mijn zus in Barcelona geweest, maar je snapt m'n punt.
Hehe ja. Maar heb jij ook dat je eigenlijk niet zo goed weet wat je wilt, als het om vakantie gaat? Ik vind dat soms zo lastig. Het komt ook doordat ik in de tijd van mijn ex echt een klotevakantie met hem heb gehad, ik vond er echt geen klap aan om heel de tijd met elkaar opgescheept te zitten. Tijdens mijn huwelijksreis heb ik ook echt vier dagen nodig gehad om erin te komen. Mijn man was gelukkig heel geduldig. Ik moet (samen) op vakantie gaan echt leren, bah.

Overigens, als we met een groep gaan, bijvoorbeeld met familie of vrienden, heb ik het prima naar m'n zin. Ik ben gewoon beter in groepen.

Nog een andere frustratie: ik weet nooit waar ik naartoe wil. Dan denk ik 'hmm, Italië, leuk'. Vervolgens ga ik zoeken, maar ik verdwaal al tussen de duizenden campings en hotels. Dan heb ik eindelijk iets leuks gevonden, dus ga ik op Google Maps kijken, maar dan vind ik de locatie weer niet perfect genoeg. Het is één groot mierenneukfestijn. Uiteindelijk wil ik vaak nergens meer naartoe.
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers