Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Van 2 naar 3 kinderen.

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 23 Jan 2016 12:44

Van 2 naar 3 kinderen.

Ik weet niet of hier laatst al een topic over was, kan hem niet meer vinden.
Maar voor degenen die drie jonge kinderen hebben, hoe ervaarden jullie dat?
Hoe was het zwanger zijn met 2 kinderen die nog in de luiers zitten?
Hoe is het om met 3 kinderen op stap te moeten?
Ik vind 2 jonge kinderen al zwaar. Voordat ik weg ben met ze, ben ik gerust een uur verder voordat alle schoentjes jasjes sjaaltjes mutsjes handschoenen aan zijn en de tassen ingepakt zijn.
Draait een derde makkelijk mee of is de overgang van 2 naar 3 zwaarder dan van 1 naar 2?
Sowieso moet ik er nu niet aan denken hoor. Maar ergens voelt het nog niet compleet en zouden wij over een paar jaar misschien een derde willen. Als de oudste op de basisschool zit misschien.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem171

Bericht 23 Jan 2016 13:22

Re: Van 2 naar 3 kinderen.

Ik heb drie kinderen. Toen de jongste werd geboren werd de oudste bijna 4. Tijdens de zwangerschap deden allebei mijn kinderen geen middagslaapje meer, dus dat zijn intensieve dagen maar ik vond het goed te doen (ook al hing ik soms boven de wc-pot over te geven terwijl de middelste allerlei gevaarlijke capriolen uithaalde).
De derde ging heel makkelijk mee in het ritme. Wel vond ik het pittig dat de baby steeds vroeg uit bed moest omdat de oudste naar school moest (en weer heen en weer omdat oudste nog niet overbleef) en dan s middags weer halen. Ook met voedingstijden (ik voedde op verzoek) was het soms wat meer rekening houden met schooltijden.
Nu is m'n jongste 2,5 jaar, alle drie zijn ze zindelijk, geen middagslaapjes meer. Als ik terugkijk vind ik het nu alweer veel makkelijker. Maar toen ik er middenin zat heb ik het niet als zwaar ervaren (momenten daar gelaten).
<<

Anoniem148

Bericht 23 Jan 2016 14:15

Re: Van 2 naar 3 kinderen.

Volgens mij heb ik een topic voorbij zien komen. Ga even zoeken.
<<

Anoniem148

Bericht 23 Jan 2016 14:18

Re: Van 2 naar 3 kinderen.

<<

Anoniem258

Bericht 23 Jan 2016 14:44

Re: Van 2 naar 3 kinderen.

Mijn ervaring staat daar ook al. Ik ging van 2 naar 4 toen de oudste nog maar 3 was ;)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers