Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 03 Okt 2013 08:36

Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

Wij hebben het hemeltje nog boven R's bedje hangen. Ze rolt nog niet, ligt altijd op dezelfde plek als hoe ik haar in bedje leg en kijkt totaal niet om naar het hemeltje.

Maar dit kan natuurlijk snel voorbij zijn.

Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald? Had jullie kindje er toen al interesse in, of was het meer uit voorzorg?
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 03 Okt 2013 09:03

Re: Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

Wij zouden hem laten hangen tot ze kon rollen. Dat hebben we geweten.. Ze rolde voor de eerste in bed en we troffen haar dus aan, helemaal bedekt onder het hemeltje. Gelukkig kraaide ze van plezier, maar ik wil niet eens dénken aan wat er allemaal had kunnen gebeuren. Ik zou bij een eventuele volgende het hemeltje dus echt eerder uit bed gehaald hebben om er zeker van te zijn dat het hemeltje er niet afgetrokken/ingetrokken kan worden.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 03 Okt 2013 09:04

Re: Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor.. Ze is echt een 'kijker'. Ze doet niets en blijft gewoon liggen, maar ineens kan ze het. Ik ben dus ook wel bang dat ze de hemel elke dag bestudeerd en hem dan ineens in bed trekt.
<<

Anoniem75

Bericht 03 Okt 2013 09:05

Re: Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

Toen hij de klamboe half in zijn bed had hangen. Ik schrok me echt wezenloos en heb dezelfde dag nog dat ding weggehaald. Ik geloof dat hij toen een half jaartje was.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 03 Okt 2013 09:08

Re: Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

Ze is trouwens al wel 1x van rug naar buik gerold en rolt/valt regelmatig van buik naar rug. In bed is ze tot nog toe erg braaf :p
<<

Anoniem123

Bericht 03 Okt 2013 11:41

Re: Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

Wij hebben nooit een hemeltje of klamboe gehad.,
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 03 Okt 2013 11:42

Re: Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

Best snel al, toen hij in zijn wiegje sliep ging het goed maar in zijn ledikant ging hij van onder naar boven en heb ik hem uit voorzorg weggehaald.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 03 Okt 2013 12:03

Re: Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

Jade schreef:Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor.. Ze is echt een 'kijker'. Ze doet niets en blijft gewoon liggen, maar ineens kan ze het. Ik ben dus ook wel bang dat ze de hemel elke dag bestudeerd en hem dan ineens in bed trekt.


Juist. L. was ook een kijker en ineens werd ze erg actief, van de een op andere dag. Eigenlijk zou twijfel of je hem wel of niet weg haalt, al voldoende moeten zijn om hem weg te halen. Om een dergelijke situatie te voorkomen.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 03 Okt 2013 12:47

Re: Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

Ik heb hem zojuist weg gehaald! Even wennen en nu bedenken hoe ik die hoek van de kamer wat 'gezelliger' ga maken.
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 03 Okt 2013 13:21

Re: Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

Ik had hem weggehaald toen ze ging omrollen. Vind het kaal staan maar zodra ze uit genoeg is....krijgt ze haar prinsessenklamboe weer ( heb er zelf 1 gemaakt).

Goed dat je hem weg gehaald heb Jade! nu de hoek nog opleuken ;-)
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 03 Okt 2013 13:35

Re: Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

Wij hebben het weggehaald toen het hem teveel ging afleiden, wij hadden een wiegje op wieltjes en als hij hard met zijn spartelde dat gewoon het, zodoende ging hij niet meer slapen en hebben wij het al weggehaald ik geloof met 4 maanden al
<<

Anoniem73

Bericht 03 Okt 2013 16:25

Re: Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

Toen ze er echt bij kon hebben we het weggehaald.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Okt 2013 19:45

Re: Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

Hoe komen jullie kinderen zo ver dan? R ligt in zijn slaapzak ingestopt onder een laken, die kan echt met geen mogelijkheid zo ver omhoog schuiven dat hij bij het hemeltje kan.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem103

Bericht 03 Okt 2013 19:49

Re: Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

Met een maand of 4/5, toen had hij het hemeltje in z'n handjes en trok hem in z'n bedje. Bij de tweede heb ik geen hemeltje opgehangen.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 03 Okt 2013 21:25

Re: Wanneer hebben jullie het hemeltje weg gehaald?

met 7 maanden hebben we hem hier weg gehaald
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers