Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op vakantie gaan is fijn, maar thuiskomen is heerlijk!

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Jan 2016 02:51

Op vakantie gaan is fijn, maar thuiskomen is heerlijk!

Die uitspraak zeiden mijn ouders altijd (volgens mij naar een cassettebandje van Bert en Ernie van mij van vroeger :laughcry: )

Ik vind reizen heerlijk, helemaal even weg. Maar zo richting het einde van de vakantie krijg ik altijd het gevoel dat ik ook wel weer zin heb om thuis te zijn. Wie heeft dat ook? Dat je zin hebt om weer normaal te douchen of in je eigen bed te slapen?

Waar heb jij dan weer zin in of heb je wel gehad van vakantie en kijk je naar uit om weer thuis te kunnen?

Ik maak een lijstje:

- weer onder m'n eigen douche douchen die je normaal af kunt stellen
- kleren gewoon uit je kledingkast pakken ipv lopen wroeten en niks kunnen vinden in een tas
- niet snip verkouden worden door het grote airco en buitentemperatuur verschil
- niet constant zeiknat zijn van het zweet
- gewoon normaal naar de wc kunnen ipv met diarree hangen boven een sta plee en dan er achter komen dat er geen wc papier is en jouw eigen wc papier nog buiten de wc ligt..
- genoeg water kunnen drinken! Oh dat lijkt me heerlijk weer. Vanwege de vele reis dagen drink ik telkens heel weinig omdat we soms uren zonder wc zitten. Normaliter drink ik minstens 3 liter water dus ik voel me constant uitgedroogd
- ontbijten met een vers bruin broodje met oude kaas en rookvlees! Daar heb ik altijd zo'n zin in aan het einde van m'n vakantie. Ik ontbijt hier heel veel met rijst, ei en fruit wat heerlijk is maar kijk ook wel weer uit naar lekkere Hollandse boterhammen.

Niet om te klagen hoor, don't get me wrong, maar daar kijk ik dan wel weer naar uit! Wie vult het lijstje aan?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem321

Bericht 23 Jan 2016 04:35

Re: Op vakantie gaan is fijn, maar thuiskomen is heerlijk!

Ja Marin, ben het helemaal eens!
Heb nog 2 puntjes die zo in me opkomen:

Na op reis te zijn geweest vind ik het uitzicht vanuit het vliegtuig als we bijna landen op schiphol altijd een lust voor het oog (lekker groen en geordend landschap).

Lekker in mijn eigen bedje kunnen slapen, niks zo fijn.
<<

Anoniem152

Bericht 23 Jan 2016 07:59

Re: Op vakantie gaan is fijn, maar thuiskomen is heerlijk!

Herkenbaar! De laatste paar dagen begin ik ook steeds meer naar thuis te verlangen, terwijl de reis me in het begin niet lang genoeg kan duren.
Het enige wat ik mis op vakantie zijn mijn eigen douche en, op een gegeven moment, een bruine boterham of lekkere stamppot.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11405

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 23 Jan 2016 09:53

Re: Op vakantie gaan is fijn, maar thuiskomen is heerlijk!

Ik herken er maar weinig van. Wat mij betreft was ik nog drie extra maanden weggebleven.

Ook toch iets:
En mijn katten weer knuffelen
Geen botte scheermesjes door alle vettigheid wat op je benen blijft zitten.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem171

Bericht 23 Jan 2016 12:35

Re: Op vakantie gaan is fijn, maar thuiskomen is heerlijk!

Boodschappen doen in 'mijn' eigen supermarkt.
<<

Anoniem253

Bericht 23 Jan 2016 12:55

Re: Op vakantie gaan is fijn, maar thuiskomen is heerlijk!

Herkenbaar! Ik heb tegen het eind vaak zin om lekker op mijn eigen bank te hangen en tv te kijken.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers