Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


onterecht ontslag op staande voet... update pag7

<<

Anoniem149

Bericht 04 Feb 2016 20:53

Re: onterecht ontslag op staande voet

Ik ben blij voor je dat je een goed gevoel eraan over hebt gehouden en dat de uitslag voor jou positief is en vooral dat je ook wordt geloofd door de rechter. Echt te bizar voor woorden dat je leidinggevende ook in de rechtbank zo onnozel blijft doen. Ik snap dat je het jammer vindt dat je daar niet meer kan werken, en ik hoop dat je snel een fijne nieuwe baan vindt.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 04 Feb 2016 21:15

Re: onterecht ontslag op staande voet

Ik blijf het een bizar verhaal vinden, wat een rare werkgever had je zeg. Fijn dat je het nu kunt afsluiten voor jezelf. Hopelijk vindt je snel een andere leuke baan!
2010 2012
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 04 Feb 2016 21:43

Re: onterecht ontslag op staande voet

Ik denk dat je juist gekozen hebt, als dit blijft doorgaan dan vind je ook geen rust en daar ben je wel aan toe. Gefeliciteerd!!

En stiekem zit ik toch wel aardig te gniffelen om de inhoud van die tas in de rechtszaal!

Trots op je hoor!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 04 Feb 2016 21:55

Re: onterecht ontslag op staande voet

Wat fijn om dit te lezen, ik heb de hele dag aan je gedacht. 2016 gaat echt helemaal jouw jaar worden, ik voel het!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem244

Bericht 05 Feb 2016 00:14

Re: onterecht ontslag op staande voet

*
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 31 Dec 2018 13:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem244

Bericht 05 Feb 2016 00:15

Re: onterecht ontslag op staande voet

Pandora schreef:Wat fijn om dit te lezen, ik heb de hele dag aan je gedacht. 2016 gaat echt helemaal jouw jaar worden, ik voel het!


lief van je :-)
Ik hoop het
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 05 Feb 2016 11:26

Re: onterecht ontslag op staande voet

Wat fijn dat het goed is gegaan. Ik vind dat op basis van je verhaal, jij je veel volwassener hebt opgesteld dan de tegenpartij. Wat zul je opgelucht zijn. Ik hoop dat je snel een leuke nieuwe werkgever hebt gevonden!
L2014 & H2017
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Feb 2016 11:58

Re: onterecht ontslag op staande voet

Die rechter moet toch ook hebben gedacht dat dit de meest rare rechtzaak was ooit? Nou ja, misschien niet ooit maar hoe raar is het dat een rechtbank moet beslissen over het wel of niet stelen van goederen die misschien maar een tientje bij elkaar waren? En het ontslag daaruit volgend?

Naja, door! Nu kan je het afronden en je hebt iig tot 1 mei.
<<

Vivianne

Bericht 05 Feb 2016 13:14

Re: onterecht ontslag op staande voet

Ik vind het fijn dat je het met een goed gevoel hebt kunnen afsluiten Radler.
Maar man o man, wat heb ik mij zitten opvreten bij het lezen van je ''verslag''. Wat kunnen mensen zich laten kennen zeg. Ik vind je leidinggevende echt een slappe hap! Brr...
Nu op weg naar een nieuwe, fijne baan waarin je kunt laten zien wat je waard bent. Ik hoop dat die snel op je pad terecht komt.
<<

Anoniem244

Bericht 05 Feb 2016 15:50

Re: onterecht ontslag op staande voet

*
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 31 Dec 2018 13:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem244

Bericht 05 Feb 2016 15:53

Re: onterecht ontslag op staande voet

*
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 31 Dec 2018 13:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem244

Bericht 05 Feb 2016 15:54

Re: onterecht ontslag op staande voet

Vivianne schreef:Ik vind het fijn dat je het met een goed gevoel hebt kunnen afsluiten Radler.
Maar man o man, wat heb ik mij zitten opvreten bij het lezen van je ''verslag''. Wat kunnen mensen zich laten kennen zeg. Ik vind je leidinggevende echt een slappe hap! Brr...
Nu op weg naar een nieuwe, fijne baan waarin je kunt laten zien wat je waard bent. Ik hoop dat die snel op je pad terecht komt.


Ja ik heb mij ook echt verbaast over mijn ex collega's en leidinggevende.
haha ja klopt dat is hij ook wel hoor... ik hoorde ook van mijn ouders en vriend dat mijn leidinggevende steeds kleiner leek te worden en zat te draaien toen hij vragen kreeg van de rechter en die hem flink toesprak.
Ik hoop het ook, want ik mis het werken met deze doelgroep verschrikkelijk en ik mis het ook om iets om handen te hebben wat ik leuk vind
<<

Anoniem148

Bericht 05 Feb 2016 21:23

Re: onterecht ontslag op staande voet

Radler ik bedoelde idd met jouw ex. Omdat jij iets zei over de notaris en jouw adres.
Met een beetje speurwerk komt hij op dit forum uit en weet van de containerwoning en dat het adres dus wel klopt. Puur om jou te beschermen.

Ik vind dat je idd heel volwassen overkomt en jouw wg heel kinderachtig.

Ik hoop van harte dat dit jouw tegenslagen waren en dat je nu kunt gaan stijgen. Dat je nu een rustig leven krijgt met jouw nieuwe vriend, jouw familie en vrienden.
Verlost van jouw ex en oude werk.
Heel veel geluk!
<<

Anoniem244

Bericht 06 Feb 2016 00:16

Re: onterecht ontslag op staande voet

Ja snap ik, lief van je.
Kan dat idd zo wel even verwijderen :-) voor het geval dat
<<

Anoniem148

Bericht 06 Feb 2016 07:49

Re: onterecht ontslag op staande voet

Ja het zou jammer zijn als jouw ex nu aan het vervelen blijft. Maar hopelijk gebeurt dat niet!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Feb 2016 09:37

Re: onterecht ontslag op staande voet

Wat fijn dat het zo goed gegaan is Radler.
En bijzonder hoe je op deze manier mensen eigenlijk écht leert kennen.. Wat een eikels zeg!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 06 Feb 2016 09:49

Re: onterecht ontslag op staande voet

Wat een verhaal zeg. Blij voor je dat het zo afgelopen is. Veel succes met het vinden van een nieuwe baan.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 06 Feb 2016 11:20

Re: onterecht ontslag op staande voet

Fijn dat het zo afgelopen is, Radler. Hopelijk vind je snel een nieuwe baan.
2012 & 2016
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 11 Feb 2016 17:32

Re: onterecht ontslag op staande voet

Wat een verhaal joh, bizar dat het ineens zo kan gaan.
Gelukkig is de rechtszaak goed afgelopen en kun je rustig op zoek naar wat anders.
<<

Anoniem244

Bericht 11 Feb 2016 17:56

Re: onterecht ontslag op staande voet

Ik heb gelijk de dag na de rechtszaak een sollicitatiebrief gestuurd en ben voor dinsdag uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek... spannend :-D
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Feb 2016 18:07

Re: onterecht ontslag op staande voet

Succes dinsdag Radler. Na alles van de afgelopen maanden is dit een super vooruitzicht. Het wordt helemaal beter als je de baan hebt. Zoals iemand al zei 2016 wordt jou jaar.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem244

Bericht 11 Feb 2016 18:10

Re: onterecht ontslag op staande voet

Ik hoop het :-)
thnx
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 11 Feb 2016 18:23

Re: onterecht ontslag op staande voet

O wat goed zeg! Succes alvast dinsdag.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem177

Bericht 11 Feb 2016 19:17

Re: onterecht ontslag op staande voet

Wat snel zeg! Heel veel succes alvast!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 12 Feb 2016 11:31

Re: onterecht ontslag op staande voet

Oooh wat goed! Ik zei het toch!! :P
Heel veel succes dinsdag!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers