Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

<<

Anoniem281

Bericht 22 Jan 2016 14:49

'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

People Magazine heeft Mikhail Varshavski 'Dr. Mike' benoemd tot 'Sexiest doctor alive'. Mikhail Varshavski, nu een Instagram celeb is leerling arts in New Jersey en is idd niet bepaald een onaantrekkelijke man.

Maar zouden jullie hem nog als dokter serieus nemen?

https://www.instagram.com/doctor.mike/

Dit is bijv. zijn Instagram. Hij staat nu dus bekend om zijn looks, klust bij als model en heeft zichzelf als date verloot, voor een goed doel. Heel nobel, uiteraard. Maar zou je door hem geholpen willen worden als je denkt dat je blinde darm eruit moet?
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jan 2016 14:50

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Ja hoor, snij maar een eind heen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Jan 2016 14:52

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Wil hem nog wel helpen ook whahaha

Er stond een poosje geleden ook een artikel op internet over een of andere sexy gynaecoloog. Die vond ik eigenlijk nog knapper..
<<

Geel

Bericht 22 Jan 2016 14:54

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Mja, ik denk 't wel op zich. Hij is ook 'nog maar' leerling-arts natuurlijk, dus zal altijd terugkoppelen naar zijn supervisor. Als hij maar goed in z'n vak is/wil zijn, en dat wil ik ook merken als mijn blindedarm eruit moet. Er zijn ook vast andere artsen die knap zijn of die een hobby hebben die hen bezighoudt. Die vind ik dan ook niet minder betrouwbaar denk ik.
<<

Geel

Bericht 22 Jan 2016 14:55

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Lejow schreef:Er stond een poosje geleden ook een artikel op internet over een of andere sexy gynaecoloog. Die vond ik eigenlijk nog knapper..
Dat zou ik dan weer wel een beetje awkward vinden geloof ik.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 22 Jan 2016 15:12

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Wat een leukerd zeg.

Waarom niet serieus nemen? Vakkennis en professionaliteit heeft toch niets met uiterlijk te maken. Ik ben meer van hem onder de indruk dan hij van mij denk ik zo.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem149

Bericht 22 Jan 2016 15:44

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Ja hoor. Ik mag toch hopen dat hij, ondanks dat hij al die andere dingen doen, zijn werk als arts serieus neemt.

Persoonlijk vind ik hem niet eens zo super knap trouwens.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 22 Jan 2016 16:36

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Haha ik koos mijn kaakchirurg ook op looks *bloost*. En daardoor voelde ik mij een stuk meer op mijn gemak haha
AfbeeldingAfbeelding
<<

anoniem203

Bericht 22 Jan 2016 16:47

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Zo hij is echt wel Good Looking!

Maar het zou mij niks uitmaken hoor ook al was het mijn chirurg, gynaecoloog of tandarts. Die man doet ook gewoon z'n werk goed en ik zou mij totaal niet ongemakkelijk door voelen.
<<

Anoniem315

Bericht 24 Jan 2016 22:39

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Lekkerrrr!

De gynaecoloog die bij mijn bevalling was, vond ik ook wel knap. Daar was ik me tijdens het bevallen helder van bewust. Het nagesprek vond ik meer awkward, omdat ik hem in gedachten nog meer had opgehemeld; )
<<

Anoniem321

Bericht 25 Jan 2016 10:52

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Oe nice! Ik zou verlegen zijn als hij mij zou behandelen...
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Jan 2016 11:20

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Waarom zou ik hem niet serieus meer nemen als leerling-arts of straks als arts? Als hij in zijn vrije tijd zou vissen of bijklust als model, zegt toch niet dat hij opeens dom is ofzo?

Kom maar door hoor!

Trouwens heb ik knappe co-assistenten gehad toen ik in het ziekenhuis lag. Echt heerlijk knap. Nee, toen wist ik weer waarom ik een eigenlijk een dokter wilde trouwen. Knappe mannen daar. McDreamy enzo :wink:
<<

Konijntje234

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 22 Jan 2016 12:47

Bericht 25 Jan 2016 12:08

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Ohh zeker wel!

Ik zou dan toch veel sneller naar de dokter gaan ;)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Jan 2016 12:10

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Ik ga liever niet naar een knappe dokter, voel me daar niet bij op mn gemak ofzo haha :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem147

Bericht 26 Jan 2016 10:44

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Mij boeit het allemaal geen donder. Ik vertrouw op zijn kennis en als hij daarbij nog mooi is, is dat mooi meegenomen. Heb ik ook nog wat om naar te kijken haha.

Het enige wat ik wel 'lastig' zou vinden (dit heeft een vriendin een keer meegemaakt) is als zo'n dokter rectaal onderzoek zou moeten doen haha. Dan heb ik toch liever een oudere, serieuse man met snor die 65 is en al jaren rectale onderzoeken uitvoert hahaha. Terwijl ik het dan weer geen probleem zou vinden als hij mijn gynaecoloog zou zijn ofzo, die lekkere man.
<<

Anoniem177

Bericht 26 Jan 2016 10:50

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Elke leerling moet het leren toch, maar vind wel belangrijk dat het gaat om den leerling die echt wilt! En eigenlijk bedoel ik dat met elk beroep. Vind het niet erg,zolang ze maar serieus zijn.
<<

Anoniem168

Bericht 26 Jan 2016 22:56

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Voor m'n blinde darm zou ik gerust bij deze, of welke arts dan ook, op de tafel gaan liggen. Voor de wat gênantere problemen.... heb ik toch liever iemand anders :wink:
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 26 Jan 2016 23:08

Re: 'Sexiest doctor alive', Mikhail Varshavski

Het maakt mij echt niet uit hoe mijn arts eruit ziet. En als ik dan toch moet kiezen liever een mooie arts dan een lelijkerd. Overigens vind ik dit wel een mooie man, maar geen bijzonder lekker ding.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers